پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر با انتقاد تندی از سوی علیرضا منصوریان نسبت به فرهاد مجیدی همراه شد که حاشیه‌های این اتفاق همچنان خبرساز شده است.

منصوریان

به گزارش همشهری‌آنلاین، در حاشیه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان، فرهاد مجیدی علیرضا منصوریان را تحویل نگرفت و این موضوع باعث خشم کم‌سابقه سرمربی نفت شد. منصوریان نطق تند و بلندی علیه مجیدی انجام داد که حتما آن را خوانده‌اید و بازتاب‌های زیادی هم داشته است. در عین حال اما برخی تلاش می‌کنند با یک بهانه عجیب و غریب، رفتار فرهاد مجیدی را توجیه کنند. چیزی که این اواخر خیلی زیاد تکرار شده، آن است که چون علیرضا منصوریان در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شده سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوب امسال هستند، این موضوع به مجیدی برخورده و باعث شده فرهاد نسبت به نیمکت تیم حریف بی‌توجه باشد. آیا می‌توان این بهانه را پذیرفت؟

هر آدمی دیدگاهی دارد که ممکن است درست یا غلط باشد. اصلا ممکن است دیدگاه او به حب و بغض آمیخته باشد. چه‌بسا اظهارنظر اخیر علیرضا منصوریان هم در چنین حال و هوایی انجام شده، اما این دلیل درستی نیست برای آنکه فرهاد مجیدی وظایف اخلاقی‌اش را کنار بگذارد. علیمنصور دوست، همبازی، پیشکسوت و بزرگ‌تر اوست. از همه اینها مهم‌تر، منصوریان در ورزشگاه آزادی «میهمان» مجیدی بود و این کلمه در فرهنگ ما بار سنگینی دارد. مگر می‌شود به میهمان بی‌حرمتی کرد و گفت چون او فلان نظر را داشته، ما این کار را کرده‌ایم؟ کار مجیدی قشنگ نبود و زشت‌تر از آن، توجیهاتی از این دست است.

کد خبر 663974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • تیم فوتبال فتح IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 0
    از سوتی های گل ممد هم گزارش تهیه کنید!
    • مکتب کیسه IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      0 0
      راستی از برنده نقل و انتقالات دربی چه خبر؟ کدوم تیم توپ میزنه؟ خط حمله کدوم تیمه؟