تیم پرسپولیس در مصاف با تیم نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با برد به استقبال دربی بروند.

رضا اسدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌ پرسپولیس امروز از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر در بازی خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته و این تیم را شکست داد.

 نیمه نخست با حملات متعدد شاگردان یحیی گل‌محمدی آغاز شد و شاگردان محمود فکری فشار زیای را روی دروازه خود متحمل شدند تا اینکه سرخ‌پوشان در دقیقه ۱۰ روی ضربه کرنری که مهدی ترابی روی دروازه نفت ارسال کرد با ضربه سر رضا اسدی به گل اول رسیدند. 

حملات پرسپولیس بعد از گل نخست این تیم باز هم ادامه یافت و شاگردان گل‌محمدی در دقیقه ۲۰ با گلی مشابه گل اول باز هم از روی کرنر ترابی و ضربه سر اسدی به گل دوم رسیدند تا این دیدار در نیمه اول به سود پرسپولیس تمام شود.

در نیمه دوم هم مانند نیمه نخست پرسپولیسی‌ها نبض بازی را در اختیار داشتند و بازی در اکثر دقایق در نیمه دفاعی نفت مسجد سلیمان دنبال می‌شد. در دقیقه ۵۲ سرخ‌پوشان می‌توانستند به گل سوم برسند که شوت محکم سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس به تیرک افقی خورد تا دروازه محسن‌زاده با خوش شانسی بسته بماند.

اما در دقیقه دقیقه ۷۷ این دیدار پاس عمقی بازیکن نفت روی یک ضد حمله سریع در پشت مدافعان پرسپولیس به پیمان میری(بازیکن تعویضی فکری) رسید تا این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، در میان غفلت مدافعین پرسپولیس با یک شوت موفق به گلزنی شد.

شاگردان گل‌محمدی بعد در دریافت گل بازی را اداره کردند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود سرخ پوشان خاتمه پیدا کند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و نفت مسجد سلیمان با ۱۳ امتیاز همچنان در قعر جدول ماند.

کد خبر 663344
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha