مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

فرارسیدن فصل بهار و حس نوازش نسیم روی گونه، هر کسی را به فکر وارد کردن زیبایی های این فصل به داخل خانه خود می‌اندازند. اینها راهکارهایی ساده هستند که با کمک آنها می‌توانید دکور منزلتان را بهاری و زیبا کنید:

دكور بهاري

به گزارش همشهری آنلاین، فضای طبیعت در بهار با جوانه زدن گیاهان و شکوفه زدن درخت‌ها آنقدر زیبا و خوشایند است که هر کسی را به فکر تغییر فضای داخلی منزل می‌اندازد. در اینجا چند راهکار ساده و کم هزینه را به عنوان ایده معرفی کرده‌ایم:

گل -به قول فلاسفه- جزء لایتجزا و عنصر اصلی دکور بهاری است و بهار بهترین زمان برای شیک کردن فضای داخلی است. از گل‌های تازه گرفته تا طرح‌های رنگی غیرمنتظره، بهار فرصتی عالی برای به نمایش گذاشتن خلاقیت و عشق شما به طبیعت است.

تصاویر | با این اصول ساده یک دکور جذاب بهاری بچینید

برای چیدن یک میز بهاری، استفاده از گل‌های تازه شاخه بریده ضروری است. هیچ راه بهتری برای استقبال از شکوفه‌های فصلی وجود ندارد جز اینکه آنها را در مرکز جمع‌های نوروزی خود قرار دهید. استفاده از سبک‌های مختلف ظروف منحصر به فرد هم میز شما را جذاب خواهد کرد. انتخاب گل‌ها را منحصر به یک نوع نگه دارید تا به عنوان عنصر سازگار و هماهنگ عمل کند. استفاده از دستبافت‌های قدیمی مثل رومیزی‌های قلاب‌بافی شده که مدتی است در کمد قرار داده‌اید، میز شما را به شخص شما مرتبط خواهد کرد و این بسیار جذاب است. سری به بقچه‌های قدیمی‌تان بزنید.

تصاویر | با این اصول ساده یک دکور جذاب بهاری بچینید

پیدا کردن بیان فصلی می‌تواند به تغییر ظاهر خانه در طول سال کمک کند. اکسسوری‌های پر جنب و جوش، گلدان‌های جالب و حتی آثار هنری می‌توانند اتاق را از رنگ‌های خاموش زمستانی دور کنند. سینی لاکی آبی که با کتاب و مجسمه شیشه‌ای تزئین شده است، یک ترکیب رنگی دوست داشتنی ایجاد خواهد کرد. استفاده از رنگ‌های زمینه‌ای روشن، به فضای سراسر خانه جسارت خواهد داد. از آن غافل نشوید.

حس طبیعی و تازه بهار را به اتاقی با پالتی از رنگ‌های آبی روشن، سبز و سفید بیاورید. آینه‌ را طوری قرار دهید که نور و رنگ‌ها را منعکس کند. روفرشی‌ها را جمع کنید تا رنگ‌های تند و متنوع فرش‌های ایرانی به فضای شما جنب و جوش بدهد.

تصاویر | با این اصول ساده یک دکور جذاب بهاری بچینید

در مورد مبلمان خود به تغییر کوسن‌ها و بالش‌ها بسنده کنید؛ استفاده از یک پارچه روشن با طرح‌های جسورانه این پیام را به اهالی خانه می‌دهد که یک به‌روزرسانی انجام شده و زمستان به پایان رسیده است.

اگر به فکر دیوارها هستید یک کاغذ گلدار افسانه‌ای انتخابی عالی است. ترکیب رنگ‌ها و توجه به نقش‌های مکمل در فرش و پرده و کوسن‌ها، لایه‌های بیشتری از زیبایی را به ما اضافه می‌کند. لوسترها را تمیز کنید تا برق چراغ‌ها شب‌های کوتاه را روشن‌تر کند.

تصاویر | با این اصول ساده یک دکور جذاب بهاری بچینید

پایه ترکیب رنگ بر این اصل استوار است که هر دو رنگی که با هم در طبیعت وجود دارند همیشه با موفقیت کار می‌کنند. و اولین رنگ‌هایی که رسیدن بهار را نشان می‌دهند کدامند؟ سبزهای تازه و پر جنب و جوش که همیشه بیشتر به رنگ زرد متمایل می‌شوند تا آبی، رنگ‌های زرد نرگس و بنفش سنبل که در کنار تکه‌های خاکستری باقی‌مانده از زمستان، سفید ابری و آبی آسمان قرار دارد. هیچ‌کس بهتر از مادر طبیعت نیست! به این رنگ‌ها نگاه کنید تا دکور مورد علاقه خود را بیافرینید.

تصاویر | با این اصول ساده یک دکور جذاب بهاری بچینید

کد خبر 664544
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha