پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

مدیران و رئیسان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف معمولا در موقعیت‌های مختلف از طریق راه‌های مختلفی سعی در شناساندن برند خود دارند. یکی از بهترین راه‌ها که از سال‌های بسیار دور در میان شرکت‌های بزرگ جهانی رواج داشته، ارائه هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی آراهنر.jpg

اینجاست که به سخت‌ترین مرحله می‌رسیم، یعنی انتخاب هدیه متناسب با کسب و کار و مخاطبان شرکت و برند.

یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف و برای تبلیغات شرکت خود خریداری کنید، انواع مختلفی از هدایای صنایع دستی اصیل ایرانی است. با توجه به اینکه این صنایع دستی از تنوع بالایی برخورداراند دست شما در انتخاب بهترین گزینه‌ها باز است. در ادامه به بررسی بهترین گزینه‌ها از هدایای صنایع دستی خواهیم پرداخت. سپس یکی از بهترین فروشگاه‌های ویژه برای خریدن هدایای صنایع دستی ویژه تبلیغات و سایر موقعیت‌های کاری را برای شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا هدایای صنایع دستی گزینه خوبی برای تبلیغات هستند؟

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در خرید انواع هدیه‌های توجه می‌شود اصالت و زیبایی یک هدیه و محصول است. اگر بخواهیم فرهنگ ایرانی را نیز با این دو ویژگی همراه کنیم، تنها گزینه‌ای که پیش روی خود خواهیم یافت هدایای مختلف از صنایع دستی ایرانی و اصیل است. اما چرا این دسته از هدایا تا این حد محبوب هستند؟

اولین دلیل محبوبیت هدایای ساخته شدن با هنر و ذوق استادان ایرانی تنوع آن‌ها است. شما می‌توانید وارد دریایی از صنایع دستی شده و گزینه‌های مختلفی را به صورت تکی و یا در ترکیب با یکدیگر به صورت ست و پک هدیه انتخاب کنید.

دومین علت محبوبیت این هدایا زیبایی و کاربردی بودن آن‌ها است. یک هدیه هر چقدر هم که زیبا باشد بدون داشتن کاربرد خاص چندان مورد توجه قرار نخواهد گرفت و یا بالعکس. شما می‌توانید با خرید هدایای صنایع دستی با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر زیبایی، هدیه‌ای با کاربرد ملموس و مشخص نیز به مخاطب خود ارائه کنید.

علاوه بر این دلایل هدایای صنایع دستی حال و هوای نوستالژیک و ویژه‌ای دارند و حس خوشایندی را در هر مخاطبی القا می‌کنند. از آنجایی که اصلی‌ترین دلیل تهیه هدایای تبلیغاتی ایجاد حس مثبت در افراد و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است، این ویژگی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. در واقع تعدادی از انواع هدایای تبلیغاتی آراهنر در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، پس بهتر است شما نیز با این محصولات آشنا شده و در بسته‌های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده کنید.

هدایای میناکاری برای تبلیغات

شما می‌توانید انواع مختلفی از هدایای میناکاری محبوب را در فروشگاه‌های مختلف بیابید. هنر میناکاری معمولا روی فلز، چوب و یا سفال اجرا می‌شود. امروزه بیشتر میناکاری روی سفال محبوبیت دارد. چنانکه در بیشتر بسته‌های ترکیبی از هدایای تبلیغاتی ممکن است حداقل یک هدیه مینا روی سفال مشاهده کنید.

باتوجه به موفقیت و محبوبیت این هدیه در سال‌های اخیر، در سال جدید نیز می‌توانید از هنر میناکاری در هدایای خود استفاده کنید. میناکاری برای تزئین ظروف مختلف از گلدان گرفته تا قندان و ظرف آجیل‌خوری و ظرف میوه اجرا می‌شود. همین موضوع باعث شده است دست شما در انتخاب هدایا بازتر باشد.

بیشتر مواقع در هدایای تبلیغاتی از گلدان میناکاری و یا قلمدان میناکاری همراه با رومیزی سنتی همانند ترمه یا پته دوزی استفاده می‌شود. برای تهیه این دسته از هدایا و انواع مختلفی از دیگر صنایع دستی می‌توانید به وبسایت آراهنر فاخر ایرانی مراجعه کنید و بهترین نمونه‌های هنر میناکاری را برای مخاطبان و مشتریان خود انتخاب کنید.

هدایای نساجی و بافت از هنرهای اصیل ایرانی

اگر می‌خواهید سراغ پرقدمت ترین و اصیل‌ترین هدیه ایرانی بروید، حتما باید با هنر نساجی و بافت آشنا شوید. بر اساس گفته باستان شناسان نساجی از قدیمی‌ترین صنایع دستی ایرانی محسوب می‌شود. در اوایل پیدایش، این هنر برای رفع نیازهای روزمره بشر بود و رفته رفته شکل تزئیناتی امروز را به خودگرفت.

با نزدیک شدن به زمان حال هنر رودوزی نیز کم کم شکل امروزی را به خود گرفت. این هنر به ایجاد نقش و نگارهای اصیل ایرانی روی پارچه‌های مختلف گفته می‌شود. از جمله این هنرها می‌توان به ملیله دوزی، پته دوزی، سیمینه دوزی و ... اشاره کرد.

شما می‌توانید هر یک از انواع بافت‌ها و رودوزی‌ها را به عنوان یک رومیزی در کنار سایر صنایع دستی به مخاطبان خود هدیه کنید. برای مثال ترکیب یک گلیم کوچک مغان، ترمه و یا پته دوزی همراه با مس و پرداز و یا میناکاری و حتی سفال ترکیب بسیار چشم‌نوازی را ایجاد خواهد کرد.

هنر میناکاری در صنایع دستی

 هنر مسگری در هدایای تبلیغاتی

 هنرهای مربوط به فلزات مختلف از جمله مس را می‌توان از هنرهای ترند سال‌های اخیر دانست. هرچند این هنر قدمت بسیار زیادی دارد اما چندین سال است انواع مختلفی از مسگری در ترکیب با سایر صنایع دستی در دکوراسیون منازل مشاهده می‌شود. پس می‌توان گفت محصولات ساخته شده از مس نیز می‌توانند گزینه خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی باشند.

یکی از ترکیبات جدید هنر مسگری، مس و پرداز است. این نوع از صنایع دستی را می‌توان ترکیبی از هنر مسگری و نقاشی دانست. در واقع هنرمندان پس از آماده شدن ظروف مسی روی آن‌ها را با نقش‌های زیبا طراحی و نقاشی می‌کنند. سپس این نگاره‌های خشک شدن و با آمدن یک لایه جلا روی آن‌ها قابل استفاده می‌شوند.

گرو دیگری که با مسگری ترکیب شده است، هنر مس و خاتم است. حتما تابحال ظروف خاتم کاری روی چوب را دیده‌اید. این بار هنرمندان نقش‌های خاتم را روی فلز مس و ظروف مسی پیاده کرده‌اند و محصولات جدید و زیبایی با اسم مس و خاتم پدید آورده‌اند.

آخرین گروه از جلوه هنر اصیل در مسگری ترکیب هنر فیروزکوبی و مس است. همانند دو مورد پیشین هنر فیروزکوبی را نیز می توان روی ظروف مسی اجرا کرد. رنگ زیبای فیروزه با رنگ سرخ مس ترکیب بسیار زیبا و خاصی را ایجاد کرده است که بی‌شک مورد علاقه همه مخاطبان هدایای تبلیغاتی شما قرار خواهد گرفت.

نکته مهم در تهیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

فرقی نمی‌کند کدامیک از گروه‌های صنایع دستی را برای هدایای تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنید. در هر صورت لازم است بسته‌بندی ویژه‌ای برای این هدایا در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید بسته‌بندی نیز متناسب با نوع محصولات طراحی شده باشد، باید در ادامه مقاله با معرفی فروشگاه معتبر صنایع دستی و  هدایای سازمانی با ما همراه باشید.

 هدایای صنایع دستی را از کجا تهیه کنیم؟

صنایع دستی ایرانی همان‌قدر که به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسب هستند، همان‌قدر نیز می توانند نادرست باشند. علت این تفاوت تنها در ارتباط با کیفیت و اصالت صنایع دستی است. امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی انواع ماشینی و غیر اصیل هنرهای دستی نیز قابل مشاهده است که با قیمت‌های بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسند.

این دسته از هدایا کیفیت صنایع دستی اصیل را ندارند و در کوتاه مدت دچار زنگ زدگی و انواع مختلفی از آسیب‌ها خواهند شد. در نتیجه باید برای چنین خریدهایی سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای متن نیز به یکی از فروشگاه‌های محبوب در زمینه خرید گیفت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی اشاره کردیم. بله! آراهنر فاخر ایرانی از بهترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید به صورت تلفنی هدیه مرود نظر را سفارش دهید. پس اول از همه به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید و انواع دسته‌بندی های صنایع دستی را بررسی کرده و گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به همین راحتی انواع هدایای تبلیغاتی را بدون نیاز به مراجعه حضوری انتخاب کنید.

کد خبر 661399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پیشنهاد سفر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha