فرمانده کل ارتش گفت: اگر دشمنان بخواهند در مقابل دین و آرمان‌های روشن و درخشان ما و همچنین در مقابل سعادت ملت ما بایستند، ما در مقابل تمام دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

سرلشکر موسوی

به گزارش  همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، امیر سرلشکر موسوی در آئین اختتامیه هفتمین دوره جامع پذیری نظامی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه داری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش درجه داری حضرت جوادالائمه (ع) لواسان برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: نیمه شعبان امیدبخش ترین روز در تاریخ بشریت است و امیدواریم خداوند متعال این توفیق را نصیب همه ما سربازان ولایت بگرداند که چشمانمان به دیدار جمال حضرت بقیه الله الاعظم روشن شود.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه افسری ارتش، افزود: حضور شما در این میدان و این مراسم خود نشانه عظمت انقلاب اسلامی و این ملت بزرگ است، انقلاب اسلامی سر آن دارد که نظام سلطه را از اریکه قدرت به زیر بکشد و قلدرهای عالم را از دخالت در زندگی مردم باز دارد تا مردم بتوانند برای زندگی خود تصمیم بگیرند، تا جایی که در هر جای عالم مردم به دلیل زور و قدرت عقب نگه داشته شده‌اند به حق انسانی خود برسند و بر سرنوشت خود حاکم شوند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: همه می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد با پی‌ریزی یک تمدن نوین اسلامی، زمینه برقراری عدالت و ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند و مشخص است که تمامیت خواهان، زورگویان و سردمداران نظام سلطه و مخالفان حق و عدالت با تمام قدرت سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی در مقابل این آرمان‌های نورانی، جبهه خواهند گرفت.

سرلشکر موسوی افزود: ما به پیروی از آن امام عظیم الشأن می‌گوئیم اگر دشمنان بخواهند در مقابل دین و آرمان‌های روشن و درخشان ما و همچنین در مقابل سعادت ملت ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد و تا امروز نیز ایستاده‌ایم.

وی اظهار داشت: جوانان حاضر در این میدان به خوبی می‌دانند که ما تا به امروز برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و سربلندی این ملت بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم، اما پا به این میدان گذاشتند تا بگویند میدان هرگز از صیاد شیرازی، ستاری، همتی، آبشناسان، باکری، سلیمانی، باقری و حجتی‌ها خالی نخواهد ماند و هر پرچمی از دست علمداری بیفتد صدها جوان انقلابی بازو در بازوان هم پرچم را برافراشته خواهند داشت.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: جوانان حاضر در این میدان می‌دانند که راه رسیدن به آرمان‌های بزرگ، سختی کشیدن و عبور از گردنه‌های پر پیچ و خم و پر فراز و نشیب هم دارد، اما با بصیرت انقلابی امیدوار و با انگیزه این راه سخت اما پر افتخار و نورانی را انتخاب کرده و لباس سربازی ارتش اسلام و لباس جهاد را بر تن کردند.

سرلشکر موسوی جهاد را یکی از باب‌های بهشت دانست و خطاب به دانش‌آموختگان ارتش، گفت: پوشیدن لباس خدمت بر شما مبارک باشد و این نشانه از عزت و افتخار انقلاب اسلامی است که چنین جوانان غیور و عزتمندی را پرورش داده است.

وی یادآورشد: ما یک روز به دنبال تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بودیم اما امروز علاوه بر نیروهای مسلح مرسوم ده‌ها میلیون بسیجی داریم، بسیج ده‌ها میلیونی یعنی ده‌ها قلبی که می‌گویند «سیدعلی» لب تر کند جان را فدایش می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: بدخواهان و دشمنانی که به خود دلخوشی می‌دادند که این انقلاب به مُرور کم رنگ شود بروند برای دلخوشی خود راه دیگری پیدا کنند ایران، مقتدر، سربلند، استوار ایستاده و به احدی باج نخواهد داد.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: داشتن چنین جوانانی علی اکبر صفت بر این ملت و خانواده‌های محترم شما جوانان مبارک باشد؛ ورود به جرگه سربازان ارتش اسلام بر شما مبارک باد به همین دلیل خداوند بزرگ را شاکریم که به ما این نعمت‌های عظیم را داده است؛ به ویژه نعمت بی بدیل ولایت فقیه، انقلاب و نظام اسلامی و نعمت زندگی در جمع این ملت شریف.

کد خبر 664665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha