رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه در ساعات پایانی سال خبر داد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پرویز نظری رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: این حادثه تاسف‌بار حوالی ظهر دیروز و در یکی از خیابان های شهر کرمانشاه (بازار آجیل فروشی) و در شب عید اتفاق افتاد.

وی در خصوص جزییات این حادثه اظهار کرد: پس از مراجعه جوانی ۲۵ ساله به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده، این جوان پیش از خرید و برای تست کردن اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می کند اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: به دنبال این اقدام میان فروشنده و خریدار، درگیری لفظی و سپس فیزیکی رخ داد که در این میان فرد خریدار با یک فقره اسلحه سرد (چاقو) اقدام به وارد کردن یک ضربه به شکم فرد فروشنده ۲۴ ساله می کند.

سرهنگ نظری ادامه داد: پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می شود که در این میان فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

وی تصریح کرد: با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کارآگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می کنند.

سرهنگ نظری یا بیان اینکه کار بازجویی از قاتل دستگیر شده ادامه دارد، افزود: عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

کد خبر 665565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    11 0
    فاجعه فقر در ایران
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      3 2
      فقر اخلاقی
  • ناشناس IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    4 1
    برادر:تا دیدی داری عصبانی میشی فقط یه لیوان آب سرد نوش جان کن!!
  • شهروند IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    7 1
    حالا یک شکلات هم خورد ،فکر کن خیرات داده ای ،این چه اخلاق و رفتاریست ، عجب روزگاری داریم ،
  • امیر IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    4 1
    موصوع ارزش شکلات نیست.گاه پیش میاد سریک نگاه دونفر به هم قتل اتفاق میفته. موصوع اینه خشم در جامعه نهادینه شده.یه جورایی افتخار شده. ادم ها برای خودشان ودیگران ارزش قایل نیستن