چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: میشائیل بالاک پس از کنار گذاشتن کوین کورانی و تورستن فرینگس از کادر تیم ملی آلمان، با انتقاد از لو خواستار رفتار محترمانه با هم‌تیمی‌هایش شد.

میشائیل بالاک، کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در مصاحبه با روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه" از تصمیات یواخیم لو، سرمربی این تیم به شدت انتقاد کرد. انتقاداتی که انعکاس زیادی بین رسانه‌ها و مردم آلمان داشت.

 به گزارش اشپرت 1،  یواخیم لو در پاسخ به این انتقادها اظهار داشت : "از صحبت‌های بالاک به شدت تعجب کردم. از این‌که او به طور علنی و در رسانه‌ها انتقاداتش را مطرح کرده بسیار متعجب و مایوسم کرد. وی به عنوان کاپیتان یک مشاور و طرف صحبت مهم برای من است، اما طبیعی است که تصمیم نهایی و سیاست‌های تیمی در نهایت به عهده من و کادر مربیگری می‌باشد. برای ما انتخاب بازیکنان بر مبنای توانایی‌هایشان و رقابت درون تیمی بازیکنان در درجه اول اهمیت قرار دارد."

وی  ادامه داد: "به تک تک حرف‌های بالاک و جزئیات آن نمی‌خواهم پاسخ بدهم. فقط این را بگویم که ما به همه ملی‌پوشان با دیده احترام نگاه می‌کنیم. ممکن است یک یا چند نفر هم ناراحت و مایوس شوند، اما تیم ما باید در مهم‌ترین تورنمنت‌‌های جهان بازی کند، به همین خاطر هم توانایی و موفقیت تیمی، بدون اینکه احترام کسی از بین برود، بالاتر از هر چیز دیگری قرار دارد."

کد خبر 66451

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز