رئال مادرید در بازی برگشت مقابل بارسلونا در لالیگا متحمل یک شکست تاریخی شد.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگا در سانتیاگوبرنابئو، ورزشگاه خانگی مادریدی‌ها به مصاف هم رفتند که شاگردان ژاوی در بازی کاملا برتر کهکشانی‌ها را گلباران کردند.

بارسلونا با اینکه ۱۵ امتیاز با صدر و رئال مادرید فاصله داشت ولی نمایشی حیرت‌انگیز به ثبت رساند و توانست به برد تاریخی و شگفت انگیز ۴ بر صفر دست یابد.

همه چیز با گل دقیقه ۲۹ امریک اوبامیانگ شروع شد. سانتر از راست زیبای دمبله که به راحتی ناچو را جا گذاشته بود با ضربه سر ستاره گابنی به تور دروازه رئال نشست.

دقیقه ۳۸ بازی و پس از اینکه وینیسیوس یک فرصت تک به تک را از دست داد، بارسا به گل دوم خود رسید. این بار روی یک ضربه کرنر و بازهم ارسال دمبله بود که رونالد آرائوخو با پروازی بلند و ضربه سری زیبا توانست دروازه رئال را برای بار دوم باز کند.

فران تورس دقیقه ۴۷ توانست گل سوم را روی پاس امریک اوبامیانگ به ثمر برساند. او یک دقیقه قبل فرصتی عالی را در مصاف تک به تک از دست داده بود.

رئال دقیقه ۵۲ باز هم دروازه خود را باز شده دید. روی یک پاس عمقی از فران تورس، امریک اوبامیانگ توپ را از روی سر کورتوا وارد دروازه کرد ولی پرچم کمک داور بالا بود و گل آفساید اعلام شد. خیلی زود و با بررسی وی ای آر مشخص شد که گل بارسا سالم بوده(آلابا آفساید را پر کرده بود) تا ستاره گابنی در ال کلاسیکو دبل کند. رئالی ها معترض بودند که به خاطر پرچم کمک داور دست از تعقیب اوبامیانگ برداشتند ولی اعتراض شان بیهوده بود.

شاگردان ژاوی با این برد ۵۴ امتیازی شدند تا با پیشی از اتلتیکومادرید در رده سوم جای گیرند. در جدول لالیگا، رئال مادرید با ۶۶ امتیاز صدرنشین است و سویا با ۵۷ امتیاز در رده دوم جای دارد. بارسلونا یک بازی عقب افتاده (رایو وایکانو) نیز دارد که اگر بتواند آن را با پیروزی پشت سر بگذارد، می‌تواند فاصله خود را رئال به ۹ امتیاز کاهش دهد.  

کد خبر 665488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    درود بر غیرت انجلوتی که دست ضعیفان را میگبرد