فورد در صفحه شخصی خود تایید کرد که در جریان جلسه تمرینی با ورهوون، یکی از بزرگان کیک بوکسینگ، در حالی که برای مصاف با هالک ایرانی آماده می‌شده به شدت آسیب دیده است.

غریبی

به گزارش همشهری آنلاین از مدت ها قبل ماجرای مبارزه مارتین فورد  و سجاد غریبی در رسانه ها خبر ساز شده است. فورد که در دنیای ورزش های رزمی به عنوان ترسناک ترین مرد جهان شناخته می شود هر از گاهی برای غریبی در رسانه ها و فضای مجازی کری می خواند و گاهی با پاسخ هالک ایرانی مواجه می شود.

با نزدیک شدن به تاریخ مبارزه دو ورزشکار که در فروردین ماه و در لندن برگزار خواهد شد مارتین فورد این بار با تصاویری از زخم و کبودی صورتش برای غریبی کری خوانده است.
فورد در صفحه شخصی خود تایید کرد که در جریان جلسه تمرینی با ورهوون، یکی از بزرگان کیک بوکسینگ، در حالی که برای مصاف با هالک ایرانی آماده می‌شده به شدت آسیب دیده است.
فورد تصویری از خود منتشر کرد که کبودی بزرگی را روی چشم راستش نشان می‌داد و با انتشار این تصویر اعلام کرد که ورهوون هنوز هم یکی از بزرگترین قهرمانان به حساب می‌آید.

عکس | کری خوانی ترسناک ترین مرد جهان برای سجاد غریبی | به این زخم ها نگاه کن؛ جای تو فعلا امن است!


او زیر ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشته نوشت:« من دوست دارم بگویم که رقابت نزدیکی بود. اما این حرف دروغ است. عجب روز باورنکردنی و پر از یادگیری‌ای بود. من واقعا این ورزش را بسیار بسیار زیاد دوست دارم. تنها راه یادگیری در این ورزش این است که از منطقه امنت خارج شوی.»
فورد روز بعد با انتشار عکس جدیدی از کبودی چشمش نوشت:« احترام صورتم به اسطوره‌ای که ریکو ورهوون است و من هنوز او را مانند برادرم دوست دارم. برای کسانی که شک دارند من این تمرینات را جدی گرفته باشم، وقتی می‌گویم صددرصد آماده برگزاری مسابقه با غریبی هستم یعنی در حال تمرین با بهترین‌های دنیا هستم. نمی‌توان از این جدی‌تر بود.»

فورد پیش از این از سجاد غریبی خواسته بود از منطقه امن خود خارجی شود و گاهی مبارزه کند. باید دید در نهایت سرنوشت مبارزه غریبی و فورد به کجا خواهد کشید.

کد خبر 656142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha