جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

کودکان و نوجوانان ناشنوا ومعلول محله حصارک منطقه ۵ سرودهای انقلابی را به زبان اشاره برای هم محله ای های خود اجرا کردند.

سرود معلولان

همشهری آنلاین - مریم باقرپور: سرای محله حصارک در آستانه ۲۲ بهمن و با توجه به اینکه حضور همه شهروندان در مراسم جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امکان پذیر نبود، اقدام به برپایی جشن پیروزی در محله کرد. در این جشن از تمامی شهروندان و به ویژه معلولان و زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست دعوت شد  تا در کنار هم روز شادی را سپری کنند.

«میترا امیری» مدیر محله حصارک در این باره گفت: «با توجه به بافت سنتی و بومی محله حصارک فراخوان این جشن داده شد و شاهد استقبال ساکنان محله بودیم.»

هم آوازی انقلابی معلولان در حصارک

در اجرای این طرح یکی از گروه های دعوت شده معلولان بودند که از زمان شیوع کرونا و ترس از آن، فرصت حضور در برنامه ها و جشن ها نداشتند و در این میان با برنامه ریزی سرای  محله حصارک توانستند لحظه های متفاوتی را سپری کنند.  

امیری در این باره گفت: «بخشی از مراسم را به معلولان سپردیم. چون در محله ما ۵ کودک و نوجوان ناشنوا سکونت دارند که به زبان اشاره صحبت می کنند. ما با آموزش این زبان به تعدادی دیگر از کودکان محله، زمینه ای را فراهم کردیم تا در جشن، سرودهای انقلابی به زبان اشاره اجرا شود. همچنین در پایان مراسم از شرکت کنندگان و به ویژه معلولان تقدیر شد.»

هم آوازی انقلابی معلولان در حصارک

کد خبر 656375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکوفه IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 0
    عالی بودید