قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۷۴۳ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۷۴ تومان افزایش یافت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۶ هزار و ۳۲۰ تومان معامله شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ دلار در بازار آزاد در حدود ۲۶ هزار  و ۳۲۰ تومان اعلام شد. 

قیمت دلار در واکنش به اخباری که از مذاکرات وین می رسد،‌چند روزی است که صعودی شده و دیروز در اولین روز هفته به کانال ۲۶ هزار تومان صعود کرد. امروز نیز دلار در این کانال معامله شد و تا ساعت تنظیم این خبر قیمت آن حدود ۲۶ هزار و ۳۲۰ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۴۹۷ تومان و ۲۴ هزار و  ۷۴۳ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۷۴ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷  هزار و ۱۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و  ۳۹۳ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۵۹ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۵۰۱ تومان و ۲۴ هزار و ۷۴۷ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۹۱۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شد.که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و قیمت خرید یورو افزایش  و قیمت فروش آن کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۶۵۳ تومان و نرخ یورو ۲۷ هزار و ۲۷۰تومان اعلام شد.

کد خبر 663814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha