یک مرد افغانستانی پس از ربودن دختر مورد علاقه‌اش قصد داشت با زور او را به عقد خود درآورد.

تجاوز - ازدواج اجباری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهروند، چندی پیش مردی میانسال، مردی جوان را با سر و صورت خونین کشان‌کشان به یکی از کلانتری‌های تهران برد و او را به پلیس تحویل داد. این مرد به ماموران گفت: «این مرد افغانستانی دخترم را ربوده بود و می‌خواست با زور او را به عقد خودش دربیاورد. اما دخترم توانست با من تماس بگیرد و آدرس خانه ویلایی را که در آن زندانی شده بود، فرستاد. من و بستگانم هم رفتیم و دخترم را نجات دادیم.»

فرار پیش از عقد

دختر جوان نیز در تحقیقات به پلیس گفت: «مدتی بود که با این مرد آشنا شده بودم. روز حادثه او با من قرار گذاشت و با یکی از بستگانش سر قرار آمد. در راه ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت رباط‌کریم رفت. وقتی اعتراض کردم، آنها مرا تهدید کردند و به اجبار به خانه‌ای ویلایی در رباط‌کریم بردند. در آنجا این مرد برایم لباس عروس خریده و عاقد هم خبر کرده بود. می‌گفت باید با هم ازدواج کنیم. اول التماسش کردم که مرا آزاد کند، ولی وقتی دیدم قبول نمی‌کند، برای او نقش بازی کردم و گفتم که من هم دوست دارم با هم ازدواج کنیم. به اتاق رفتم تا لباس عروس را بپوشم. در آنجا با پدرم تماس گرفتم و آدرس را فرستادم.»

در ادامه این مرد افغانستانی تحت بازجویی قرار گرفت و ماجرای ربودن این دختر ایرانی را روایت کرد: «از ۲ سال پیش با مینا آشنا شدم. آشنایی ما در فضای مجازی بود. اوایل فقط با هم چت می‌کردیم. اما کم‌کم با هم بیرون رفتیم. من به‌شدت عاشق مینا شده بودم و نمی‌توانستم از او دل بکنم. از طرفی متاهل بودم و این موضوع را از مینا پنهان کردم. نمی‌توانستم بدون او زندگی کنم. می‌دانستم اگر بفهمد زن دارم از من جدا می‌شود. برای همین سناریوی ربودن او را چیدم. از قبل به یک عاقد پول دادم. از آنجا که مینا مدتی را در بیمارستان پیش مادربزرگش مانده و از او پرستاری کرده بود، به بهانه اینکه کمی حال‌وهوایش عوض شود با او قرار گذاشتم. با یکی از بستگانم رفتیم و او را با زور به رباط‌کریم بردم. می‌خواستم با او عقد کنم که دیگر نتواند از من جدا شود.»

اقدام به قتل همسر

با اعتراف این مرد، تحقیقات در این‌خصوص ادامه یافت تا اینکه ماموران پلیس متوجه ماجرای دیگری شدند. همسر این مرد ۲۶ ساله چند روز قبل به طرز مشکوکی از طبقه دوم خانه‌شان سقوط کرده و در بیمارستان بستری بود. متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به ماموران گفت: «همسرم خودش را از طبقه دوم به پایین پرت کرد. مدتی بود که با هم اختلاف داشتیم. همسرم اصرار داشت که به آلمان برویم و آنجا زندگی کنیم. می‌گفت برادرش در آنجاست و می‌تواند برای رفتن ما هم کمک‌مان کند. من عاشق مینا بودم و نمی‌خواستم از اینجا بروم. همسرم همچنان اصرار داشت. روز حادثه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که او ناگهان خودش را به پایین پرت کرد.»

این درحالی بود که همسایه‌های مرد افغانستانی شهادت دادند که این مرد همسرش را به پایین پرتاب کرده است. بنابراین او به اتهام آدم‌ربایی و تهدید دختر جوان و همچنین اقدام به قتل همسرش بازداشت شد. با دستور قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر همسر متهم نیز در بیمارستان نیمه‌هوشیار است و نمی‌تواند به خوبی صحبت کند. بنابراین تحقیقات ادامه دارد تا زمانی که این زن بتواند راز این ماجرا را فاش کند.

کد خبر 662542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha