جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۱ نفر

اینجا، چهارشنبه‌ها، مهربانی جاریست.اینجا اهالی محله فلاح با راه‌اندازی پویش «چهارشنبه‌های مهربانی»، به یاری خانواده‌های نیازمند و افراد آسیب‌دیده از معضل اعتیاد، رفته‌اند.

مهربانی

همشهری آنلاین - سحر جعفریان: «وحید نقیبی» مسئول این گروه جهادی و محلی، می‌گوید: «حدود ۲ سال است که با همراهی برخی از دوستان و همسایگان، پویش چهارشنبه های مهربانی را راه انداخته‌ایم تا با توزیع بسته‌های خوراک و پوشاک گرم بین افراد کارتن خواب و تامین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، فرهنگ مهرورزی را نهادینه کنیم.

شناسایی افراد معتاد که تمایل به بهبودی دارند، مهارت آموزی و فراهم آوردن شرایط اشتغال آن‌ها، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های پویش محلی ما به شمار می‌آید که در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.»

نقیبی همچنین می‌افزاید: «فعالیت مدیریت شده گروهای جهادی و محلی می‌تواند ضمن شناسایی نیازمندان واقعی هر محله، به توزیع عادلانه کمک‌های مردمی نیز  بیانجامد. این در حالی است که گروه‌های خیریه و پویش‌های مهربانی محله‌ها باید در تعامل برنامه‌ریزی شده و دقیق نسبت به هم عمل کنند تا موازی کاری و هم‌پوشانی صورت نگیرد.»

برای مشارکت مادی و معنوی در پویش چهارشنبه های مهربانی محله فلاح، می‌توانید راه های ارتباطی این پویش را در فضای مجازی جستجو کنید.

کد خبر 661525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha