تهران از روز گذشته شاهد بارش مستمر باران بود و این اتفاق باعث شد تا تا نیروهای آتش نشانی برخلاف روال معمول به جای آتش به دلیل باران در حالت آماده باش قرار بگیرند.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رابطه با بارندگی‌های تهران گفت: آتش نشانان همواره در آماده باش کامل بسر می‌برند اما از روز گذشته با شدت بارندگی‌ها نوع آمادگی آتش نشانان متفاوت بود و آتش نشانان در ماموریت‌های خود با استفاده از تجهیزاتی نظیر پمپ های آبکش در معابر مشغول عملیات بودند که البته با این بارندگی شدید هیچ گونه آبگرفتگی جدی را در شهر مشاهده نکردیم.

او افزود: آتش نشانان بیش از ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی هم اکنون در برخی مناطق از جمله مناطق شمالی و غربی مشغول عملیات هستند و از روز گذشته تا کنون نیز هیچ حادثه ای مربوط به بارندگی به سامانه ۱۲۵ اعلام نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین در آستانه چهارشنبه سوری به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان مواد محترقه در منازل نگهداری نکنند و در چند روز گذشته نیز چندین مورد حادثه مربوط به انفجار مواد محترقه در منازل داشتیم که منجر شد تعدادی از شهروندان دچار مصدومیت جدی شوند.

کد خبر 662570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha