سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران از انجام ۴۴ ماموریت مرتبط با چهارشنبه سوری در تهران خبر داد.

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سعید مهرسروش در خصوص آخرین آمار انجام ماموریت های چهارشنبه سوری و تعداد مصدومان گفت: از ٨ صبح روز یکم اسفند ماه تا ساعت ١۶ روز جاری ٢۴ اسفند، در اورژانس تهران ۴۴ ماموریت مرتبط با چهارشنبه سوری انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا به حال ٣١ نفر مصدوم شدند گفت: از تعداد کل مصدومان ٢٢ بیمار به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

مهرسروش با بیان اینکه ٢۵ نفر از مصدومان استفاده کننده مواد محترقه بودند گفت: شش نفر عابر بودند و بیشترین آسیب ها نیز سوختگی و آسیب چشمی بوده است. 

به گفته وی یک کودک نیز دچار قطع عضو دست شده است. 

سخنگوی کمیته چهارشنبه سوری مرکز اورژانس تهران گفت: مصدومان ٢٩ آقا و دو نفر خانم بودند.

همچنین یحیی صالح طبری، رئیس سازمان اورژانس تهران در گفتگو با مهر اعلام کرد در حادثه انفجار خودرو به دنبال استفاده از مواد محترقه در شهر قدس در ساعت ۱۲:۳۹ دقیقه به سامانه ۱۱۵ اعلام شد ۳ نفر دچار حادثه شدند که یک نفر آنها در محل جان باخت و دو نفر دیگر به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

ساعت ۱۹:۲۰

بالاترین مصدومان چهارشنبه آخر سال در این ۳ استان ؛ تا این لحظه

ایسنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۵۳۹ و جانباختن ۱۱ تن در سطح کشور در حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

"مجتبی خالدی"در این باره اظهار کرد: از یکم بهمن تا ساعت ١٩ امروز (٢۴ اسفند ماه)، ۵٣٩ نفر دچار مصدومیت شدند و متاسفانه ١١ تن جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: ۴۴٨ نفر پس از درمان، ترخیص و ٧٣ نفر بستری شدند. همچنین ١٨ نفر نیز در محل درمان شدند.

خالدی گفت: بر اساس آمار تا کنون ۵٠ نفر دچار قطع عضو، ١۶۶ نفر دچار آسیب به چشم، ٢۵٣ نفر دچار سوختگی شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بیشترین افراد آسیب دیده در استان تهران با ٩٣ مصدوم، آذربایجان شرقی با ٨١ و قزوین با ٣٩ مصدوم هستند.

ساعت ۱۹:۳۰

نخستین جان‌ باخته چهارشنبه سوری امروز تهران | انفجار یک خودرو

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو نوجوان در پی انفجار مواد محترقه خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٧:۵۶ روز جاری یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در شهر ری، چهار راه خط آهن به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که ایستگاه شماره ١۴ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه و مسکونی، دو پسر جوان حدودا ١۵ ساله دچار مصدومیت شدند. بخشی از البسه این افراد پاره شده بود و خودشان نیز از ناحیه سر و صورت مصدوم شده بودند.

ملکی گفت: هر دو نفر به عوامل اورژانس تحویل داده و مشخص شد با مواد اولیه ساخت مواد محترقه کار می کردند که مقدار مواد موجود موجب انفجار شده بود. البته خود این افراد اعلام می کردند که دو نفر دیگر نیز در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: این حادثه منجر به شعله وری نشده بود و دقایقی قبل آتش نشانان از محل حادثه به ایستگاه خود بازگشتند.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | یک فوتی و قطع عضو یک کودک تاکنون | بازداشت ۱۰ نفر در پایتخت

ساعت ۱۹:۳۵

بازه سنی مصدومان چهارشنبه سوری ۱۰ تا ۲۰ سال!

مهر: سخنگوی کمیته چهارشنبه پایانی سال مرکز اورژانس تهران  گفت: بازه سنی مصدومان بین ۱۰ تا ۲۰ سال است.

سعید مهرسروش با تشریح جدیدترین آمار حوادث ناشی از چهارشنبه پایانی سال گفت: از هشت صبح امروز تعداد ۱۴ نفر مصدوم داشته‌ایم که ۹ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و پنج نفر نیز در محل درمان شدند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایانی سال مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه متأسفانه یک نفر نیز در پی حوادث چهارشنبه پایانی سال جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: تعداد کل مأموریت‌ها نیز ۱۵ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه بازه سنی مصدومان در اورژانس تهران و کشور بیشتر بین ۱۰ تا ۲۰ سال است، اظهار کرد: خواهشم از والدین این است که امروز تا پایان شب بر کودکان خود نظارت داشته باشند و اجازه ندهند که کودکان از منزل خارج شوند.

مهرسروش در پایان اظهار کرد: واقعیت این است که بیش از ۵۰ درصد از مصدومان در این رده سنی قرار دارد و خواهشم این است مراقب کودکان و مواظب خود باشید.

ساعت ۱۹:۴۰

آماده‌باش تمام رده‌های پلیس تهران | هنجارشکنان تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: تا به الان ۱۰ هنجارشکن دستگیر شدند که با توجه به هماهنگی که با دادستان تهران داشته ایم این افراد تا آخر تعطیلات بازداشت هستند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تهران آرام است و تا کنون هیچ موردی مبنی بر عدم امنیت در محله‌ای گزارش نشده است.

وی افزود: تمامی همکاران ما در سطح شهر مستقر هستند و با هر گونه تحرک مخاطره آمیزی به جدیت برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: تا به الان ۱۰ هنجارشکن دستگیر شدند که با توجه به هماهنگی که با دادستان تهران داشته ایم این افراد تا آخر تعطیلات بازداشت هستند.

ساعت ۱۹:۵۰

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در تهران افزایشی شد

سرپرست مرکز اورژانس تهران از آمار افزایشی مصدومان چهارشنبه سوری تهران خبر داد.

دکتر یحیی صالح طبری در این باره اظهار کرد: متاسفانه از امروز که روز چهارشنبه سوری است از ساعت ٨ صبح روز جاری تا به حال ٢٢ نفر مصدوم شدند که ١٢ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ۹ نفر در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه ۴٨ نفر مصدوم شدند که ٢۶ نفر به بیمارستان و ٢١ نفر در محل درمان شدند. ۴٨ نفر دچار مصدومیت شدند. یک نفر جان خود را از دست داده است. ٢۶ نفر نیز به بیمارستان منتقل و ٢١ نفر در محل درمان شدند. همچنین از ابتدای بهمن ماه تا کنون سه نفر فوت کردند. آمار مصدومان تهران افزایشی است.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۲۰:۰۰

آتش‌ چهارشنبه‌سوری رحم ندارد | مصدومیت ۴کودک زیر ۱۰ سال در قزوین!

ایسنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: حوادث چهارشنبه‌سوری در قزوین ۳۹ مصدوم داشته است که از این میان چهار نفر زیر ۱۰ سال بودند.

سهیل سلطانی تصریح کرد: ۳۹ مصدوم بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان قزوین داشتیم.

وی افزود: مصدوم دچار سوختگی ۳۴ نفر، بریدگی و خراشیدگی ناشی از مصدومیت ۳ نفر و ۲ نفر قطع عضو داشتیم که ۳۸ نفر از مصدومان آقا و یک نفر خانم بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: چهار نفر از مصدومان زیر ۱۰ سال، ۳۰ نفر بین ۱۰ تا ۱۹ سال، چهار نفر بین ۲۰ تا ۳۰ سال و یک نفر بالای ۳۰ سال است.

وی تأکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم مراسم چهارشنبه‌سوری را به صورت دورهمی در جمع خانواده‌ها برگزار کنند و ایستادن و تماشا کردن و حضور در تجمعات خودداری کنند چرا که در سال‌های گذشته برخی از مصدومان ما عابرین یا افرادی بودند که صرفاً تماشاگر بودند.

۲۰:۱۵

۳۵ نفر در تهران دستگیر شدند | پلیس در تعقیب بر هم زنندگان آرامش مردم!

فرمانده انتظامی تهران گفت: تعداد افرادی که در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری دستگیر شدند تا این ساعت از ۱۰ نفر به ۳۵ نفر رسیده اند.

شبکه خبر: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: برخی از افراد که سعی داشتند نظم و امنیت مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت را بر هم بزنند با ورود به موقع و سریع پلیس دستگیر شدند.

وی گفت: تعداد افرادی که تا این ساعت دستگیر شده اند از ۱۰ نفر به ۳۵ نفر رسیده اند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: البته وضعیت امنیتی تهران نسبت به سال قبل در شرایط بهتری قرار دارد و همکارانم در تمامی پلیس‌های تخصصی مجموعه انتظامی فرماندهی کل تهران بزرگ تا دقایق آخر امشب در آماده باش کامل هستند.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۲۰:۲۵

انفجار مواد محترقه ۲۰۶ را هم به آتش کشید | آخرین وضعیت سرنشینان خودرو چگونه است؟

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک دستگاه خودرو ٢٠۶ در پی انفجار مواد محترقه خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:۴۵ حادثه انفجار مواد محترقه داخل پارکینگ ساختمان مسکونی در محله مشیریه ایستگاه شماره ٧٨ به محل اعزام شد.

ملکی گفت: یک خودرو ٢٠۶ در حال خروج از پارکینگ بوده که به دلیل پرتاب مواد محترقه دچار حادثه می شود. مشخص نیست مواد محترقه داخل پارکینگ وجود داشته یا آن را داخل پارکینگ پرتاب کردند.

وی با بیان اینکه خسارت سنگین به ٢٠۶ وارد شده است گفت: این حادثه منجر به شعله وری نیز شده است. در این حادثه یک آقای ٣٣ ساله که راننده خودرو بود و یک عابر دچار مصدومیت شدند.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۲۰:۲۴

در یافت‌آباد با مواد محترقه یک آمبولانس را از کار انداختند

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران از خروج یک دستگاه آمبولانس از عملیات در پی اصابت مواد محترقه خبر داد.

 سعید مهر سروش در این باره گفت: یک دستگاه آمبولانس در منطقه یافت آباد مورد اصابت مواد محترقه قرار گرفته و دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تکنسین اورژانس آسیب ندیده اما یک آمبولانس از عملیات خارج شد.

پیش از این دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور گفته بود: در چهارشنبه سوری سال های گذشته مشاهده می شد که برخی افراد با استفاده از مواد محترقه موجب آسیب رسیدن به امبولانس های اورژانس می شدند افرادی که به آمبولانس ها آسیب برسانند حتما تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و به مراجع قضایی معرفی می شوند. مراجع قضایی نیز مثل همیشه با آن ها برخورد خواهند کرد.  

ساعت ۲۱:۰۰

چند درصد از مصدومان چهارشنبه‌سوری زن هستند؟ | آمار فاجعه‌بار آقایان در بین مصدومان آخرین سه‌شنبه سال!

مهر: سرپرست سازمان اورژانس تهران با بیان اینکه ۱۰ درصد از مصدومان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند، گفت: گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با ۶۱ درصد بیشترین آمار ما را در تفکیک سن به خود اختصاص داده است.

یحیی صالح‌طبری با تشریح جدیدترین آمار حوادث ناشی از چهارشنبه پایانی سال گفت: از تاریخ هشت صبح اول اسفند لغایت ۲۴ اسفند ساعت دو آمار کل مصدومان ۵۲ نفر، آمار مصدومانی که به بیمارستان منتقل شدند ۲۸ نفر و تعداد افرادی که در محل درمان شدند ۲۳ نفر و تعداد افراد فوت شده یک نفر است.

سرپرست سازمان اورژانس تهران خاطرنشان کرد: همچنین از تاریخ ۸ صبح ۲۴ اسفند الی ساعت ۲۰، ۲۴ اسفند تعداد کل مصدومان ۲۶ نفر، تعداد انتقال به بیمارستان ۱۴ نفر، تعداد درمان در محل ۱۱ نفر و تعداد فوتی‌ها یک نفر است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از مصدومان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند، اظهار کرد: بیشترین آسیب‌ها از نوع چشمی ۲۴ درصد، سوختگی ۳۳ درصد و انواع تروما ۴۳ درصد است.

صالح‌طبری اظهار کرد: گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با ۶۱ درصد بیشترین آمار ما را در تفکیک سن به خود اختصاص داده است و بازه سنی بعدی ۲۱ تا ۳۰ سال ۱۴ درصد را به خود اختصاص داده است.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۲۱:۲۰

کشته‌های چهارشنبه‌سوری باز هم بیشتر شد ‌| رقابت سخت ۳ استان برای رقم زدن تلخ‌ترین شب!

اخبار ۲۰:۳۰: رئیس اورژانس کشور ضمن اعلام اینکه ۲۰ نفر در ICU بستری هستند، گفت: تعداد کشته‌های چهارشنبه سوری به ۱۳ نفر رسید.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تا به این لحظه تعداد مصدومان به ۸۱۴ نفر افزایش پیدا کرده است که از این تعداد ۱۴۲ نفر بستری شده اند، ۲۰ نفر در آی سی یو هستند و متأسفانه ۶۳ نفر دچار قطع عضو شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۳ نفر آسیب‌های چشمی دیده اند گفت: ۳۴۵ نفر دچار سوختگی با درصدهای متفاوت شده اند.

میعادفر با اشاره به اینکه سال گذشته در پایان حوادث چهارشنبه مجموعاً در کل کشور تعداد ۹ نفر جان باختند گفت: متأسفانه تا به این لحظه تعداد فوتی‌ها به ۱۳ نفر رسیده است و باید اعلام کنم که هم در تعداد فوتی‌ها و هم در تعداد مصدومان با افزایش چشمگیری روبرو هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به استان‌هایی که بیشترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری را دارند گفت: در صدر استان‌ها، تهران با ۱۴۹ مصدوم قرار دارد و بعد از آن آذربایجان شرقی با ۸۷ مصدوم و آذربایجان غربی با ۶۵ مصدوم جزو استان‌های پر مصدوم هستند.

ساعت ۲۲:۱۵

تنها در یک ساعت مصدومان چهارشنبه‌سوری تهران دو برابر شدند

ایسنا: سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال اورژانس تهران از افزایش شمار مصدومان امروز چهارشنبه به ۴۳ نفر خبر داد.

سعید مهر سروش در این باره اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ امشب ۴۳ نفر مصدوم شده‌اند و ۲۴ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۱۸ نفر در محل درمان شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به آمار مصدومان از ابتدای اسفندماه تا این لحظه گفت: تعداد کل مصدومین ۶۹ نفر بوده و انتقال به بیمارستان ۳۸ نفر، درمان در محل ۳۰ نفر و تعداد فوتی ها یک نفر بوده است.

مهرسروش با بیان اینکه ۱۰ درصد مصدومان زن و ۹۰ درصد مرد بوده‌اند، گفت: بیشترین آسیب‌ها در جنوب تهران بوده است. 
سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال اورژانس تهران درباره آسیب‌های وارده گفت: ۲۲ درصد آسیب چشمی، ۳۳درصد سوختگی و تروما ۴۵درصد است .

به گفته مهرسروش، بیشترین مصدومان در محدوده سنی ۱۱ تا ۲۰ سال است که ۵۹ درصد از آسیب دیدگان را شامل می‌شود.

 شمار مصدومان چهارشنبه سوری از ۸ صبح تا ۸ شب، ۲۶ نفر بود که این عدد تا ساعت ۲۱ به ۴۳ نفر افزایش یافته است.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۲۲:۳۰

حمله به ۳ آمبولانس در تهران و اراک | آخرین وضعیت پرسنل اورژانس چگونه است؟

مهر: رئیس سازمان اورژانس از حمله به ۳ آمبولانس خبر داد و گفت: یک آمبولانس به دلیل حجم صدمات وارد شده از رده خارج شد.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: افرادی در تهران و اراک به آمبولانس‌های اورژانس حمله و به سمت آنها نارنجک پرتاب کردند.

وی افزود: یک آمبولانس در تهران از رده خارج شد و در شرایطی که روزنامه به آمبولانس‌ها نیاز داریم یکی از این آمبولانس‌های بلااستفاده شد.

رئیس سازمان اورژانس گفت: پرسنلی که در آمبولانس شهر اراک بودند متأسفانه دچار آسیب شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

ساعت ۲۳:۱۰

افزایش آمار فوتی‌های چهارشنبه‌سوری | آذربایجان‌غربی جای آذربایجان شرقی را گرفت؛ تهرانی‌ها در صدر مصدومان!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور جدیدترین آمار مربوط به فوتی ها و مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری را تشریح کرد.

 مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس در جمع خبرنگاران گفت:  تعداد قوتی ها و مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری به هزار و ۴۷۰ نفر رسیده است.

وی افزود: که از تعداد ۳۳ نفر در محل درمان شدند و ۲۲۵ نفر در بیمارستان بستری شدند و همچنین ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی اورژانس بیان کرد: متأسفانه تعداد فوتی‌ها به ۱۷ نفر رسید و ۹۲ نفر هم دچار قطع عضو شدند.

خالدی گفت: به چشمان ۴۷۰ نفر آسیب رسیده است و ۵۴۰ نفر هم دچار سوختگی شدند.

وی با اشاره به استان‌هایی که بیشترین مصدوم را دارند، گفت: تهران با ۳۲۱ نفر، آذربایجان غربی با ۱۵۰ نفر و آذربایجان شرقی با ۱۳۱ نفر بیشترین مصدومان را تا به این لحظه دارند.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌ سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۲۳:۳۰

تماس‌ها با آتش نشانی رکورد زد | مصدومان چهارشنبه سوری هم بیشتر شده‌اند؟

مهر: رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از شش هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ خبر داد و گفت: تماس‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مهدی داوری با بیان اینکه تاکنون شش هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده‌است، گفت: در پی این تماس‌ها ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر تهران ۳۰۰ بار به محل حوادث اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه اغلب آتش‌سوزی‌ها مربوط به فضای سبز، ساختمان‌ها و ضایعات بوده‌است، گفت: تماس‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و امیدواریم کاهش داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان در صحنه عملیات هفت نفر بوده‌است، اظهار کرد: به نسبت سال گذشته تفاوت محسوسی از نظر نوع حوادث مشاهده نمی‌شود اما نسبت به سال قبل از آن شاید بیشتر شده باشد.

ساعت ۲۳:۴۵

آمار قطع عضو مصدومین چهارشنبه سوری | تعداد مصدومان همچنان افزایشی است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: بر اساس آماری که تا ساعت ۲۳ جمع بندی کردیم مجموع تعداد جانباختگان و مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری به هزار و ۷۳۰ نفر رسیده است.

مجتبی خالدی در ادامه گفت: از تعداد کل مصدومان ۳۵ نفر در محل درمان شدند و ۲۵۳ نفر در بیمارستان بستری شدند. ۲۴ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی اورژانس در خصوص تعداد جانباختگان چهارشنبه سوری گفت: تعداد جانباختگان به ۱۷ نفر رسید اما نیاز به تایید پزشکی قانونی دارد و ۱۰۰ نفر هم دچار قطع عضو شدند.

خالدی با بیان اینکه به چشمان ۵۵۴ نفر آسیب رسیده است گفت: ۶۱۰ نفر نیز دچار سوختگی شدند.

تازه ترین اخبار از چهارشنبه سوری در ایران | بی‌رحم‌ترین سه‌شنبه آخر سال | آمار کشته‌ها و مصدومان چهارشنبه‌ سوری ۱۴۰۰ رکورد می‌شکند؟

ساعت ۰۵:..

ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع چهارشنبه آخرسال آرامی در پایتخت سپری شد، گفت: بیش از ۵۰ نفر از اخلالگران در نظم عمومی تاکنون بازداشت شده‌اند.

سردار حسین رحیمی، در حاشیه حضور در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در پایتخت گفت: ماموران پلیس از مدت‌ها قبل اقدامات خود برای چهارشنبه سوری را در دستور کار قرار داده و در واقع با اقدامات پیشگیرانه خود از بسیاری از حوادثی که ممکن بود، امشب رخ دهد، جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بیش از دو میلیون عدد انواع مواد محترقه را طی حدود یک ماه اخیر کشف و ضبط کرده‌اند، گفت: درصد قابل توجهی از این مواد کشف شده را مواد منفجره پرخطر و غیراستاندارد تشکیل می‌دهد که اگر پلیس مقابل توزیع آن ایستادگی نکرده بود، ممکن بود، حوادث دلخراشی برای استفاده کنندگان و حتی دیگر شهروندان رخ دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس از ساعت ۱۴ امروز استقرار خود در نقاط مختلف شهر را آغاز کردند، گفت: خوشبختانه گزارش هایی که تاکنون به دست ما رسیده حاکی از این است که چهارشنبه سوری در اکثر نقاط شهر به نسبت سال های قبل آرامش بیشتری داشته است. ماموریت ماموران در برخی از مناطق و محلات به پایان رسیده و در برخی دیگر از مناطق نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

وی درباره اینکه چه تعداد از افراد در این شب دستگیر شدند، گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم هنجارشکنانی که در این شب دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس خواهند بود، تاکنون ۵۲ نفر از هنجارشکنانی که امنیت و آرامش شهروندان را مختل کرده بودند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

ساعت ۲۵:..

ببینید | چشم ها قربانی آتش چهارشنبه سوری | آمار بالای مصدومیت چشمی در بین مصدومان چهارشنبه سوری

مهر: اورژانس تهران اعلام کرده که تا کنون تعداد ۱۲۶ نفر مصدوم شدند و همچنین یک نفر هم جان خود را از دست داده است که ۱۸ درصد مصدومان دچار حادثه چشمی شدند و ۴۰ درصد دچار سوختگی و ۴۲ درصد هم به اندام‌هایشان ضایعاتی وارد شده است

کد خبر 664439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    چهارشنبه سوری قدیم بود نه الان فقط وحشی بازی شده
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    ووااااوووو