مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

تورهای ترکیبی به استانبول و آنتالیا در عید نوروز می تواند بهترین تجربه برای سفر باشد. زیرا در یک سفر از هر دو شهر جذاب ترکیه در ایام نوروز بازدید خواهید کرد. استانبول و آنتالیا از شهرهای معروف ترکیه هستند که در بین گردشگران ایرانی بسیار معروف هستند.

image-20220216104343-1.jpeg

استانبول در فصل بهار

تورهای ترکیبی ترکیه در این مسیر به شما کمک می کنند تا بتوانید در یک سفر از هر دوی این شهرهای بازدید کنید و تعطیلات عید نوروز خود را به بهترین شکل بگذرانید.

سفر به استانبول در نوروز ۱۴۰۱

استانبول از نظر جغرافیایی در تنگه بسفر واقع شده است و در میان قاره اروپا و آسیا قرار دارد. استانبول قطب فرهنگی و اقتصادی ترکیه و همچنین پرجمعیت ترین شهر آن است. جاذبه های گردشگری زیادی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، پل بسفر، کاخ دولما باغچه و... در استانبول وجود دارد و با داشتن مراکز خرید فراوان و هتل های مناسب سفر خوبی را برای گردشگران رقم می زند. چه به هنر، موسیقی، غذا یا ماجراجویی علاقه‌مند باشید می توانید روزهای زیادی را به گشت و گذار در بخش های استانبول بگذرانید. بسیاری از جذابیت های این شهر در کوچه پس کوچه ها یا در کافه ها و مغازه های اطراف میدان تکسیم پنهان است.

استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد. سالانه میلیون ها گردشگر از سر تا سر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند. سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری را دارد.

سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

قسمت تاریخی شهر آنتالیا

سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

آنتالیا بزرگترین شهر در امتداد سواحل مدیترانه ترکیه و هشتمین شهر بزرگ این کشور است که جمعیتی در جدود بیش از یک میلیون نفر در منطقه شهری دارد. آنتالیا شهری است که به واسطه سواحل و طبیعت زیبای آن شناخته شده است. بنابراین طبیعت گردی و بازدید از آبشارها و سواحل جذاب آنتالیا را از دست ندهید.

قدمت این شهر به حدود ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و پس از آن توسط رومیان فتح شد. این شهر در سال های اخیر شاهد توسعه فراوانی بوده است و با تعداد زیادی بازدیدکننده به یک قطب گردشگری تبدیل شده است.

تور آنتالیا نوروز یکی از محبوب ترین مقصدهای تعطیلات ترکیه است، به لطف هتل های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه چشمگیر جاذبه های تاریخی نگاه های قابل توجهی به آن است، تعجب آور نیست که این شهر زیبا مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل شود. بنابراین هرگز زمان بدی برای بازدید از این شهر جذاب که در ساحل فیروزه ای قرار دارد وجود ندارد. بنابراین برای سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ با لذت فراوان تر لازم است از تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ استفاده نمایید. می توانید با مشاهده وبسایت ما اطلاعاتی از آفر تور آنتالیا نوروز آژانس هواپیمایی مهرپرواز بدست آورید.

سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

فرودگاه آنتالیا در دوران کرونا

نحوه سفر با تور ترکیبی به استانبول و آنتالیا

در سفر با تور ترکیبی استانبول و آنتالیا شما ۳ شب در استانبول و ۳ شب در آنتالیا اقامت خواهید داشت. در این تورها شما می توانید بهترین هتل ها را رزرو کنید و از خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی و تور لیدر فارسی زبان بهره مند شوید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز از برگزار کنندگان تخصصی در زمینه تورهای ترکیبی ترکیه است. بنابراین می توانید بهترین قیمت ها و بهترین خدمات را با ما تجربه کنید.

در تور ترکیبی استانبول آنتالیا پس از بازدید از شهر استانبول و جاذبه هایی مانند بازار بزرگ استانبول و ایاصوفیه می توانید به شهر جذاب آنتالیا سفر کنید و به مناطق آفتابی در جنوب ترکیه بروید. اینجاست که آنتالیا با معماری قدیمی عثمانی و با دسترسی به بهترین سواحل ترکیه نظر شما را جلب می کند. . شما باید برای انجام یک سفر طولانی آماده باشید، زیرا بیش از ۷۰۰ کیلومتر بین دو مقصد از طریق جاده است. خوشبختانه، شما می توانید با هواپیما آن را طی کنید. از طرف دیگر می توانید سوار اتوبوس شوید و در حین حرکت از مناظر لذت ببرید، که قلب طبیعت ترکیه را نشان می دهد.

سفر از استانبول به آنتالیا

به یاد داشته باشید که اگر بخواهید از استانبول به آنتالیا بروید، مسافت زیادی در ترکیه وجود دارد که باید از آن عبور کنید. این یک راه طولانی است که تقریباً ۷۰۰ کیلومتر مسافت دارد. در نتیجه می توان گفت که پروازها همیشه سریعترین راه در این مسیر هستند. پرواز با هواپیما در این مسیر به شما کمک می کند تا از سفرهای سنگین زمینی در منطقه دریای اژه صرف نظر کنید و سفر راحت تری را با هواپیما در عرض یک ساعت تجربه کنید.

در ماه های گرم سال گزینه های بسیار بیشتری برای پرواز وجود دارد. این به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به آنتالیا است. بیشتر خطوط هوایی توسط یکی از دو شرکت هواپیمایی اداره می شود. اولین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، ترکیش ایرلاینز است. آنها هر روز در زمان های اوج سفرها، هفت پرواز را انجام می دهند. شما همچنین می‌توانید با هواپیمایی ارزان قیمت پگاسوس پرواز کنید، که در هر تاریخ معمولی در فصل اوج مسافران ۱۲ پرواز یا بیشتر را انجام می دهند.

پروازهای فراوانی از استانبول به آنتالیا وجود دارد که به مردم کمک می‌کند تا شهر بزرگ استانبول را به مقصد ساحل درخشان آنتالیا رها کنند.

پروازهای ترکیش ایرلاینز معمولا از فرودگاه اصلی استانبول انجام می شود. این بزرگترین فرودگاه شهر است که در حدود ۳۵ کیلومتری شمال غربی مرکز شهر واقع شده است. دسترسی به آن با تاکسی یا اتوبوس اختصاصی HAVAIST آسان است (بلیت ها از ۲.۷۵ دلار شروع می شود). حرکت در پگاسوس از فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن انجام می شود. این فرودگاه در سمت آسیایی استانبول است، به این معنی که از مرکز شهر دورتر است، اما اگر در جنوب و شرق بسفر بمانید، دسترسی به آن آسان تر است. همه پروازها در فرودگاه آنتالیا که در ۱۳ کیلومتری شمال شهر است، فرود می‌آیند.

شما می توانید در صورت تمایل این مسیر را به صورت زمینی و با اتوبوس یا قطار طی کنید. اما چون هزینه آن فقط مقدار کمی از بلیط هواپیما در این مسیر کمتر است آن را توصیه نمی کنیم. اگر قصد سفر زمینی در این مسیر را دارید به شما توصیه می کنیم حتما از جاذبه های گردشگری که در این مسیر وجود دارند نیز بازدید کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

همانطور که گفتیم تور ترکیبی استانبول آنتالیا به دلیل بازدید از دو شهر معروف ترکیه در یک سفر، تجربه بسیار خوبی خواهد بود. به ویژه اگر این سفر در عید نوروز یا در ایامی باشد که آب و هوا مناسب است. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

کد خبر 657591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha