چلسی در آستانه بازی حساس با رئال مادرید با یک احتمال غیرمنتظره روبه‌رو شده است.

استمفوردبریج

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌ چلسی، مدافع قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان درحالی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان رئال مادرید است که اعمال برخی تحریم‌ها از سوی دولت انگلیس علیه چلسی، ابهامی بزرگ را درباره بازی خانگی این تیم برابر کهکشانی‌های اسپانیا بوجود آورده است.

نشریه مارکای اسپانیا امروز مطلبی کار کرد مبنی بر اینکه تحریم‌های در نظر گرفته شده از سوی دولت مردان بریتانیا علیه باشگاه چلسی انگلیس آن هم به جرم داشتن مالکی که از دوستان ولادیمیتر پوتین رئیس جمهور روسیه به حساب می‌آید (به خاطر جنگ روسیه علیه اوکراین)، شامل مواردی است که یکی از آن‌ها ممنوعیت فروش بلیط به هواداران برای ورود به ورزشگاه و تماشای بازی‌های چلسی است.

به گفته این نشریه تنها آن دسته از هواداران چلسی می‌توانند به ورزشگاه استمفوردبریج بروند که قبل از اعمال این محرومیت‌ها، تمام بلیط‌های ۱۹ بازی خانگی چلسی را خریده باشند. البته این محدودیت به مسابقات لیگ برتر انگلیس مربوط و بلیط بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را شامل نمی‌شود.

با توجه به محروم بودن چلسی از فروش بلیط، مشخص نیست که آیا این تیم می‌تواند بازی خانگی خود برابر رئال مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با حضور هواداران برگزار کند یا باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر به میدان برود.

بیشتر بخوانید

پویول: بارسلونای ژاوی به زودی ما را شاد می‌کند
توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی درباره احتمال برگزار شدن دیدار رفت تیمش برابر رئال مادرید در ورزشگاه خالی گفت: این بازی برای مردم و هواداران است. به نتیجه مذاکرات میان یوفا و دولت برای پیدا کردن چنین راه حلی خوش بین هستم.

کد خبر 665211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha