فرهاد مجیدی قبل از دیدار با ذوب آهن به همه بازیکنان هشدار داده بود که هرکس از شرایطش در این تیم ناراضی است می تواند از این تیم جدا شود. اما خیلی زود صدای اعتراض مهاجم تیمش بلند شد.

ارسلان مطهری

به گزارش همشهری آنلاین  ارسلان مطهری پس از برد یک بر صفر تیمش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: از این که کم بازی می کنم، ناراحتم. آنچه می گویم از قلبم است. به نظر باید کمی صبر کنم تا این روزها هم بگذرد.

وی ادامه داد: مهم این است که ما بردیم و ۳ امتیاز این بازی را هم به امتیازهای قبلی اضافه کردیم. الان که هواداران خوشحال هستند ما هم خوشحالیم. امیدوارم روند استقلال همین گونه طی شود و شاهد موفقیت تیم و شادی هواداران باشیم.

کد خبر 657137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احسان IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 1
    این مصاحبه مطهری نیست چطوری تو نشنیدی می گه برای برد های استقلال خوش حالم آنچه می گویم از قلبم است
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 3
    خوب رضایتنامه قاسمی نژاد رو بده. اگه هم نمیدی سکوت کن و چرت نگو
  • مصطفی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 1
    سلام.اقافرهادقبول کن اقاارسلان درست داره میگه ایشون ابتدای بازی واردزمین بشه هیچ تیمی جرات حمله تمام عیاربه تیم استقلال رو نداره حداقل چندتا دفاع روتوزمین خودشون نگه میدارن لطفا سه بازی جای ژستربازی کنه نتیجه روببین بعدتصمیم روهرجور که دوست داشتی ارنج کن.یکی ازهواداران ۶۴ ساله تاج کبیر
  • شیافپولیس IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 3
    رسانه های لنگی شروع کردن به حاشیه بردن استقلال جالبه کسی واسه لنگ گزارش تهیه نمیکنه به بهترین تیم لیگ هم گیر میدن بهترین آمار و داریم همش حاشیه درست میکنن
  • سعید IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    تعویض‌های مجیدی خیلی دیر بود! استقلال خوش‌شانس بود که اواخر بازی از ذوب آهن گل نخورد. این اشتباهات مجیدی به قیمت از دست دادن صدر جدول توسط استقلال تمام خواهد شد. ارسلان با توجه به انگیزه و شرایط آرمانی و گلهای حساسی که این اواخر برای استقلال زده جای اعتماد بیشتری برای استفاده در تیم دارد. حالا اگر در ترکیب ثابت استفاده نمی‌شود حداقل باید زمان بیشتری در زمین حاضر شود. در بازی با ذوب آهن و با توجه به خستگی ژستد و دیگر مهاجم استقلال و عدم تحرک و سرعت این دو مهاجم ذوب آهن طی ۱۵ دقیقه آخر حملات بسیار خطرناکی روی دروازه استقلال انجام داد که با بدشانسی از دست داد. حضور مطهری و رمضانی می‌بایست بمراتب زودتر انجام میشد تا ریتم حرکتشان زودتر با تیم هماهنگ میشد. تعویض درین دقایق فقط مفهوم وقت‌کشی و یا میدان دادن به بازیکن جوان برای تقویت روحیه است. مطهری و رمضانی، بخصوص مطهری لایق اعتماد بیشتری هستند.