شهردار منطقه ۱۲ از بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین (علیه‌السلام) به منظور افزایش ایمنی و سهولت تردد خبر داد.

خیابان ۱۷ شهریور

به گزارش همشهری آنلاین_ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه دراین‌باره گفت: محور ۱۷ شهریور، حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین (علیه‌السلام) که پیاده‌راه بود، پس از بازدید چند تن از اعضای شورای شهر و با کسب مصوبات کمیته‌های تخصصی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک بازگشایی شد. این محور در گذشته فقط از مسیر شمال به جنوب، یعنی از خیابان مازندران به خیابان ۱۷ شهریور امکان تردد داشت؛ همچنین در مسیر جنوب به شمال از تقاطع صفا-۱۷ شهریور فقط تاکسی و اتوبوس می‌توانستند به سمت میدان امام حسین (علیه‌السلام) حرکت کنند.


یزدی با اشاره به اعتراضات کسبه و ساکنان این محدوده به  پیاده‌راه‌بودن این معبر، افزود: پس از انجام مطالعات توسط مشاوران و بررسی موضوعات ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، طرح مطالعاتی در کمیته شبکه معابر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک ارائه و طبق مصوبه این سازمان مقرر شد تردد جنوب به شمال به منظور دسترسی به خیابان دماوند شرق آزاد شود.


او با بیان این مطلب که فعلاً رینگ میدان بسته است و وسایل نقلیه امکان دورزدن در محدوده میدان را ندارند، ادامه داد: هم‌اکنون فقط کسانی که از جنوب به شمال وارد محور ۱۷ شهریور می‌شوند، امکان دسترسی به سمت دماوند شرق را دارند.  

کد خبر 659589
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خاوری IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    حالا یکی جواب بده اینهمه خرج "سنگ فرش " کردید از جیب کی بود ؟ به جیب کی رفت ؟ تا حالا داخل این خیابان رانندگی کردید ؟ می دانید چه خبر است ؟ میدان بهارستان هم الان سنگ فرشه و محل تردد خودرو !!! یعنی همچین کارشناسی!!!!! کار انجام شده !!! میشه به اندازه دوزار آسفالت بریزین روش تا ماشینا آسیب نبینند ؟ یا این که باید باز کارشناسی بشه !!!! چند میلیارد بره جیب یک پیمانکار آسفالت بشه تا بعد باز سنگ فرش بشه ؟؟؟؟