سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ تماس در چهارشنبه سوری به سامانه اطلاع رسانی این سازمان برقرار شد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تماس داشتیم.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: طبق جمع بندی نهایی آمار ماموریت های چهارشنبه سوری از ساعت ۱۷ عصر روز گذشته تا ساعات بامدادی ۴۰۰ مورد اعزام داشتیم که ۲۷۰ مورد آن مربوط به آتش سوزی‌ها بوده که البته این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

او افزود: سال گذشته ۳۰۱ مورد آتش سوزی داشتیم که امسال ۲۷۰ مورد بود همچنین ۲۷ مورد از تما های مردم کذب بود و همچنین ۱۰ مورد از تماس‌های مردم نیز بین راهی بود که در میانه راه اعلام شد که آتش سوزی خاموش شده است.

ملکی ادامه داد: از مجموع ۲۷۰ آتش سوزی ۶۰ مورد در اماکن مسکونی بوده که در عملیات‌های آتش نشانان ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند که البته این حوادث منجر به تلفات جانی نشد.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه شب گذشته نسبت به سال قبل سروصدای زیادی در شهر شنیده می شد و مردم در شادی بودند همکاری مردم بسیار مناسب بود و این حوادث با کمترین تلفات همراه بود.

با توجه به استقرار مناسب آتش نشانان در بیش از ۴۰۰ نقطه پایتخت میانگین حضور آتش نشانان در محل حادثه حدود پنج دقیقه بود و با توجه به ترافیک سنگین شب گذشته تهران این استقرارها به سر موقع رسیدن آتش نشانان کمک کرد.

کد خبر 664621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    از اوکراین بیشتر تلفات دادیم.