اعضای شورای شهر تهران پیشنهادهای کمیسیون برنامه و بودجه در مورد اعتراض هیأت تطبیق به بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

شوراي شهر

به گزارش همشهری آنلاین، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی نامه فرماندار تهران درخصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تقریبا نکته خاصی وجود ندارد. در بند اول فرمانداری گفته یک کلمه «تهیه» را اضافه کنید که مورد تایید است. در بند دوم ایراد گرفته شده، مربوط به بند ۵ تبصره ۱۵ است که اشاره کردند، نماینده شورا باید به عنوان ناظر در این کمیته حضور داشته باشد که به نظر می‌رسد این موضوع درست است.

او ادامه داد: در بند سوم نیز فرمانداری درخواست کرده کلمه «تایید» به جای تصویب قرار بگیرد که این مورد نیز درست است. در بند چهارم اشاره کردند که نیم درصد باید برای کتابخانه‌ها لحاظ شود. اما تفاهمنامه‌های مختلفی منعقد شده است و به این نتیجه رسیدند در نهایت میزانی از درآمدها را مشمول این نیم درصد کنند که درآمدهای مستمر باشد و هزینه‌ها و درآمدهایی چون وام و امثالهم را کم کنند که مساله مفصلی است. ضمن اینکه شهرداری ۳۰۰ کتابخانه دارد که هزینه‌های آن را بر عهده دارد. معتقدیم بودجه‌ای که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده کفایت می‌کند و بند چهارم مورد قبول نیست که عدد آن تغییر کند.

 اعضای شورای شهر تهران به پیشنهادات کمیسیون برنامه و بودجه درباره اعتراض هیات تطبیق رای مثبت دادند.

منبع: ایلنا

کد خبر 663794

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha