فرهاد مجیدی امروز ۲ مدافع دیگر خود را هم در اختیار ندارد تا ترکیب متفاوتی را راهی میدان کند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز و از ساعت۲۰ استقلال در خانه میزبان صنعت نفت است. تقابل فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان یکی از جذابیت های بازی امروز در ورزشگاه آزادی است.

منصوریان با شکستی که به پرسپولیس تحمیل کرد باعث شد تا خیال استقلالی ها در صدر جدول از تثبیت جای گاه شان راحت شود اما امتیازگیری او برابر تیم سابق می تواند دوباره رقبات در صدرجدول را داغ کند و البته ثابت کند پیروزی تیمش برابر شاگردان یحیی گلمحمدی اتفاقی نبوده است.

امروز این بازی در حالی برگزار می‌شود که استقلال همچنان با بحران در خط دفاعی مواجه است و آنها به جز ۲مدافع جدا شده خود، روزبه چشمی و دانشگر  را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. اما مجیدی می‌تواند امروز از خرید جدیدش در خط دفاعی که یک برزیلی با تجربه و تنومند است استفاده کند.

در ترکیب امروز استقلال حسین حسینی همچنان دروان دروازه قرار خواهد گرفت. در خط دفاعی سیلوا و عارف غلامی به میدان خواهند رفت و در جناحین هم حردانی و سلمانی دو مدافع کنار خواهند بود. خط میانی آبی ها هم با حضور نیک نفس،مهدی پور حسین زاده و آمانوف شکل خواهد گرفت.

سرمربی استقلال اما به رقم انتقادات شدید دوباره از ژستد در خط حمله تیمش استفاده خواهد کرد تا او به همراه یامگا در ترکیب قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی-سیلوا-غلامی-حردانی-سلمانی-نیک نفس-آمانوف-مهدی پور-حسین زاده-ژستد. یامگا

کد خبر 663243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha