رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان گفت: از همان آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا ما واکسیناسیون شبانه را در بیمارستان راه‌اندازی کردیم و همچنان ادامه می‌دهیم.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا توکلی مهرجردی رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان در تهران با اشاره به آخرین وضعیت این بیمارستان در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: از همان زمان آغاز کووید-۱۹ در کشور براساس میزان مراجعات و نیاز به خدمات، بخش‌های بستری را برای کووید-۱۹ آماده کردیم، با توجه به کنترل بیماری امیکرون و پوشش بالای واکسیناسیون، نیاز به بستری به حداقل رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد از تخت‌های بستری در این بیمارستان در خدمت کرونا قرار دارد و ۷۰ درصد از مراجعه‌کنندگان را بیماران اُمیکرون تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: 

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان تأکید کرد: در پیک ششم، روزانه ۴۲۰ مراجعه کننده داشته‌ایم که با علائم شبیه همراه بوده‌اند، خوشبختانه در یک هفته اخیر، افت چشمگیر ۴۰ درصدی داشته ایم و این تعداد به نصف این آمار رسیده است.

وی به میزان درگیری جانبازان شیمیایی به کووید-۱۹ اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه از ابتدا اولویت تزریق واکسیناسیون برای جانبازان در دستور کار بوده، بسیار سریع این عزیزان واکسینه شدند. امروز درگیری شدید و نیاز به خدمات ویژه در جانبازان شیمیایی نداریم اما مراقبت از عزیزان بیشتر بوده و باید ادامه پیدا کند.

توکلی تأکید کرد: فعلا تخت های کرونایی در بیمارستان تعطیل نشده است.

کد خبر 662353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha