اگر به مدل‌هایی که اخیرا از لندرور بازطراحی شده‌اند نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که زبان طراحی آن نسبتا محتاطانه بوده است.

رنجروور اسپورت 2023

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، به عنوان مثال، رنجروور ۲۰۲۳ بسیار شبیه مدل قبلی خود است، البته با نمای عقب جالب‌تر. مدل‌های نسل دوم رنجروور ایووک و دیسکاوری اسپورت نیز نشان‌دهنده جهت‌گیری این خودروساز بریتانیایی است.

تصاویر | رنجروور اسپورت ۲۰۲۳ با این قیافه عرضه می‌شود

سایت Kolesa.ru از رندر نسل بعدی رنجروور اسپورت بر اساس تصاویر جاسوسی اخیر تصویری دیجیتال ساخته‌اند. نتیجه یک SUV با طراحی مجدد تکاملی است. برای این طراحی مجدد دیجیتال، SUV دارای چراغ‌های جلو و جلوپنجره باریک‌تر، همراه با امضای LED ساده‌شده است. ورودی‌های سپر به جای اینکه در سه مکان جدا شوند، عرض خودرو را می‌پوشاند.

تصاویر | رنجروور اسپورت ۲۰۲۳ با این قیافه عرضه می‌شود

در کناره‌ها، سقف مانند مدل خروجی کمی به سمت عقب پایین می‌رود. کاپوت تاشوی سنتی باقی مانده است و رندر حتی شامل دستگیره‌های درهای بازشو به سبک Velar است. Kolesa.ru حتی چرخ‌های بازطراحی شده را بر اساس عکس‌های جاسوسی اضافه کرد. در مورد عقب خودرو نیز این سایت تخمین می‌زند که رنجروور اسپورت آینده دارای نواری در بالای درب عقب خواهد بود که چراغ‌ها و تزئینات را در خود جای می‌دهد. نگهدارنده پلاک سوار بر سپر که در خودروی تست دیده می‌شود نیز در رندر وجود دارد.

تصاویر | رنجروور اسپورت ۲۰۲۳ با این قیافه عرضه می‌شود

اما در مورد SUV آینده چه می‌دانیم؟ رنجروور اسپورت ۲۰۲۳ از پلتفرم اصلاح شده MLA-Flex استفاده خواهد کرد که زیربنای نسخه کامل است. گزینه‌های موتور احتمالا مشابه برادر بزرگ آن هستند، یعنی طیفی از واحدهای هیبریدی ۶ سیلندر گازی و توربودیزلی ملایم. یک پلاگین هیبریدی نیز در خودروها به همراه یک توربو دوقلو ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر که ممکن است از ب‌ام‌و گرفته باشد، وجود دارد. این گزینه ۸ سیلندر چیزی است که می‌تواند مدل SVR با عملکرد بالا را تامین کند.

کد خبر 657004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha