پرداخت هزینه‌های شخصی مارک ویلموتس توسط باشگاه مراکشی پس از فسخ با این باشگاه خبرساز شده است.

ویلموتس

به گزارش همشهری‌آنلاین، همین چند روز پیش بود که خبر فسخ قرارداد «مارک ویلموتس» با با باشگاه راجا کازابلانکا مراکش در رسانه‌ها منتشر شد، اما ظاهرا حاشیه‌های سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه مراکشی همچنان ادامه دارد، چرا که بعضی از رسانه‌های مراکشی مدعی شدند با وجود کنار رفتن سرمربی بلژیکی از هدایت این تیم، هزینه‌های زندگی این مربی هنوز از سوی باشگاه پرداخت می‌شود.

سایت le۷tv در این خصوص خبر داد ویلموتس که همچنان در مراکش به سر می‌برد، در ویلایی لوکس و مجلل که پولش از سوی باشگاه پرداخت می‌شود، زندگی می‌کند.

این رسانه همچنین مدعی شد هزینه‌های تحصیل دختر ویلموتس که در مراکش حضور دارد، توسط باشگاه راجا تامین می‌شود. علاوه بر این یک اتومبیل با سوخت در اختیار ویلموتس قرار دارد.

این موضوع انتقاد مراکشی‌ها را از رفتار ویلموتس در پی داشته است، مربی‌ای که در زمان حضورش در تیم ملی ایران هم رفتارهای مشابهی داشت.

به گفته بعضی از منابع خبری، زمانی که ویلموتس پیش از بازی با عراق حاضر به بازگشت به ایران و ادامه کار با تیم ملی کشورمان در آن برهه حساس نبود، مذاکرات او و فدراسیون در ترکیه سرانجام به پرداخت ۲ میلیون یورو به این مربی ختم شد.

در آن زمان فدراسیون فوتبال حتی هزینه‌های خرید چمدان و چند دست لباس ویلموتس را هم متحمل شد تا این مربی دیگر به بلژیک بازنگردد و زمان بیشتری برای تیم ملی از دست نرود!

کد خبر 661576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha