رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد قطار با یک خودرو در محمدشهر خبر داد.

تصادف قطار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جمشیدی اظهار کرد: در ساعت ۰۴:۱۷ دقیقه بامداد اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر برخورد قطار مسافربری با خودرو ۴۰۵ در محدوده پل محمدشهر روبروی نمایندگی ایران خودرو که منجر به حریق گردید، نیروها به سرعت به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه باحضور به موقع آتش‌نشانان حریق مهار و اطفاء شد و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای امداد رسانی به این حادثه  هشت نفر نیروی عملیاتی و سه دستگاه خودرو امدادی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه حادثه فوق هیچگونه مصدومی نداشت.

 وی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگر گفت: ساعت ۷:۳۶ دقیقه امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر حریق واحد  مسکونی در باغستان با حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، ضمن جلوگیری از سرایت حریق به واحدهای فوقانی نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.

جمشیدی ابراز کرد: این حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه شعله ور شد و بر اثر دود زیاد در راه پله‌ها ۱۰ نفر از ساکنین طبقات با کمک آتش نشانان از محل خارج  و به محل ایمن منتقل شدند.

این مسئول گفت: مصدومین حادثه (مذکر حدودا ۵۰،۲۳،۹ ساله) تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود: برای اطفاء و امداد رسانی به این عملیات ۱۵ نفر آتش‌نشان به همراه چهار دستگاه خودرو امدادی از سه ایستگاه به محل اعزام شدند. 

کد خبر 665189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    2 0
    این ماشین الان اونجا چه کار میکنه؟