یوونتوس مانند چند فصل اخیر لیگ قهرمانان وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.

یوونتوس

به گزارش همشهری آنلاین مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد. در مهم ترین بازی یوونتوس که در دیدار رفت برابر ویارئال به تساوی یک بر یک در اسپانیا دست پیدا کرد در دیدار برگشت با سه گل برابر هواداران خودی شکست خورد تا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد. بیانکونری در این دیدار فرصت های زیادی را هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از دست داد اما در دقیقه 75 این ویارئال بود که بر خلاف جریان مسابقه به پنالتی دست یافت. دنیله روگانی در محوطه کوکولین را متوقف کرد و داور بعد از بازبینی اعلام پنالتی کرد. جرارد مورنو پشت توپ قرار گرفته و علی‌رغم تشخیص درست ووچیک شزنی موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد.

در ادامه بر خلاف انتظار ویارئال در دقیقه 85 به گل دوم نیز دست یافت. روی ارسال آئوریر از روی نقطه کرنر بود که پائو تورس در مرکز محوطه به‌خوبی توپ را قطع کرده و توانست گل دوم ویارئال را به ثمر برساند.

 در دقیقه 90 هم این بار ماتیس دی لیخت مرتکب خطای هند پنالتی شده و دانیوما خلاف جهت شزنی دروازه را باز کرد تا یوونتوس شکست سنگین 0-3 را تجربه کرده و از لیگ قهرمانان حذف شود.

در دیگر بازی اما چلسیِ بحران‌زده کار آسانی برای صعود داشت و شاگردان توخل که در بازی رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرده بودند، در بازی برگشت هم با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا مقتدرانه راهی مرحله یک‌چهارم شوند.

کد خبر 664840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha