وزارت امور خارجه بلاروس عکسی از محل مذاکرات امروز روسیه و اوکراین را منتشر کرده است.

اوکراین

 به گزارش همشهری آنلاین، در بلاروس همه چیز برای میزبانی از مذاکرات روسیه و اوکراین آماده است. این وزارتخانه در توییتی حوالی ساعت ۹ صبح به وقت محلی نوشت: «منتظر حضور هیات‌ها هستیم.»

این به دنبال اعلام ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین در روز یکشنبه مبنی بر اینکه هیات‌های اوکراین و روسیه بدون پیش شرط در پریپیات بلاروس دیدار خواهند کرد، صورت می‌گیرد.

زلنسکی گفته بود که مطمئن نیست پیشرفتی حاصل شود، اما تلاش خواهد کرد.

او گفت: «به صراحت، مثل همیشه می‌گویم که به نتیجه این دیدار اعتقادی ندارم. اما بیایید تلاش کنیم تا هیچ شهروند اوکراینی شک نداشته باشد که من به عنوان رئیس‌جمهوری سعی کردم در صورت وجود فرصت جنگ را متوقف کنم.»

عکس | نمایندگان روسیه و اوکراین امروز در اینجا مذاکره خواهند کرد

انتخاب منطقه مرزی بین بلاروس و اوکراین در کنار رودخانه پریپیات هم برای خود جذابیت‌های تلخی دارد که یادآور یک قصه دردناک قدیمی است.

کمی پایین‌تر از محل ملاقات این دو هیات صلح، شهر متروکه پریپیات قرار دارد که روزگاری خانه کارکنان نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل بوده است. پس از انفجار این نیروگاه در سال ۱۹۸۶، تخلیه ساکنین انجام و این شهر به شهر ارواح مبدل شد.

کد خبر 660619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FI ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 1
    بادست پس میزنه وباپاپیش میکشه مردک پررویادش رفته که میگفت من به پوتین زنگ زدم وجواب نداده حالا دیگه بادافتاده توی غبغبش اخه مردک توعددی نیستی اوناییکه شیرت کردن هم تابحال هیچ غلطی نتونستن بکنن اگه روسیه کارکیف روتمام کنه دیگه بایددمت روبذاری روکولت وفرارکنی تو واربابات
  • رضا IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    سلامً بنظرم. اكراين. سابقه جنايت هاي امريكا را در كشورها ميداند. بهترين. راه كار مذاكره و توافق است خراب و يراني. و كشتارمردم. كمتر شود باز. با روسيه. همسايه خودش دوست بشود براش بهتره