معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امسال حدود هزار و 300 میلیارد تومان برای بهبود ترافیک و اجرای طرح‌های حوزه حمل ونقل اختصاص یافته گفت:

 بیش از 50 درصد از اهداف و برنامه‌های سال‌جاری تاکنون محقق شده است.

به گزارش همشهری، سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه افتتاح پایانه بیهقی با بیان این مطلب افزود: در شهر تهران اکثر طرح‌ها به‌صورت 3 شیفته اجرا می‌شود تا در زمانی منطقی و معقول به بهره‌برداری برسد البته همواره تلاش شده که سطح کیفیت طرح‌ها  برای کاهش زمان ساخت، کاهش نیابد.

تشکری همچنین با تقدیر از حمایت‌های مجلس از مدیریت شهری و اختصاص بودجه به مترو اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با احداث سالانه 15 کیلومتر مترو در تهران در واقع احداث مترو بیش از 4 برابر میانگین 2دهه اخیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: همانگونه که نباید از طرح‌های زود بازده و کوتاه مدت غافل بود باید به طرح‌های زیربنایی و دراز مدت نیز توجه ویژه داشت.شایان ذکر است، در این مراسم که چند نفر از نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند رئیس فراکسیون مدیریت شهری اظهار کرد: امروزه در هرگوشه از شهر طرحی عمرانی در دست اجراست که با دقت و سرعت خوب پیشروی دارند.

مقیمی با تاکید براینکه اگر بتوانیم از فرصت‌ها و زمان به نحو احسن استفاده کنیم سرمایه‌های ارزشمندی به دست خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: ترافیک، امروزه از مهم‌ترین مشکلات  شهروندان تهرانی محسوب می‌شود و مجلس از هر اقدام و طرحی که سبب کاهش ترافیک شود بخصوص توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی حمایت خواهد کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تهران نیز در مورد پایانه بیهقی گفت: این پایانه به مساحت 5 هزار متر مربع یکی از مهم‌ترین پایانه‌های شهر است که توانسته با آزادسازی میدان آرژانتین از پارک اتوبوس‌های شرکت واحد، ترافیک این میدان بزرگ شهر را کاهش داده و مشکل تردد ساکنان این محدوده را از بین ببرد.

ولی‌الله آذروش افزود: ایجاد سرویس بهداشتی مدرن با استفاده از انرژی خورشیدی، ایجاد سالن انتظار مسافر با تکنیک جدید، تکمیل حریم طبیعی پایانه با اجرای کمربند سبز از جمله اقداماتی است که در پایانه بیهقی صورت گرفته است.

کد خبر 65830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز