کلارنس سیدورف به واسطه ازدواج با سپیده مکرمتی با ایرانی‌ها ارتباط خوبی دارد و حتی دو سال پیش هم سفری به ایران داشت. وی روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود از مسلمان شدنش خبر داد و از همسر خود در این باره تشکر کرد. اما سپیده مکرمتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟

کلارنس سیدورف

به گزارش همشهری آنلاین، ارتباط خوب کلارنس سیدورف با ایرانی‌ها و سفری که آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ به ایران داشت، باعث شد رسانه‌ها دلیل این ارتباط را متوجه شوند که چیزی نیست جز ازدواج با یک زن ایرانی به نام «سوفیا» یا همان «سپیده مکرمتی». نکات جالبی در مورد زندگی شخصی سیدورف و ارتباطش با سپیده مکرمتی وجود دارد.

تصاویر| واکنش جنجالی آنجلینا جولی به جنگ اوکراین | جولی با حجاب به یمن رفت

سوفیا مکرمتی؛ همسر ایرانی کلارنس سیدورف

سپیده مکرمتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟ کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می‌گویند او دانش‌آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده‌اند. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است.

تا ۱۰ ماه پیش کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، اما حالا نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. سپیده مکرمتی دو فرزند هم به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد. این در حالی است که سیدورف چند ماه قبل با انتشار تصاویری اعلام کرد که با دختری ایرانی و مسلمان به نام سوفیا مکرمتی نامزد کرده است.

پس از گذشت مدت‌ها از این رابطه حال کلارنس سیدورف هافبک سابق تیم ملی فوتبال هلند با انتشار مطلبی از پیوستن به اسلام خبر داده است.

سوفیا مکرمتی ؛ همسر کلارنس سیدورف کیست؟ | واکنش سوفیا به مسلمان شدن شوهرش | سیدورف: همسرم معنای عمیق اسلام را به من یاد داد

این ستاره سابق میلان ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود اعلام کرد که به دین اسلام پیوسته است. سیدورف در این پست نوشت: «تشکری مخصوص از همه پیام‌های زیبایی که برای تبریک پیوستن من به خانواده مسلمانان ارسال کردید. من بسیار خوشحال هستم که به تمامی برادران و خواهرانم در سراسر دنیا خصوصا سوفیای عزیزم پیوستم که بیشتر از هر کسی معنای عمیق اسلام را به من یاد داده است.»

این ملی‌پوش سابق هلند در ادامه با اشاره به این برخلاف بسیاری دیگر تصمیمی برای تغییر نامش نگرفته اضافه کرد: «من نامم را تغییر ندادم و همچنان با نامی که والدینم برای من انتخاب کردند ادامه خواهم داد، کلارنس سیدورف! با عشق برای تمامی انسان‌ها در سراسر جهان.»

از هشتگ‌های مورد استفاده سیدورف در این پست مشخص است که او به صورت رسمی در یکی از مراکز دینی کشور امارات دین خود را تغییر داده و مسلمان شده است.

سوفیا مکرمتی ؛ همسر کلارنس سیدورف کیست؟ | واکنش سوفیا به مسلمان شدن شوهرش | سیدورف: همسرم معنای عمیق اسلام را به من یاد داد

واکنش سوفیا مکرمتی سیدورف به مسلمان شدن همسرش

پس از پست کلارنس سیدورف درباره اعلام خبر مسلمان شدنش، سوفیا مکرمتی نیز در صفحه اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: «باعث افتخار و سربلندی من هست که بخشی از این اتفاق و لحظه خاص و زیبا باشم که در آن، عشق زندگیم (کلارنس سیدورف) به جمع مسلمانان جهان می‌پیوندد. عزیزم خوش آمدی و امیدوارم و آرزو میکنم که همچنان موفق بوده و بدرخشی و الهام بخش جهان باشی. دوستت دارم♥️»

سوفیا مکرمتی ؛ همسر کلارنس سیدورف کیست؟ | واکنش سوفیا به مسلمان شدن شوهرش | سیدورف: همسرم معنای عمیق اسلام را به من یاد داد

در آخرین مصاحبه سیدورف با ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ هم این ستاره پیشین نارنجی‌ها گفت که حالا ایران در زندگی شخصی هم بسیار به او نزدیک‌تر شده است.

► فارسی صحبت کردن سیدورف در برنامه یورو ۲۰۲۰ شبکه سه و صحبت درباره آشپزی همسر ایرانی‌اش را در زیر ببینید:

► کلارنس دوبار ازدواج کرد و همسر اول کلارنس سیدورف برزیلی بود. کلارنس در زمان حضورش در میلان با لوویانا آشنا شد و از او هم ۴ فرزند (یک پسر و ۳ دختر) دارد. لوویانا در شهر میلان صاحب یک رستوران معروف به نام «فینگرز» است. به نظر می‌رسد در سکوت خبری او از کلارنس جدا شده، چرا که هیچ اثری هم از او در صفحه اینستاگرام سیدورف به چشم نمی‌خورد. در کل او از زندگی قبلی‌اش فاصله گرفته و حتی خیلی هم کنار فرزندانش نیست.

کد خبر 661682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha