تقاطع غیرهمسطح باقری- فرجام به صورت یک پل رفت و برگشت با طول ۴۷۶ متر و ۲ خط عبوری در هریک از باندهای شمالی و جنوبی در حال اجرا است و پس از بهره برداری، شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می‌کند و این از دستاوردهای قابل ملاحظه اجرایی در بخش شرقی این پل سواره رو است.

تقاطع باقری

 به گزارش همشهری آنلاین، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده در این تقاطع گفت:  اقداماتی از قبیل خاکریزی شیبراهه‌ها و آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی عرشه در جبهه شرقی پروژه در حال انجام است، به تازگی فعالیت هایی برای تکمیل بخش غربی پل آغاز شده است. اجرای جبهه غربی پروژه با موانعی از قبیل معارض تیرهای برق ۲۰ کیلو ولت، فیبرنوری، اشجار و لوله آب مواجه است و تلاش برای جابجایی و رفع این معارضات ادامه دارد.

او افزود:  تاکنون عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و این تقاطع راهگشای ترافیکی در سال ۱۴۰۱ تحویل شهروندان خواهد شد.

گفتنی است احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام به عنوان نخستین اقدام مدیریت شهری در جهت ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری، از دی ماه سال ۱۳۹۹ توسط شهرداری منطقه ۴ آغاز شده و بهره برداری از آن، یکی از مهمترین گره های ترافیکی این بزرگراه شمالی- جنوبی را برطرف خواهد ساخت.

کد خبر 662871
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    مگه نگفته بوديد چند ماهه اين پل را مي سازيد؟