مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعت کاری خطوط درون‌شهری متروی تهران از چهارشنبه_ ۱۸ اسفند_ خبر داد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل با بیان اینکه در روزهای پایانی سال، شهروندان تهرانی بیش از گذشته از مترو استفاده می‌کنند،گفت: به‌منظور ارائه سرویس‌دهی بیشتر به مسافران از روز (چهارشنبه ۱۸ اسفندماه) ساعت کار متروی تهران در خطوط درون‌شهری یک ساعت افزایش می‌یابد.

او در ادامه افزود: در حال حاضر خدمات‌رسانی به مسافران تا ساعت ۲۲ است اما با توجه‌ به افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال این زمان تا ساعت ۲۳ افزایش پیدا میکند.

شایسته افزود: افزایش ساعت خدمات‌رسانی متروی تهران تنها در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت انجام می‌شود و در خط تهران کرج، هشتگرد و فرودگاه امام خمینی (ره) تغییری نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه این تغییرات مختص ایام پایانی سال است، خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش تعداد مسافران در تعطیلات نوروزی، برنامه حرکت قطارها در این ایام باتوجه‌به حجم تقاضا بهینه‌سازی شده و از ۱۴ فروردین به حالت قبلی باز خواهد گشت.

کد خبر 662720
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha