بر اساس داده‌های وب‌سایت اسپیدتست که رده‌بندی سرعت‌های اینترنت در جهان را اعلام می‌کند، امارات متحده عربی و مراکش در صدر اینترنت‌های ثابت و موبایل جهان در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند.

سرعت اینترنت

به گزارش همشهری آنلاین، امارات متحده عربی با ۱۳۵.۶۲ مگابیت بر ثانیه در صدر جدول سرعت اینترنت موبایل قرار دارد. این کشور به همراه نروژ که در رتبه دوم ایستاده است، نسبت به ماه قبل تغییری در جایگاه‌شان در جدول نداشته‌اند. اما قطر با دو پله صعود توانسته خود را به رده سوم برساند. سرعت اینترنت موبایل در این کشور ۱۰۹.۸۶ مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.

ایران اما با سرعت اینترنت موبایل ۲۳.۱۰ مگابیت بر ثانیه همچنان در رده هفتاد و هفتم قرار دارد. سرعت آپلود موبایل ۸.۹۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت دانلود ۲۳.۱۰ مگابیت بر ثانیه است.

در رده‌بندی اینترنت ثابت، کشور کوچک موناکو در جنوب فرانسه با ۱۹۲.۶۸ مگابیت بر ثانیه با ۴ پله صعود نسبت به ماه قبل، صدرنشین است.

سنگاپور که ماه قبل صدرنشین بود، با یک پله سقوط به رده دوم رسید.

وضعیت اینترنت ثابت ایران اما به این شرح بوده است که با ۲ پله صعود نسبت به رده‌بندی قبلی در جایگاه صد و چهل و یکم قرار دارد. سرعت اینترنت ثابت کشور، ۱۰.۳۹ مگابیت بر ثانیه اعلام شده است؛ ۱۰.۳۹ مگابیت بر ثانیه در دانلود و ۱.۵۵ مگابیت بر ثانیه در آپلود.

کد خبر 659177

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    2 0
    ازعقب افتاده ترین کشورها،سرعت اینترنت ماپایین تراست،دراین قرن خجالت آوره
  • ناشناس IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 0
    یکی مونده به اخر
  • ایرانی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 0
    جالبه که سرعت اینترنتمون روز به روز کمتر میشه ولی صعود می کنیم!