هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چند دیدار آغاز شد.

نساجی

به گزارش همشهری آنلاین در مشهد پدیده برابر تراکتور به میدان رفت که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. در نیمه اول این بازی، بازیکن تراکتور یک ضربه پنالتی را از دست داد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید. سرخپوشان تبریزی در اولین حضور ساغلام سرمربی جدیدشان روی نیمکت نتوانستند ۳ امتیاز را دشت کنند.

در ادامه سه دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم آلومینیوم اراک مقابل هوادار شکست خورد تا در دوازدهمین هفته متوالی نیز بدون برد باشد. شاگردان رسول خطیبی از هفته دهم و پس از تساوی مقابل نساجی مازندران، تا کنون طعم برد را نچشیده‌اند. این چهارمین شکست پیاپی آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم محسوب می‌شود در حالیکه شاگردان خطیبی در نیم‌فصل اول تنها یک باخت در خانه صنعت نفت آبادان(هفته دوازدهم) را به ثبت رسانده بودند.

با این حساب آلومینیوم اراک با ۲۶امتیاز در رده نهم باقی ماند و هوادار نیز با ۲۵ امتیاز تیم یازدهم جدول است.

مس رفسنجان با توقف خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان با ۳۴ امتیاز همچنان تیم چهارم جدول است. نفت مسجدسلیمان نیز پس از کسب امتیاز از آلومینیوم اراک، دومین امتیازش با هدایت محمود فکری را کسب کرد تا به جدا شدن از منطقه سقوط در بازی‌های آینده امیدوار شود. این تیم اکنون با ۱۳امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

تیم نساجی مازندران با غلبه بر پیکان، ۲۶امتیازی شد و همچنان تیم دهم جدول محسوب می‌شود. پیکان نیز با قبول شکست در تهران ۳۰امتیازی و در رده ششم باقی ماند.

نتایج سه بازی همزمان در هفته۲۱ لیگ برتر:

*مس رفسنجان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

کارت قرمز: میثم تیموری (۲) از مس رفسنجان

پیکان صفر - نساجی مازندران یک

کارت قرمز: فرهاد کرمانشاهی (دروازه‌بان-۳۶) از پیکان

گل: ایوب کلانتری(۳۹) برای نساجی

آلومینیوم اراک صفر- هوادار یک

گل: حسین صادقی (۲۳)‌ برای هوادار

کد خبر 662187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha