عملیات محوطه‌سازی وکاشت درخت در بوستان جنگلی خرگوش دره با هدف توسعه فضای سبز آغاز شد.

خرگوش دره

همشهری آنلاین – ثریا روزبهانی: «علیرضا علی بخشی» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ٢٢ درباره این اقدام می‌گوید : «یکی از ویژگی‌های متفاوت منطقه ٢٢ با سایر مناطق کلانشهر تهران، وجود بوستان‌های جنگلی است که به واسطه این حجم سرانه فضای سبز این منطقه را به قطب گردشگری تهران تبدیل کرده است، به همین منظور مدیریت شهری منطقه در نظر دارد این بوستان‌ها را نگهداری و توسعه دهد.

بوستان خرگوش دره یکی از بوستان‌های قدیمی این محدوده از پایتخت است که در مقابل ورودی اصلی ورزشگاه آزادی قرار دارد، به همین دلیل حفظ و نگهداری این بوستان نیازمند رسیدگی بیشتر است. در همین زمینه در بازدید شهردار منطقه ٢٢ برنامه‌ریزی و تدابیری برای توسعه فضای سبز این محدوده اتخاذ شده و در دست اقدام است.»


کاشت درخت و درختچه در خرگوش دره

علی بخشی در ادامه به وسعت این پارک جنگلی اشاره می‌کند و می‌گوید: «اکنون عملیات چهار هزار و ۵٠٠ مترمربع فضای این بوستان در حال آماده‌سازی  و حدود هزار و ٢٦٠ مترمربع خاکریزی شده است. پس از عملیات خاکریزی محوطه این بوستان کاشت درخت و درختچه مورد کارشناسی شده آغاز می‌شود و سیستم آبیاری قطره‌ای این بوستان جنگلی  تا بهار به بهره‌برداری می‌رسد.»

کد خبر 660244

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha