فرمانده ستادکرونای استان تهران گفت: گروهی از افراد با تزریق دو دوز واکسن هم می‌توانند سفر کنند.

مسافرت نوروزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی گفت: برخی از مردم دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، اما در حال حاضر سرما خورده‌اند و نمی‌توانند برای دوز سوم اقدام کنند.

به گفته فرمانده ستاد کرونای استان تهران، این شهروندان می‌توانند همراه خود تست PCR منفی داشته باشند و سفر خود را انجام دهند.

کد خبر 661988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    ایشون مگه نگفته بودند که 99% سرما خوردگی‌ها، کرونا هست؟ یعنی اونها که 99% کرونا دارن برن تست بدن! بعد خبر رو طوری تهش رو در بیارید که اما و اگر نباشه، نه اینکه سوال اضافه کنه. الان زیر18ساله‌ها (که فقط دو دوز میزنن) باید چیکار کنن! این تست رو چقدر قبلا از سفر باید داد. چه مدت اعتبار داره تقصیر شما نیست که حرفیکه زدند بی سر و ته هست. تقصیر شماست که حرفی زده میشه، تا تهش رو در نمیارید.
  • ترامپ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    واقعا که هنر علم پوشکی را ببنیید😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆😆😆😆ببرید واکسناتون را به خودتون بزنید 80 دوز.البته بازم فکر نمی کنم بدون تست پی سی ار 80 دوز قبول شه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    واقعا این کار درست نیست ودولت فقط به ملت فشار وجنگ عصاب را میندازد اصلا به فکر مردم نیست مثلا بعضیا اصلا راننده نیستن اما ماشین به نامشان هست تکلیف چیه یا ماشین امانت از یکی میگیرند برای این تعطیلها