به گفته الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین، این کشور قرار است موشک‌های استینگر و جاولین بیشتری از خارج و همچنین محموله دیگری از پهپادهای ترکیه را دریافت کند.

اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گاردین، رزنیکوف در یک به‌روزرسانی‌ که در حساب‌های فیسبوک و تلگرام خود منتشر کرد، نوشت: «مقدار کمکی که دریافت می‌کنیم در حال افزایش است. تعداد کشورهای ارائه‌دهنده این کمک در حال رشد است. حتی آنهایی که برای‌شان غیرممکن تلقی می‌شد در حال پیوستن به این امر هستند. استینگرها و جاولین‌های بیشتری در راه است.»

چندین کشور غربی متعهد شده‌اند که برای جلوگیری از عملیات روسیه در اوکراین تسلیحات تهیه کنند.

همچنین پس از اعلام اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا مبنی بر ارائه کمک نظامی دفاعی به اوکراین، یک فروند هواپیمای نیروی هوایی سلطنتی استرالیا امروز با حمل تجهیزات نظامی و تجهیزات پزشکی راهی اروپا شد.

موریسون روز یکشنبه گفته بود که استرالیا از طریق ناتو به اوکراین تسلیحات می‌دهد. فرماندهی عملیات مشترک ارتش استرالیا تصویری از این هواپیما که از پایگاه RAAF در ریچموند در نیوساوت ولز در حوالی ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی برخاسته را به اشتراک گذاشت.

سیل تسلیحات سرازیر است | ترکیه هم به اوکراین کمک نظامی می‌کند

کد خبر 661132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی رضا IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    3 18
    بسمه تعالی آمریکا و کشورهای غربی اوکراین را قربانی اهداف خود کردند و سیاستمداران اوکراینی هم مردم و کشور خود را قربانی شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار دادند . این همه اسلحه و مهمات به اوکراین می فرستند تا کینه خود را به روسیه نشان دهند غافل از اینکه در اوکراین کسی نمانده که از این اسلحه ها استفاده کند مردم بیچاره اوکراین هم آواره بیابان و خیابان هستند .