شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن سال نو ، پویش مردمی "سلام بر سلام" در ایستگاه‌های متروی تهران برگزار می‌شود.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد نقیب، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: «در این پویش سراسری با استفاده از جمله‌های انگیزشی در تلاش هستیم تا امید و مهربانی را در میان شهروندان عزیزمان تزریق کنیم و مردم نیز این حال خوب را به یکدیگر منتقل نمایند. در جمله‌های به کار گرفته شده، عبارت سلام به عنوان یک عبارت تاکیدی مورد استفاده قرار گرفته است تا شهروندان در مواجهه با این عبارت برای لحظاتی که در مترو در حال تردد هستند روحیه و حال خوب را دریافت کنند و آن را به دیگران منتقل نمایند.»

جمله‌هایی مانند؛ "سلام، شهر خداست" و جملاتی دیگر در قالب کتیبه‌های فرهنگی از طریق فضاسازی محیطی در ایستگاه‌ها و قطارهای مترو و هم‌چنین پخش این جمله‌ها از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو در قالب فتوکلیپ و خوانش آن‌ها در  قالب پادکست رادیویی در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد.

نقیب از برگزاری مسابقه فرهنگی در این پویش خبر داد و تصریح کرد: در این پویش که با هشتگ سلام بر سلام در فضای مجازی نیز قرار می‌گیرد، یک مسابقه فرهنگی هم برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از طریق بارکدهای هوشمندی که در کتیبه‌های سلام بر سلام قابل مشاهده است نسبت به اسکن آن به وسیله گوشی‌های همراه خود اقدام و در این مسابقه فرهنگی شرکت نمایند و از جوایز آن بهره‌مند شوند.
خاطرنشان می‌شود، پویش سراسری " سلام بر سلام" از هفته پایانی سال ۱۴۰۰ به مدت یک سال با موضوعات متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

کد خبر 663589
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha