سفیر روسیه در سازمان ملل مدعی شد که نیروهای مسکو شواهدی مبنی بر تلاش برای پاکسازی شواهد مربوط به سلاح‌های بیولوژیکی در اوکراین پیدا کرده‌اند.

اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، واسیلی نبنزیا طی سخنانی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست روسیه تشکیل شد، گفت که نیروهای روسی شواهدی از شبکه‌ای از دست‌کم ۳۰ آزمایشگاه تحقیقاتی بیولوژیکی با هدف تقویت چندین بیماری کشنده را یافته‌اند.

او گفت که آزمایش‌های بیولوژیکی بسیار خطرناک در این سایت‌ها با هماهنگی ایالات متحده انجام شده است.

نبنزیا هیچ مدرکی برای این موضوع ارائه نکرده است و ایزومی ناکامیتسو، رئیس خلع سلاح سازمان ملل متحد نیز گفته است که از هیچ برنامه تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین آگاه نیست.

در عین حال آمریکا طرح چنین موضوعی از سوی روسیه را خنده‌دار توصیف کرد و کوشید در توپ را به زمین روسیه بفرستد.

طرف آمریکایی نیز البته برای ادعای خود مدرکی ارائه نکرده است.

کد خبر 663363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 2
    پیشنهاد خبیثانه حمله بیولوژیک و بمب های فسفر سفید رو اسرائیل کودک کش بی سرزمین به اوکراین داده. اسرائیل بوسیله مزدورش اوکراین کل مسیحیان اروپا را می خواهد نسل کشی کند وزلنسکی رئیس جمهور یهودی اوکراین می خواهد انتقام پدربزرگ ومادربزرگش را که در هولوکاست کشته شدند از اروپائیان بگیرد .بزرگترین اشتباه وخریت وخیانت اوکراین ورئیس جمهور خائن یهودی اوکراین این بود که مزدور وحمال اسرائیل شد که با دستور ودسیسه اسرائیل فتنه ای در اوکراین درست کند که رابطه وتعامل امریکا وروسیه را بر سر توافق برجام برهم بزند وبرجام فرو بپاشد.اوکراین با هم دستی با اسرائیل به ایران خیانت کرد وحالا دارد تاوان خیانتش را می دهد.وباید زیر مشت ولگد روسیه له شود وامریکا وناتو هم به دادش نخواهند رسیدچون می دانند اوکراین مزدور اسرائیل است برای برهم زدن برجام.تنها فریاد رس اوکراین خود اسرائیل است. که اسرائیل هم از ترس امریکا واروپا جرات کمک به اوکراین را ندارد. اوکراین با همدستی اسرائیل متهم به ایجاد نا امنی در اروپا واشغال اروپاست . اسرائیل با مزدوران منطقه ای اش قصد ایجاد ناامنی در اروپا دارد
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 0
    در جنگ های سخت گاهی برای پیروزی دست به هر کاری می زنند اگر چه دیوانه وار و ترسناک و بیرحمانه!