فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی سال‌ها گنبد آهنین را تبلیغ می‌کردند، اما پهپاد حزب‌الله لبنان از روی گنبد آهنین عبور کرد.

اسماعیل قاآنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار قاآنی، این سخنان را در جمع فرماندهان سپاه پاسداران و با اشاره به دو اتفاق اخیر در سرزمین ‌های اشغالی گفت.

در اتفاق اول، روز جمعه اول اسفند، پهپاد «حسان» متعلق به حزب‌الله لبنان توانست با غافلگیری صهیونیست‌ها ۴۰ دقیقه در آسمان اراضی اشغالی پرواز کند و به آشیانه بازگردد.

در پی این اتفاق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند آژیر خطر در مناطقی از اراضی اشغالی پس از ورود پهپاد از حریم لبنان به حریم فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

با وجود فعال شدن گنبد آهنین، پرواز جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی نظامیان آن به شکست در مقابل یک پهپاد بدون سرنشین اذعان کرده و ارتش این رژیم در خصوص شکست در برابر حزب‌الله بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد نظامیان صهیونیست نتوانسته‌اند پهپاد مذکور را سرنگون کنند.

وب‌سایت عبری «والا» متعلق به رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که نفوذ یک پهپاد حزب الله به حریم هوایی رژیم صهیونیستی و بازگشت آن به سلامت به خاک لبنان، نشان‌دهنده معضلاتی است که ارتش رژیم صهیونیستی با آن روبه‌رو است.

اما اتفاق دوم درپی شهادت دو تن از پاسداران انقلاب اسلامی مدافع حرم در ساعات ابتدایی روز یکشنبه 22 اسفند، در حومه دمشق سوریه رخ داد. پس از این جنایت، رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به جنایت حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق و شهادت دو مدافع حرم، سامانه گنبدآهنین را به حالت آماده‌باش درآورده است.

چند روز بعد، مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها در اربیل عراق هدف موشک باران قرار گرفت. ساعاتی بعد نیز سپاه پاسداران در بیانیه‌ای انهدام این مرکز با موشک‌های نقطه زن را تائید کرد.

کد خبر 664447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    3 2
    انروز که شعار نیل تا فرات را سرمیدادند وسرمست بودند نیروی مقاومت نبود .امروز از ترس دور خودشان دیوار کشیده حبس میکنند ودر قفس را میبنددند تا کسی بیرونشان نکنه