اپل به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد رقابت‌های NBA از ایربادز مدل Powerbeats Pro NBA۷۵ Ivory با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار، رونمایی کرد.

ایربادز اپل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، این هدفون که به زودی عرضه می‌شود، ادای دین اپل به نقطه عطف مهم در تاریخ بسکتبال باشگاهی در ایالات متحده است.

هفتاد و پنجمین سالگرد NBA ادای احترام به مجموعه گسترده‌ای از بازیکنان برجسته‌ای است که در طول بیش از هفت دهه گذشته از زمان تاسیس این سازمان، به زیباتر شدن این بازی کمک کرده‌اند.

تصاویر | معرفی ایربادز اپل ویژه هفتاد و پنجمین سالگرد NBA

هدفون‌های Apple Powerbeats Pro به عنوان نامه عاشقانه اپل به میلیون‌ها طرفدار NBA است. این هدفون با نسخه محدود تفاوت قابل توجهی با مدل معمولی ندارد، اما تزئیناتی دارد که نشان‌دهنده جشن سالگرد NBA است. هدفون‌های NBA۷۵ Ivory به زودی برای خرید در دسترس خواهند بود.

تصاویر | معرفی ایربادز اپل ویژه هفتاد و پنجمین سالگرد NBA

این هدفون‌ها تا ۹ ساعت فعالیت با یک بار شارژ را ارائه می‌دهد، در برابر تعریق و آب مقاوم هستند و با اتصال به جعبه شارژ می‌تواند تا ۲۴ ساعت فعالیت داشته باشد. هدفون‌های NBA۷۵ Ivory دارای پشتیبانی داخلی دستیار صوتی اپل (سیری)، کنترل صدا/ آهنگ روی هر کدام و قابلیت پخش خودکار/مکث و غیره هستند.

کد خبر 658111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha