«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.

غزل - زن اهوازی - مونا حیدری - قاتل اهوازی - سر بریدن

به گزارش همشهری آنلاین، از عصر روز شنبه که فیلم فجیع گرداندن سر بریده زن جوانی در اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، هنوز افکار عمومی آرام نشده و خیلی‌ها مخصوصا مردم اهواز در انتظار مجازات شدید عامل جنایت هستند.

از سوی دیگر خانواده غزل این روزها حال و روز خوبی ندارند و بارها در ذهن‌شان زندگی ۱۷ساله دخترشان را مرور می‌کنند. از روزی که او را در ۱۳سالگی پای سفره عقد نشاندند و به عقد پسرعمویش درآوردند تا روزی که او به‌طور ناگهانی خانه را ترک کرد و ناپدید شد و آنها آبرویشان را در خطر دیدند تا حالا که فیلم سر بریده او در گوشی‌های موبایل دست به‌دست می‌شود و همه درباره او صحبت می‌کنند.

فشار بر این خانواده آنچنان سنگین است که مادر غزل خانه را رها کرده و به خانه پدری‌اش پناه برده است. خواهر و ۳برادر کوچک‌تر او هم در شوک قتل خواهرشان به‌سرمی‌برند و در این میان پدرش حالت عجیبی دارد.

این مرد از یک سو باید با حرف و حدیث‌هایی که بعد از رفتن غزل به ترکیه پیش آمد، کنار بیاید و از سوی دیگر نمی‌تواند باور کند که دخترش به شکلی فجیع توسط دامادش که برادرزاده‌اش هم هست به قتل رسیده است.

پدر غزل از ازدواج دخترش و وضعیت زندگی او شروع می‌کند: «هیچ اجباری در ازدواج دخترم وجود نداشت و اتفاقاً شوهرش بهترین زندگی را برای او فراهم کرده بود. دعوای زن و شوهری بین آنها رخ می‌داد و گاهی به حالت قهر به خانه ما می‌آمد، اما در حد دو، سه روز بود و بعد سر خانه و زندگی‌اش برمی‌گشت. شما می‌دانید این دعواها بین زن و شوهرها طبیعی است و تاکنون غزل تقاضایی برای طلاق نکرده بود. او هر بار بعد از قهر با وساطت بزرگان خانواده و فامیل به خانه شوهرش برمی‌گشت و مشکلی نداشت.»

ازدواج غزل با حکم دادگاه

پدر غزل درباره اینکه چرا دخترش در این سن کم ازدواج کرده حرف‌های مهمی می‌زند؛ «قبول دارم که سن و سال غزل برای ازدواج کم بود؛ به همین دلیل زمانی که می‌خواستیم او را به عقد سجاد دربیاوریم از دادگاه برای او گواهی رشد گرفتیم. با این حال دخترم به لحاظ جسمی مشکلی نداشت. از طرفی شوهرش هم پسر خوبی بود. می‌توانید به محل کارش در بازار بروید، اطرافیانش بهتر می‌دانند. او و برادرش در بازار مغازه مرغ و ماهی‌فروشی دارند. سجاد مرغ‌فروش بود. او سرکار می‌رفت و گاهی هم تا شب در بازار بود. علاوه بر این ورزش می‌کرد و اهل سیگار و دود و دم هم نبود.»

شبی که غزل ناپدید شد

پدر غزل همینطور که از زندگی دخترش تعریف می‌کند به شبی می‌رسد که او یکباره ناپدید شد و آنها تا مدت‌ها نمی‌دانستند که چه بلایی بر سرش آمده است. او می‌گوید: «یک شب دخترم از خانه شوهرش خارج شد و دیگر برنگشت. آنطور که بعد فهمیدیم او بعد از خروج از خانه در خیابان سوار پرایدی شده که او را تا ترمینالی که در سه‌راه خرمشهر است، برده و او حتی به راننده پراید پولی هم پرداخت نکرده بود؛ یعنی کرایه ماشین از قبل پرداخت شده بود. همه جا را دنبال دخترم جست‌وجو کردیم، اما فایده‌ای نداشت و نتوانستیم او را پیدا کنیم. هرقدر هم به‌دنبال پیدا کردن ردی از پراید و راننده‌اش رفتیم، فایده‌ای نداشت. من و پدر سجاد تا ۲ماه پیگیر بودیم و شکایت هم کردیم که چرا این پراید در آن ساعت شب توسط دوربین‌ها شناسایی نشده است. اینکه چرا پراید در وسط شهر، آن هم ساعت ۱۱شب هیچ‌وقت شناسایی نشد، عجیب بود و شکایت من هم برای پیدا کردن دخترم به جایی نرسید.

کاراگاه‌بازی سجاد برای پیداکردن غزل

هیچ‌کس از سرنوشت غزل ۱۷ساله اطلاعی نداشت. پسر ۳ساله او در خانه بی‌قراری می‌کرد و شوهر و پدرش به‌دنبال راهی بودند تا او را پیدا کنند. سجاد مطمئن بود که خواهر غزل از او خبر دارد و می‌داند کجاست. وقتی او را تحت فشار گذاشت که ماجرا را بازگو کند، سرانجام فاش کرد که غزل در اینستاگرام با مردی به نام عبد جمونگ که در ترکیه زندگی می‌کند در ارتباط بوده و از سوی او فریب خورده و به ترکیه رفته است.

سجاد مشخصات جوان سوری را از خواهر غزل گرفت و تلاش کرد به‌طور نامحسوس به اطلاعاتی از همسرش دست پیدا کند. او موفق شد در اینستاگرام پسرعموی عبد را پیدا کند. او در این مرحله از یکی از دختران فامیل کمک گرفت و از او خواست در اینستاگرام به پسرعموی عبد پیام داده و با او طرح دوستی بریزد. به این ترتیب دختر جوان با پسرعموی عبد به شکل صوری رابطه دوستانه برقرار کرد. وقتی چند روز از این دوستی اینستاگرامی گذشت، پسرعموی عبد که تا آن زمان گفته بود در بصره زندگی می‌کند این بار گفت که در ترکیه است. او به دختر جوان ‌گفت که وی  را دوست دارد و  او را تشویق کرد تا به ترکیه برود. دختر جوان اما به او گفت که در اهواز زندگی خوبی دارد و حاضر نیست به ترکیه برود. با این حال رابطه دوستانه آنها ادامه داشت تا اینکه پسرعموی عبد به دختر جوان گفت به‌تازگی پسرعمویش دختری را از اهواز به ترکیه آورده است و باز هم او را تشویق کرد به ترکیه برود.

درحالی‌که غزل از اقوام دور دختر جوان بود و او را نمی‌شناخت، پسرعموی عبد آنها را با یکدیگر آشنا کرد. هدفش این بود که غزل دختر جوان را برای رفتن به ترکیه تشویق کند. در این شرایط بود که غزل چند مرتبه‌ای با استفاده از واتساپ به شکل تصویری با دختر جوان صحبت کرد و وقتی دختر جوان از غزل شماره تلفنش را خواست، او بی‌خبر از پشت پرده ماجرا و اینکه این دختر از اقوامش است، شماره تلفنش را به وی داد. همه این اطلاعات در شرایطی رد و بدل می‌شد که سجاد در پشت پرده ماجرا بود و وقتی شماره تلفن غزل در ترکیه را به‌دست آورد، تلاش‌ها برای ردیابی او از طریق پلیس بین‌الملل آغاز شد.

دیدار پدر و دختر در ترکیه

پدر غزل درباره چگونگی پیدا کردن دخترش در ترکیه به فارس می‌گوید: «از ابتدا تا انتهای شکایت به پلیس بین‌الملل را پدر سجاد انجام داد و او قضیه فرار غزل به ترکیه را پیگیری می‌کرد تا اینکه زمانی که قرار بود به ترکیه برود به من گفت شما به‌عنوان پدر دختر باید همراه من بیایی؛ چراکه ممکن است غزل را به من ندهند؛ به همین دلیل در سفر به ترکیه همراهش رفتم و برای اینکه به مشکلی برخورد نکنیم، مترجمی هم از ارومیه با خودمان به ترکیه بردیم. ما ابتدا به آنکارا رفتیم و در آنجا کارهای قانونی مثل ترجمه شناسنامه‌ها و... را در سفارتخانه انجام دادیم و بعد از آن شماره تلفنی را که از غزل به‌دست آورده بودیم به اینترپل دادیم و پیگیر آدرس غزل شدیم. حدود یک هفته در کمپ‌ها و ادارات مختلف ترکیه دنبال غزل بودیم. در آنجا پلیس آدرس کمپ‌هایی که سوری‌ها در آن سکونت داشتند به نام کمپین مرسین و تارسوس را به ما داد و سرانجام پلیس مرد سوری را در کمپ مرسین دستگیر کرد و ما توانستیم غزل را پیدا کنیم.»

در دام قاچاقچیان

پدر غزل درباره دیدار با دخترش در ترکیه می‌گوید: «من دخترم را بعد از چند ماه دیده بودم. او را بغل کردم و بوسیدم. سرزنشش کردم که چرا این کار را کرده و از غزل خواستم به زندگی خودش برگردد. او هم هیچ مخالفتی نکرد و به اشتباه خودش اعتراف کرد. درباره آمدنش به ترکیه سؤال کردم. او گفت شبی که خانه را ترک کرده در تهران ۳نفر او را تحویل گرفتند. آنطور که دخترم می‌گفت یک شب در تهران بوده و بعد از طریق مرز خوی از کشور خارج شده است. او می‌گفت آنها قاچاقچی بودند و عبد جمونگ به آنها پول داده بود تا او را به ترکیه ببرند.»

پدر غزل و پدر سجاد در ترکیه کارهای قانونی خروج غزل از آن کشور را پیگیری کردند و روز پنجشنبه گذشته بالاخره به تهران رسیدند. او می‌گوید: «وقتی رسیدیم، در ترمینال سوار اتوبوس شدیم و جمعه‌شب به اهواز رسیدیم.»

پدر غزل و سجاد می‌دانستند که اگر پای غزل به اهواز برسد، جانش در خطر است و ممکن است سجاد بلایی بر سر همسرش بیاورد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتند غزل را مخفی کنند.

او ادامه می‌دهد: «پدر سجاد پیشنهاد داد غزل را دست فلان مأمور که مورد اعتمادمان بود، بدهیم و به خانه برگردیم، اما من مخالفت کردم و گفتم غزل را با خودم به خانه می‌برم تا مادرش را ببیند و شنبه غزل را تحویل کلانتری بدهیم. غزل به همراه من به خانه آمد و با خودم گفتم حالا که غزل آمده، روز شنبه شکایت قبلی را از سر بگیریم و حداقل با کمک دخترم مأموران بتوانند باند قاچاق دختران را که در اهواز است، دستگیر کنند. غزل از دیدن مادرش خیلی خوشحال شد، وقتی دیدم اتفاق خاصی نیفتاده تحویل دادن غزل به کلانتری یا اداره آگاهی را به یکشنبه موکول کردم.»

روز حادثه

پدر غزل ماجرا را تعریف می‌کند، اما وقتی به روز حادثه می‌رسد آه بلندی می‌کشد و سرش را تکان می‌دهد. او می‌گوید: «آن روز بعد از صرف ناهار از خانه بیرون رفتم. بعد از رفتن من، پدر سجاد با عجله به خانه ما آمده و از غزل خواسته سوار ماشین شود تا به کلانتری بروند، اما در میانه راه سجاد و برادرش جلوی ماشین را گرفته و آن اتفاق افتاده است.»

اخاذی۱۶۶میلیونی

در این مدت پدر غزل و سجاد برای بازگرداندن غزل تلاش زیادی انجام دادند و پول زیادی خرج کردند. آنها حتی حاضر شدند برای برگشتن غزل به خانه ۱۶۶میلیون تومان به‌حساب مرد سوری‌تبار واریز کنند. با وجود این، او غزل را رها نکرد و باز هم به فکر اخاذی بود.

پدر غزل می‌گوید: «قبل از اینکه ترکیه برویم کارهای عبد جمونگ برای ما رو شد. او ۲ بار وعده داد اگر فلان مبلغ را واریز کنید دختر شما را برمی‌گردانم. ما هم که دستمان به هیچ جا بند نبود اعتماد کردیم و یک‌بار ۱۵۰میلیون تومان و بار دیگر ۱۶میلیون تومان برایش واریز کردیم، اما غزل را برنگرداند. وقتی هم به او گفتیم غزل متاهل است و بچه دارد؛ چرا زندگی‌اش را خراب کردی؟ گفت که غزل مرا دوست دارد و اگر دوست نداشت این همه راه تا ترکیه نمی‌آمد.»

در همین رابطه بخوانید:

کد خبر 655988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 258
  • نظرات در صف انتشار: 3294
  • نظرات غیرقابل انتشار: 261
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    برای این داستانها سند هم وجود داره؟اینها که چاپ میشه،مستنده؟ظاهرا پدر غزل و پدر شوهر ( عمو) و شوهر و برادرش،جمیعا در آوردن این دختر به مسلخ نقش داشتند و الان داستان سرایی میکنند.اینکه چرا این دختر فرار کرده،از پدری که با حکم دادگاه شوهرش داده ،شوهری که سر بریده اونرو با لبخند در خیابانهاچرخونده،مشخص هست.همه خانواده در قتل سهیم هستند و اینها همه خاله بازیه.
    • تاج IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      وقتی یه زن نه به فکرآبروی خودش نه خانواده شوهرش این همه راه تاترکیه میره به خاطر یه عوضی حرومزاده کل خانواده اش میفروشه تازه بچه هم داشته بدترازاین حقش بوده راحت مرده فقط حیف ازمردباغیرتی مثل سجادگرفتاراین شده
  • سعيد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    به نظر من سجاد فقط باید برای چرخاندن و گردن زدن غزل جریمه نقدی نصف دیه یک آدم شود چون لیاقت غزل هم همین بوده و هرکس دیگر جای سجاد بود این کار را می‌کرد. چون عمر و عشق و وجود و ثروتی که سجاد از خود به پای غزل ریخته تباه شده بود.
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      اوخی :\ الان تو برای پول و عشق اون موجود .... ناراحتی بمیرم برای اون دختر که باید توسط تو نفهم قضاوت شه اتفاقا برای همون سر بریدن جلو عموم و مردم و جامعه فقط اعدام میتونه خوشحالشون کنه تو هم بیا پایین سرمون درد گرفت بچه
    • وحید IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      احسنت
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چرا نسل شماها منقرض نمیشه
    • نیما IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چرا حالا خانوادش داستان نویس شدن. مملکت شده جنگل. دختره هر غلطی کرده بماند حقش بوده بمیره ولی مجازات کاری هم که باهاش شده باید حکم داده بشه وقصاص بشه
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چه تروتی خاک توی سر سجاد... الان اعدامش می‌کنند. باید طلاق غیابی می‌گرفت و با یک دختر دیگه ازدواج میکرد.
    • کتی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      حرفت راست همشون دروغ میگن
    • fereshte IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      دقیقا همینه،پدر و عمو و شوهر و برادر شوهر همه باهم نقشه کشیدن دختر بچه ی بیچاره رو سلاخی کنن،ان شاالله که مابقی زندگیشان هرروز اشک و ناله و زجر و عذاب باشه،ان شاالله همه شوند اعدام بشن به یاری امام زمان
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      نباید اعدام با طناب بشه بلکه باید سنگسار بشه اگه نمیخواست طلاقش میداد چرا سرشو می برید؟
    • امیرحسین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      خاک بر سرت که تو هم روانی هستی
    • اصغر IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      خدا کند به حق فاطمه اگر نا حق می‌گویی به همین بلا گرفتار شید وهمینطور به سرتان بیاد جای گرم‌ نشستی
    • فرانک IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      به نظر من حقش بوده زنی که شوهر داره و دوباره ازدواج میکنه فرار بچه رها میکنه بعد هم هی عکس بفرسته البته قانون باید دراعدامش می‌کرد وسجاد هم دوباره زندگی خوبی برا خودش میساخت
    • ....... IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      حرف مفت نزن مرتیکه چقدر شماها مریضین واقعا که روانی هستین دختره ۱۷ سالش بوده میفهمییییییی؟ هیچکس حقش نیست اینطوری کشته بشه به غیر از خود شماها
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    خوب کاری کرده اون فحاشه بوده
    • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      هیچ وقت دیگران رو قضاوت نکنین شما تو زندگی اون دختر نبودین شاید مشکلی داشته تو رابطش که سمت کسی دیگه ای کشیده شده
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      میزان لیاقت هر کس به خودش ربط دارد . سجاد میتوانست طلاق بدهد از شرش راحت بشود
    • جعفر قلی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      واقعیت این است وغیر این نیست
    • یاسا HK ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      حقش بود بمیرد، حیف زندگی سجاد که نابود شد
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      این یعنی نقض حقوق زنان لطف کنید بعضی ها بی خود بی دلیل نظرندهید یه عشقواقعی باثروت بدست نمی آید
    • Mohammad IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      شماها این قد بیشورین که واسه زندگیه بقیه تصمیم میگیریدو قضاوت میکنید دختره هرکاریم که کرده باشه حق کشتن شو نداشتن هرکاریم که کرده باشه زندگی خودش بودو نباید این بلا رو سرش می اوردن
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      لعنت به جاهلیت لعنت به شما که در محضر خدا مهر تایید میزنید شما هم قاتل مونا هستی فردای قیامت باید حساب پس بدی پست فطرت
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      لعنت ب اون که باتو معاشرت میکنه,جای سرکرده داعش رو بگیر خب با این عقایدت
    • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      اینجوری نظر میدین حتما سر خودتون هم میاد اون موقع این چیزارو به خوتون هم بگین
    • محمد IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      اتفاقان دم سجاد گرم باید ریشه غزل وامسالهم قطع شود تا جوانانی که با هزار ارزو ازدواج میکنند با این گند زدنها سرافکنده نشوند خاک تو سر شماها. بی اصالت یعنی امسال شماها که مایه گند وتعفن هستین
    • کررار IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      بترس ازخداوقتی ازچیزی مطمئن نیستی مجبورنیستی گناه آدماروبشوری بابت این حرف زشتت مطمئن باش تاوان سختی روپس میدی
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      من از احمقی که این نظر رو داده و احمقهایی که مثبت دادن سوالم اینه اگه بر فرض شما این آدم بد هم بوده باشه چرا طلاقش نداد؟ دختر حق داشته از دست حرام لقمه هایی مثل اینا فرار کنه
    • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      عزیزانم احساساتی حرف نزنیم اکر واقعا غزل اون کارهای را که پدرش گفته کرده آیا اکر در خانه با شوهرش مسله ای نداشت اکر شما جاسجاد بودید چکار میکردید ببنیم سجاد چه میگوید به حرفهای او هم گوش بدهیم بعد قضاوت کنیم قصاص قبل از جنایت نکنیم
  • مهرداد IN ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اگر خدایی بخوای قضاوت کنی باید به پسره حق بدی با این اتفاقها هر کی به فکر خودش بوده و از این طرف هم با روح و روان اش بازی میکردن..... وگرنه چرا باید بعد از گذشت یه شب سجاد باید دقیقا اون لحضه ای آخر بره سر و سراغش..... بیچاره درگیر بازی بوده...
    • ج IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      پس قانون اینجا چه کاره هست.. داعشی
    • ب توچه IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      مرد اگه خوب باشه زن ولش نمیکنه بره ترکیه ‌؟سر بریدی باید تکه تکه بشی من باشم سجادو می‌بندم ب ۶ماشین و هرکدومو ب جهت های مختلف می‌کشیدم تا درس عبرت بشه
    • ....... IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      آره راست میگی حق داشته بیچاره که زنش از طرف دیگر یک انسان رو سرش رو بزنه و تو خیابون باهاش راه بره اصلا خوب کاری کرد مگه نه😞 فقططططط خفهههههههه شوووو.
    • DE ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      عجب آدم بیشعور ی هستی تو....اگه هر کی بیاد سر خود سر ببره که سنگ روی سنگ نمی‌مونه....
  • عبدالله US ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    نه به کودک همسری، خیلی خوسگل بود گزارش. شما ببین با بچه ۱۷ ساله چیکار کردند،که اینجوری فرار کرده،اونم به ترکیه
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چرا خیچکس حقیقت را نمیبینه .چرا عامل اصلی که ابن فضای بی در و پیکر مجازی هست را براش فکری نمی کنه .چرا همه دوست دارند از یکی پشتیبانی کنند و در هر صورتی حق با دو طرفه .عزیزان این وضع ممکنه برای همه پیش بیاد با این وضع موجود
    • رضا علی پور GB ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      سجاد باید طلاقش میداد.وبغیر از طلاق هیچ حقی نداشت .الان باید سنگسار بشه تا اذهان عمومی ارامش پیدا کنه وهیچکس جرات اینجور کارها رو نداشته باشه .انشالله اخرین مورد باشه
  • حسین IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    حق با سجاد است چنین زنی جز قتل سرنوشتی ندارد
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      اگه یه مرد همچین کاری میکردباید زنش چیکارکنه؟شماکه میگید حقش بود...
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اما بازم عاقلانه این بود که سجاد طلاق غزل را میداد و یه زن دیگر می گرفت.
    • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      قضاوت دست خداست قاضی خداست کسی حق نداره کسی رو قضاوت کنه ان اقا اگر انسان بود خدا رو میشناخت طلاق میداد مگه شمر بود سر برید کجای قران چنین نوشته
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      انسانم آرزوست
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      منم با شما موفق هستم حق با سجاد هستش نباید اعدام بشه
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    بریدن دست قاتل وحبس ابدفقط وفقط اگه مردداشته باشیم تومملکت
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    به نظر من وبه عنوان یک خانم معتقدم یک خانم باید خیلی ارزش خودش را بداند اگر ارزش واقعی خود را بداند هیچوقت حاضر به تن فروشی نمی شود اگر زنان جامعه شان خود را بدانند هیچوقت شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود خانمهای عزیز خداوند در شان بانو فاطمه در قرآن سوره نازل کرد .....جسم شما روح شما ارزشمندتر از آن است که فروخته شود!
    • مش مندلی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      توی این کشور زنهایی هستن که سربریده نیشن زنهایی هستن که هیچ چاره ای جز خودکشی وخود سوزی برایشان نمیماندوزنهایی هستن که سالها زجر میکشن حبس میشن وسکوت میکنن.وفقط منتظر مرگ می مانند
    • زهرا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      بسیارعالی احسنت
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      درود ، واقعا اگر زنان و دختران جامعه ما ارزش وجودی خودشان را درک بکنند ولو فقیر هم که باشند ، نباید تن به هر خباثتی بدهند. نوع عملکرد سجاد قابل قبول نیست اما خدایی خودتان را جای او بگذارید ، وقتی با ناموسن و مادر بچه ات اینگونه بازی بشود ، چه باید کرد ، آنجاست که دیگه عقل از آدم فرمان نمی برد.
  • مصی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چرا مردی که ... حقش سر بریدن نیست و فقط زنا باید سرشون بریده بشه؟
    • بنده خدا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      شما حالا از کجا مطمئنی که طرف تن فروشی کرده ازدواج در کودکی که طرف نمیفهمه و به زور شوهرش میدن با تن فروشی اجباری چه فرقی داره واقعیت اینه که این دختر در کودکی به اجبار به ازدواج در آمده و فردی که از نظر شما شوهرش بوده بهش تجاورز کرده تن فروشی اجباری
    • رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      58 29
      خودتم الان داری تظاهر میکنی
    • نازی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      این فرار زن از خانه چه ربطی به پی بردن به ارزش زن داره وقتی در سن کم شوهرت میدن که خرجیت از خانواده بریده بشه وقتی حق تحصیل و آزادی بهت ندن چه ارزشی اون زن پیدا می‌کنه الکی تز مذهبی نیا وقتی از دین فقط روضه خوانی میدونی
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      می‌شود تو ساکت بشی
    • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      مرد و زنی که متاهل باشن و خیانت کنن و خیانتشون عیان باشه حکمشون سنگساره .
  • موسوی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    وقتی از حق وحقوق زنان حرف میزنی میگی اگه پسر هم بود از خونه فرار میکرد باید کشته میشد چقدر احمقی که فرق مرد بازن رو نمیفهمی شما اگه فراری باشی تا مقصد چند نفر باشما رابطه برقرار میکنه بعد انتظار داشتی سجاد غزل خانوم رو سرش میزاشت تا اخر عمر با یه زن خیانت کار زندگی میکرد با خفت ۰۰۰ حرفم با شماست که نفهمی یا نمیفهمی و از حق وحقوق یه زن فاسد حرف میزنی
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چون قوانین را مردها نوشتن فقط مردها حق دارن در قبال همسرشان غیرت داشته باشن مگرنه زن غلط میکنه بگه شوهرم چرا رفت زن دیگه گرفت زن حق غیرت داشتن نداره
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      واقعا مردها هزار تا خیانت میکنن زنها بیچاره سکوت میکنن اگه اینجوری سر خیلی مردها باید بریده بشه
    • عبداله منابیه IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      91 39
      فعلا که زندانه اگه ازاد شد احتمال داره که بره سراغ زانی
    • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چون زن عین یک پارچه سفید میمونه یه لکه بیفته رو معلوم میشه ولی نرد نه بفهم
    • Mori IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      عزیز من اونایی که غلط مفت میکنن میگن مقصرسجاد چراوقتی زن خیانت کنه مردبازم بااون زن زندگی کنه اونایی که میگن سجادمقصره اگه زن خودشون این کاروکنه چی پس چرت نگو
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      با شما هستم جناب از کجا میدونی این زن فاسد بوده؟ از کجا میدونی چه شرایطی در زندگی با شوهرش داشته که گذاشته رفته؟ باورم نمیشه که نصف مردان در این جا نوشتند مونا حقش بود بمیره اگر مونا خیانت کرد، شوهرش طلاقش میداد، چرا حق زندگی رو ازش گرفت؟ مرد اگر خیانت کنه سزاش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علیرضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    باید ترتیبی داده بشه که مسببین انتقال غزل به ترکیه شناسائی ، دستگیر و مجازات بشن تا از تکرار موارد مشابه جلوگیری بشه .
    • علیسام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      گل گفتی ....
    • هانا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      ببین داداش طلاقش میداد اخه سر بریدن مگه خدایی که حکم صادر می کنی
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      خیانت مردوزن مساوری پس ازاین به بعدزن هاهم سرمردهاشون ومی برن که خداروشکرنسل مردنابودمیشه چون تمام مردان خیانت کارن اگه قراربه عدالت باشه وخیانت پس لطف کن سکوت کن فتوانده وگرنه یه روزی این بلاسرخودت میادکه به حقه
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      سلام گاهی وقتها همچیز داری ولی ارمش نداری شاید غزل ارمش نداشت پدر غزل از کجا میدونست دخترش خوشبخت هست
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      تو که از هیچ خیر نداری قضاوت نکن
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      از هیچ خبر نداری قضاوت نکن،فقط زن ناموس داره؟ مرد ناموس نداره؟ گویا تجاوز به آقایان بی ناموسی محسوب نمیشه و از نظر شما موردی نداره، ایراد نداره، چون خودتو مرد میدونی، شل مغز افکارتو تغییر بده، یک مرد هم ممکنه از مرز خارج بشه تا مقصد صد جور بهش تجاوز بشه
  • kkk IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    حقش همین بود زناکرده ودرقرآن حکم زنای زن شوهر دار سنگ ساره حالا اگه مجرد بود بازهم نباید این کارمیکرد چه برسه به اینکه شوهرو بچه شم پشت پا زده دختره بی اذب مگه چه کم داشته مردم همه حق به شوهرش میدن
    • صبا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      کی میگه در قرآن سنگسار اومده تو اصلا قرآن خوندی در همه جای قرآن دم از بخشش وعطوفت میزنه روانی برو نگاه کن
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      شما دیدی زنا کرده
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      من‌که‌میگم‌حق دسته شوهرش وجدانن‌کی راضی میشه زنش با یکی میره حال وشهوتی میکنه وخودش شوهر داره یک بچه کی اینجا راضی میشه زنش بهش خیانت میکند من که زنم حق دسته شوهرش زنای فساد وشوهردار باید سنگ بار بشن
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      بازم دم اقا سجاد گرم که توانست با زیرکی شماره تلفن غزل را در ترکیه بدست بیاره از نیروی انتظامی با ان یال کوپال انتظار بیشتری بود اگر نیروی انتظامی بهتر عمل میکرد وغزل در اختیارش بود این فاجعه رخ نمیداد
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      به نظر من با توجه به شرایط الان جامعه ومتصل شدن به اینستاگرام و ماهواره اکثر خانمهای کم سن و سال گول میخورندولی من اصلا چنین حقی ر نمیدم به سجاد که کاری رو انجام بده که دست کم از کار داعش نداره اون فقط ما ل سجاد نبوده که به طرز فجیع اونو بکشه اون مادر داشته پدر داشته خانواده داشته اصلا بهش چنین حقی نمیدیم
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      انشالله هرکس قضاوت کندب زندگی هرکس درجای زندگی طرف قراربگیرچراهرزه میگید ب غزل
    • ..... IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چرا مرد خیانت کار سرش بریده نشه؟؟ اگه زنا از همسرشان محبت ببینند سمت کس دیگه ای نمیرن ... قضاوت ممنوع ...شاید تو رابطش مشکلی داشته ...مگه شما از زندگی دیگران خبردارید؟؟
    • سید IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      حساب کن چقدر رنج خورده چقدر کارا کرده تا غزل برگرده ایران چقدر پول رختن ب حساب اون یارو کثافت
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      مردها که‌ به‌ زور نمیرند خونه‌ زنها ما مردها کلا بدبخت هستیم بخدا زن‌ها میان اغفال مون می‌کنند
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      به نظر من کار اشتباهی. دختر کم سن و سالو شوهر دادن معصر خانوادشه دختر بیچاره
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      دقیقا
  • بهنام IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    سعدیا کجایی؟؟؟ که بنی آدم ......
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    66 37
    ببندید دهنتون
    • اسی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      حرف شما صحیح... بدبختیای ما از زمانی شروع شده که زنا وارد دنیای مجازی شدن. البته قاتل را باید شدیدا مجازات کرد. حتی اگر غزل خیانت کرده باشه. چون اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه و هر کس اجازه میده به زنش خشونت نشون بده.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      توکه میگی مامردها رازنهااغفال می کننداگرمردخودش شیشه خورده نداشته باشه حتی زنی که به قول شما حالا به هردلیلی اغفالش کرده می تواندبه جای خیانت راهنمایی کنه وبرای همیشه ازاین کارمنصرفش کند ذات آدم بایددرست باشد من خودم یک مردهستم وخوب میدانم هیچ زن یادختری بدون دلیل دست به چنین کاری نمی زند مردبایدواقعا مردباشدواگردرچنین شرایطی بازنی قرارگرفت مردانگی خودش رانشان بدهد نه اینکه این راپیش خودش فرصت بداندودست به هرخیانتی بزند آدمی راآدمیت لازم است
    • م.م IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      اگه قانون باسه باید قاچاقچیان را گرفت واعدام در مقابل مردم کرد وگر نه مونا نمی توانست بره خارج وچنین نمیشد
  • ...... IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چطور دلش از بچش اومد چطور تونست به جوان مردم خیانت کنه با اینکه خودم یک زن هستم ولی به جرات میگم حقش بوده امیدوارم دادگاه هم در نظر بگیره که با روح و روان جوان مردم چه خیانتی کرده
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      من فکر میکنم تو فقط سبیل نداری.وگرنه هیچوقت به عنوان یک زن که در جامعه ما تمام حق و حقوقش دست مرداست دفاع نمیکردی.
  • Javad IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    در اینکه مقتول کار زشتی انجام داده شکی نیست .این دختر با اینکه شوهر داشت اقدام به ارتباط به یه مرد دیگه میکنه و میگه عقد کردم که اصلا این نوع عقد قبول نیست .اگه شوهرشو نمیخاست میتونست طلاق بگیره و جدا شه .تازه اقدام به پخش عکساش میکنه تو فضای مجازی و شوهرشو تحت فشار عصبی قرار میده .ولی شوهرش هم کار اشتباهی انجام داده .سجاد میتونست با این وضعیتی که غزل براش بوجود اورده به دادگاه شکایت کنه و بدون پرداخت مهریه طلاقش بده .ما باید قبل از بحث خودمون جای افراد قرار بدیم .چه بسا خدای ناکرده اگه ما جای اونا بودیم کار بدتری میکردیم و الکی شعار ندیم
  • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    درودبر غیرت سجاد مردن حقش بود
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    دست سجاد درد نکنه،درس عبرتی باشه برای خانمهائی که خیانت می کنند.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اون زن گناه کرده ولی گناه اون مرد هم کمتر از اون نیست شرایط واقعا سخت بود ولی خدا طلاقو برای این مواقع گداشته طلاقشو میداد اون دختر سنی نداشته تو دام آدمای عوضی افتاده و گول خورده واینجاست که ارزش کلاسهای اخلاق و احکام معلوم میشه وقتی بچه پای گوشی و ماهواره بزرگ بشه و....
    • مسلم IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      درود توی این روزگار که یه لقمه نون ۱۰هزارتومان درمیاد چراباید یه زن همچین غلطی کنه و ابروحیثیت یه طایفه رو تف مال کنه؟ ازشوهرت خوشت نمیاد؟به درک،طلاق بگیروبسلامت، این کثافتکاریها چیه؟
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      39 39
      کثافت
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      60 91
      سجاد حقش بود چشمات ببند و تصور کن که این بلا سر خودت بیاد
  • US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    83 25
    تو رو خدا شرف داشته باشین اینقدر نمک به زخم خانواده هاشون نپاشید جای خدا قرار نگیرید و هی قضاوت نکنید دنیا زود ادم رو در امین محکمه قضاوت دیگران قرار میده اگر رور و بری ها هم همینقدر راحت سرزنش و قصاوت نمیکردند حالا یک نفر قاتل و یکی مقتول نبود ریانه ها هم نباید هی پاپیج بشن
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    زنا نکرده که:/میدونین تهمت زنا‌ خودش گناه کبیره است؟اگرم کرده باشه به من و شما ربطی نداره🙂 تازه اگه شوهرش خوب بود برا چی باید میذاشت می‌رفت؟
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چطور به حرف یک مرد کثیف سوری اعتماد کرده، این همه راه را رفته.....امیدوارم درس عبرتی باشد برای سایر دختران عزیز ایران زمین...‌‌
    • Mahi IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      93 56
      درود به شرفت که انقد حق گو زاده شدی یه انسان دیدیم بالاخره
    • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      45 30
      دقیقا
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      زنا نکرده؟پس رفته ترکیه پیش یه عرب .خودش به باباش گفته از اون سه تا قاچاقچی دوتاشون باهام رابطه برقرار کردن سه ماه هم توی خونه جمونگ بوده پس چیکار میکرده تزکیه نفس میکرده. شوهرش اشتباه کرده گناه کرده یه آدمو به این فضاحت کشته کاش نمی کرد کاش میزاشت به عهده قانون واقعا برای این خانوم متاسف شدیم ولی نمیشه بگی بی گناه بوده
  • مریم IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    زمانیما برای حفظ ناموس زنان سوری از گزند دانش عزیزانی چون سردار سلیمانی رو از دست ادیم و حالا مردان سوری چشم طمع به ناموس ایرانی دارند و این همان سزای نیکی ماست
  • .. IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    همه اونایی ک از خودشون دارن نظر میدن شما هیچ حقی ندارید نظر بدید خب دقیقن مث اون کاری ک اون پسره وحشی کرد اگم قرار بود بمیره باید قانون قضاوت کنه قانون این وسط چیه پس هر کسی اگ قرار باش خودش تصمیم بگیره سنگ رو سنگ بند نمیش ن کار دختره درست بوده خیانت کرده ن اون پسر که قتل کرده چون قتل بدتر خیانت و بعد قتل هم خوشحال شده نک احساس پشیمونی کنه و احساس عصبانیتش بخاب. معمولن اونایی ک یهو عصبی میشن کار بد انجام میدن بعد اون کار پشیمون میشن این نشده و خوشحال شده ینی از قساوت قلب برخوردار بوده و بدتر همه اینا در ملع عام اومده این کار وحشتناکش رو نشون داده و این باعث شده اثرات اجتماعی بدی رو مردم بزاره و اگ اسمشو غیرت میزاره غیرت اینه ک تو مواظب زنت باشی ک کمبود محبت احساس نکنه که اینکارو کنه چون باباش گفت اول مخالفتی با اذدواج نداشته و دوسش داشته حتمن بعدن سرد شده بخاطر کمبود احساس . زنی ک از شوهرش سرد میش کاملن مشخص و مرد میفهمه سرد شده اگ دوسش داشت باید دنبال این می‌گشت چرا سرد شده چرا دعوا ها زیاد شده جلوشو بگیره گوشی شو چک کنه همون جا بفهمه نک بعد همه این اتفاقات چاره رو توکشتن ببینه.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    واقعا ما حق نداریم کسی رو قضاوت کنیم.چه سجاد چه غزل.
    • مهدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      53 12
      آفرین بر نظر شما ورود
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      53 92
      تو از کدوم دهات فرار کردی؟فقط اینستا باید فیلتر بشه .فقط همین وسلام
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    واقعا دمت گرم سجاد
  • رقیه IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    زن خراب و هرزه حقش همینه من که مجردم همچین کاری نمیکنم .زن شوهردار جرا باید همچین کاری بکنه .چنینزنی باید سنگسار بشه تا درس عبرت باشه برای بقیه زنها
  • تارا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اون یک مادر بود چطور این همه مدت سراغی از فرزند خردسالش نگرفته؟؟؟؟ چطور دلش اومده فرار و بر قرار ترجیح بده با توجه ب داشتن کودک سه ساله؟؟؟؟ ما جای کسی نیستیم ک بخوایم قضاوت کنیم ولی مادر بودن مسولیت خیلی سنگین و بزرگیه
  • ایمان IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    باید طبق قانون کار پیش میرفت آخه این چه کاری بود کردی خودتو بدعاقبت کردی
  • مریم IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    مجازات مرد سوری وپسر عمویش اونم ب دست مردم اینها خود داعشن اونوقت ما ایرانیها مردان وپسران وبرادرانمان رابرای دفاع از ناموسشون ب جنگ تشوفیق میکنیم وانها با ناموس ما ایرانیها بازی میکنن
  • رضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    تن فروشی وبی آبرویی این دختربایک غیرایرانی اهانت به همه دخترهای ایرانی بوده این کار حقش بوده تا پندی برای بدکاران باشه باید به پسره حق داد هرکسی که ناموس پرست باشه میفهمه چقدر این موضوع براش سخت بوده...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اگه سجاد غیرت و همیت داشت و تا این حد به عبد جمونگ نزدیک شده بود باید سر اون مرد سوری کثیف را می برید نه سر این دختر ساده لوح را .بله اون راحت ترین اقدام را انتخاب کرده ...به این غیرت و شجاعت نمی گویند بلکه این عین بزدلی است .
  • س ه IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    عجب کشتن همسر..... توسط یک جوان متعصب با هزاران داستان سرایی و تبلیغات سنگین و......!!! ولی کشتن همسر توسط نجفی شهردار سابق تهران .................!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    80 48
    از این اتفاقها کم نبوده در کشور و بازهم رخ خواهد داد ،باید این مسله ریشه یابی بشه ،واین که چطور یک مادر می‌تونه به جگر گوشش پشت پا بزنه و زندگیشو خراب کنه ،در مسیر رسیدن به هدفش دچار چه سو استفادهایی بشه ،من به شخصه از کار شوهر حمایت نمیکنم ولی باید بهش حق داد
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    59 14
    اینکه فرار از خانه بسیار تصمیم اشتباهی هست وکاری غلط وبدتر از ان اتفاقاتی که برای یک دختر یا خانم ایجاد میشه دیگه بدتر ولی قضاوت کردن وحرف زدن در هر دو مورد چه کسی که کشته شده یا کسی که فردی را کشته گاهی بد شناسی سراغ خانواده ای می اید حالا به طریق های مختلف وداستان های متفاوت برای همین ما مردم نمیتوانیم رایی به کاری دهیم وقتی در زنده بودن قانون ودادگاهی هست ودر فوت هم که خدواند می داند بس پس فقط این حوادث واتفاقات باید درس عبرتی باشه برای تمام خانواده ها که در ناراحتی وسختی بدترین انتخاب را نکنندوبه خودمان وافکارمان چند روزی فرصت دهیم تا مثل یک ادم دیوانه عمل نکنیم وباعث ناراحتی دو خانواده نشویم این کار صحیح ودرست هست که همگی ما باید انجام دهیم
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    قضاوت نمیکنم اما چرا همه از اون مرد سوری حروم زاده غافلن؟؟خدا اونو لعنت کنه. ودر کل برای هممون پناه بر خدا
  • فخرالسادات IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    45 9
    خانه پدر ی این نتیجه رسیدم
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    زن شوهرداری که عاشق مرد نامحرم دیگر می شود بدون اجازه همسر از کشور خارج می شود و وقتی شوهر دارد با مرد دیگر ازدواج می کند بچه اش را سقط می کند و ... مرد سوری هم عکس های زندگیش با غزل را برای سجاد می فرستد به سجاد ریز به ریز می گوید که یادته فلان اتفاق ها تو زندگیت افتاد من به غزل گفته بودم من بهش گفتن بچتو سقط کنه و ... یکم عدالت و انصاف داشته باشید و خودتونو جای مردی بگذارید که پدرزنش می گه مرد خوبی بوده بازاری بوده زندگی خوبی برای غزل فراهم کرده اهل دود نبوده هیچ چیزی نمی تونه همه جرم های زن را ماستمال کند این ها مرد را رسما دیوانه کردن به جرم مرد هم باید رسیدگی بشه اما بدانید غزل مقصر اصلی این ماجراست
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    همه اونایی ک تو این قتل دست داشتند اگه اعدام می‌شدند کسی دیگه جراعت این گه خورد نارو نداشت
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      66 23
      کاملا درسته
  • حسین IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اگر جای دولت بودم سجاد را اعدام می کردم
  • ۰ IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    درسته دختر هم مقصر بوده ولی اینکار زشت بوده
  • دست خدا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    شما مردم ایران واقعا انسانیت رو کنار گذاشتید. محمد و علی نیومدن سر بریدن رو یاد کسی بدن. اسلام دین بخشش و عشق و تسلیم الهیه. این شخص باید تا آخر عمر توی تيمارستان بستری بشه در بهترین حالت.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    دختر 13 ساله چی حالیش بوده که شوهرش دادن اینا دوز و کلک قومی و قبیله ای اهوازه حالا با این دختر از اون سن کم چطوری رفتار شده که تصمیم اشتباه گرفته خدا داندنه نوجوانی فهمیده و نه به جوانی رسیده و گرنه هیچ زنی اگر آرامش و همسر خوب داشته باشه نه خودکشی میکنه نه فرار نه بچه شو ول میکنه
  • حجت IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    92 13
    پناه بر خدا
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      28 9
      احسنت گل گفتی
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    74 23
    هرچقدر سجاد اگر بدبود طلاق میگرفت چرافرار میکرد نه درخواست طلاق داده یک شب بچتو شوهرتو وهمه فامیهارا ول کنی فرارکنی جایی که دراینستا اشنا شدی بارها به ما ها هشدارمیدهند مواظب باشید چون ازاول اینکار شیطانی بوده واخرسرهم باوسوسه شیطان وغیرت سجاد دست به این کار زده اما گرداندن سرش یک اشباه بزرگی بوده چون ازنسل خودش دختر عموش نباید اینکاررا میکرده روهم رفته اشتبا ازطرف غزل بوده وبا وس وسه شیطانی خدایا مارا لحظه ای بر خودمون وا مگذار ما عاجزیم ضعیفیم زود قول شیطان را میخوریم بلاخره نباید میشده شده باید توجه داشته باشیم اینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد راه برای طلاق سخت نشود واجبار به زندگی میشود همین
  • مهرنیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    باید پرسید آقای قاضی حکم رشدی که صادر کردی درست بود.ایا برای یک زندگی زناشویی فقط آمادگی جسمی لازمه یا شعور و درک زندگی زناشویی هم لازم است.یک دختر ۱۲ساله چه ترکی از تعهد دارد
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    طلاق برای اینه که همچین مواردی در زندگی پیش نیاد،طلاق میداد دیگه کشتن یه ادم واقعا فاجعه هست.
  • حسیبا IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چی بگم والا حققققققققق با سجاد بود اگع منم جایی سجاد بودم همین کارو میکردم
  • شهره IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    باید شوهرش به طوری زنش کشده اعدام کنن وگرنه آقایون یاد می گیرن که هر کسی با خانمش اختلاف داشت دختر مردم بکشه من خودم به خاطر تهدید به مرگ همسر سابق وبرادرشوهرام از شهرمون فرار کردیم همسر سابقم معتاد باید سجاد اعدام بشه
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      97 42
      سجاد خودشو تو جایگاه خدا و قانون قرار داده ک باید ب سزای عملش برسه، کسانی هم ک درمورد اون دختربنده خدا نظر بیجا میدن مطمئن باشن این بلا سر عزیزانشون میاد، خواهش میکنم کمتر قضاوت کنید وگناه دیگران رو نشورید
  • هیچکس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    56 95
    سلام دختره حق کشتن رو داشت چون من بودم همین کار میکردم وحس یارو رو خریدارم چون راهی نداشت جز این کار شما دیگه میدونید حرفایه مردم رو
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    70 61
    این دختر مثل رومینا است صبح میزد بیرون ونصف شب میاد خونه، تا اینکه به دست پدر مجازات شد ، این هم همینطور
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    ان زن فاسد بود ماشالله به آقا سجاد غیرت ايرانی
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چرا مردهای که خلاف میکنن خیانت به زنشون میکنن نباید سر ببرن فقط زنا بایر خیانت نکنن باید سر سجاد برید تو ملحه عام شاید دختره مشکل داشته که فرار کرده
    • مردم IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      40 53
      پخ مغز
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    دختر هفده ساله از طریق شبکه اینستاگرام گول خورده از قدیم گفتند زن از طریق شنیدن و مرد از طریق دیدن به دام هوس میفته .. شیطان و نفس اماره در همه است .. بعدش پشیمان شده .. حقش مردن نبوده .. باید طلاقش میداده و بخدا واگذار میکرده .. لذتی که در عفو است در انتقام نیست.. الان قول میدم سجاد هم خودش از کرده اش پشیمانه.. ولی چه فایده.. آب رفته به جوی دیگر بر نمیگرده انسان در این مواقع بر اثر هیجانات روانی صحت و روانش را از دست میده .. و دچار تصمیم گیری های نادرست میشه.. اطرافیان باید موضوع رو با یک روان پزشک در میان می‌گذاشتند تا مدتی سجاد آرام بشود.. وبعدش هم طلاق بهترین گزینه..
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    این کار کار اشتباهی بودش نباید سر همسرش رو میبرید بلخره اون هم انسانه انسان حق داره اشتباه کنه ولی به شرطی که اشتباهش رو بفهمه
  • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    89 49
    انشالا کسانی که میگن حقش بود این حق مادر و خواهر شما هم داده بشه حیوونای وحشی
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    حقشه ..آفرین به غیرت شوهرش!! یه زن متاهل با یه بچه چرا باید به خودش اجازه بده تو فضای مسموم اینستاگرام با مردای نامحرم و غریبه چت کنه؟؟ و طرح رفاقت بندازه؟؟؟ این زن حتی عاطفه مادری هم نداشته که بخاطر هوسش قید بچشو هم زده ... بچه کوچیکشو از آغوشش محروم کرده درحالی که خودش به آغوش یه نامحرم پناه برده!!! حداقل اول طلاق میگرفت بعد میرفت همچین غلطی میکرد که سجاد بیچاره هم نخاد ۴ماه حرفای عذاب آور مردم و تحمل کنه و چپ و راست انگ بی غیرتی بهش بزنن ...حالا خوبه پدره هم اعتراف کرده که تو زندگی هیچی کم نداشته ... درضمن اینو میگم در جواب بزرگوارانی که گفتن قضاوت نکنید شما تو زندگی اون زن نبودین میگم: هر چقدم که تحت فشار بوده نه شرع نه عرف نه قانون به یه زن متاهل و بچه دار اجازه نمیده با نامحرم رفاقت کنه ، عقد کنه و خوش بگذرونه وبعد که سرش به سنگ خورد بیاد بگه پشیمونم و انتظار داشته باشه شوهرش هم راحت از سر تقصیریش بگذره!!! هرچند شوهرش نباید سرش و میبرید باید تو ملا عام سنگسارش میکرد و ذره ذره میکشتش !!! سزای زنای فاسد وخیانت کار اینه چون حتی خدا تو قران هم همین حکمو داده!!
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      51 36
      ایوالله دمت گرم الهی که هیچکسو قضاوت نکنیم
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    به نظرمن باباش باید تو همون ترکیه میکشتش چطوری روش شده دستشا گرفته و آوردتش تازه انتظارم داشته ببردش سر خونه و زندگیش واقعا مسخره است
  • شهاب IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    86 44
    بنظر بنده غزل کم بود محبت داشته از طرف هر دو خانواده
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    86 23
    هیچ کس حق کشنتن ادمونداره اخه مگرسجادخداست اگراوروحی روانی اون خانموادیت نمیکرداون زن هیچ وقت خونه وبچش رارهانمیکرسجادااحمق حتی برادرش باهم همکاری کردن درقتل غزال سجادم این حقش نیست مردم روحی روانی اذارش دهند
  • . IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    98 19
    وای خدای من اگر مسلمان هستید در هیچ جای قرآن اجازه این کار داده نشده قرآن حتی در مورد زنانی که خطا کار هستند و به فحشا روی آورند گفته است باید در خانه بمانند تا اینکه یا اصلاح شوند یا وفات کنند البته خداوند وعده داده که در این مدت اگر توبه کنند حتما فرجی حاصل میشود .... با این حالت قصاوت قلب وگناه باید منتظر نزول عذاب باشیم
  • ایمان IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    تمام نظرات دوستان را دیدم متاسفانه در جامعه ای که فرهنگسازی در تمام جوانب آن و از دوران کودکی نهادینه نشود این اتفاقات را باید پذیرفت فرهنگی که اصلاح نشود و بر پایه رسومات غلط طایفه ای که هیچ بازنگری در آن نشده باشد استوار است به همین نقطه می‌رسد نداشتن آموزش اجتماعی و ندادن حق به زنان و اجبار در انجام امور فرهنگی غلط آخر به اینجا ختم می‌شود متاسفانه کار را به جایی رسانده ایم که سرانجام آن یا طلاق یا خودکشی و یا قتل خواهد بود در پایان منصف باشیم و مردان ،مرد اکثر مردان ایران داشتن رابطه غیر از همسر خود را تفریح می‌دانند و حق خود ولی بزای زنان ..... جامعه بنیادگرا
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    83 23
    لطفادست ازقضاوت بردارید شمانه جای سجادبودی نه جای غزل غزل هیچ بچه داردخودشم بچه بودده ولی بازسربریدن حقش نبودطلاق بهترین راه بودبرای سجاد
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      44 8
      من دقیقا با حرف شما موافقم آخه ما قاضی نیستم ما جای سجاد وغزل نیستیم نمیدونیم چه بلایی برسرشون اومده چطور اینقدر راحت قضاوت میکنیم آخه ما مسلمانیم خدااااا وجود داره به خدا وقرآن اعتقاد داریم الله اکبر خدایا پناه میبریم به خودت من خودم دختر دارم وحشتناکه وحشتناک دختر ۱۳ساله نمیدونیدکه چه درسرش گذشته
  • جليل IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    58 13
    باخوندن پيام ها به آدم حس بد عجيبي ميده كه اينقدر راحت قضاوت مي كنيم ، دختر و خراب و به پسره حق ميديم. دوستان اگر واژه گناه به كار مي بريد يا خيانت پس بر پايه اصل و قواعدي هستيد، ببينيد نظر اسلام يا اصلا شعور انسانيت چي مي گه، دختر 17 ساله بي تجربه: غيرت زيادي بي غيرتي مياره همينه، كار اون دختر خانوم جاي توجيهي نداره، لطفا اولين سنگ و تعنه رو كسي بزنه كه بيگناهه: پيامبر هم فرموده اگر شبي فردي درحال زنا بود صبح .. بماند دختر 17 ساله اون شوهرش هم ما ساختيم با همين قضاوت ها وتعنه ها و امثالشون تا جامعه ما خيلي زياده : كمي كامنت هار وبخونيد متوجه مي شيد
  • FR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    77 29
    اینکه جامعه ونظام مسئول اصلی هستند حرفی درآن نیست ، اما غزل پس از عقد ازدواج ووجود راه قانونی برای متارکه و داشتن فرزند به چنین بد عهدی دست زده امری سنگین و قابل تامل است . و اینکه سجاد هم بدون رعایت قوانین و راسا اقدام به چنین عمل خشنی زده هم قابل تامل است . وقتی دقت میکنی دراین میان قوانین و شرع وفرهنگ را غایب می بینی! چرا ؟
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    52 18
    بنظر من هم اگر طلاق میداد بدون مهریه بهتر بود تا اینکه دست به چنین جنایتی بزنه
    • ناشناس CA ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      75 2
      خدا‌لعنت‌آن‌سوری‌را‌کند‌که‌‌این‌فا‌جعه‌را‌به‌بار‌آورده
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    72 36
    لطفاب هیچ زنی فاحشه نگیددرجایش قرارمیگیرید
  • AE ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    72 87
    دم سجاد گرم کار درست انجام داده .زنی ک ب این حد به شوهر و بچش خیانت کرده سزاوار بوده دست سجاد درد نکنه .مرد سجاد ای ول بنازم مرد
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    64 57
    توکی میگی بایدباباش میکشتدش کاش برای خونوادی خودت پیش میامدتوکی هستی
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    96 27
    اینا سیاه بازیه، نقشه ی خوبی واسه برگردوندن دختر بیچاره کشیدن، ولی با اینکار ثابت کردن که چقدر زرنگ هستن و از دنیا عقب نیستن، بلکه فقط در مورد دخترانشون احکام جاهلی دارن فقط. نه در مورد خودشون و بقیه چیزها.... حالا لطفا خوب فکر کنید و بعد قضاوت کنید... دختره بیچاره هیچ راهی نداشته واسه رها شدن از دست قوم و قبیله اش، خدا لعنتشون کنه مردهاییکه همه چیو واسه خودشون حلال میدونن ولی واسه زنان حرام.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    91 15
    خط بطلان بر رسم و رسوم اشتباه،بچه ۱۲ساله ارانتصاب همسر چی میفهمد،توی اون سن و سال بچه ها بازی برایشان لذت دارد،باند جنایتکار میبایست دستگیر شوند و به سزای عماشان برسند،از نفر سوری هم باید انتقام گرفت
  • @biprva_4 IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    80 24
    من. اگر جای سجاد بودم غزل را طلاق میدادم چون غزل یک دفعه اشتباه کرده بود و امکانش هم بود دفعه بعد هم همچین اشتباهی بکنه و احتمالا سجاد هم مشکلاتی داشته که غزل تن به چنین ریسک بزرگی داده باشه! و کار سجاد بسیار بد هست . باید سجاد اعدام شود که دفعه بعد همچین اتفاقی نیفته
  • سودا GB ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    76 27
    قلبم ب درد اومد از اینهمه قساوت هرکاری هم کرده باشه این حقش نبوده قطعا این آقا مشکل روانی داشته و شاید بارها غزل رو تهدید کرده ک دست ب همچین حرکتی زده قصاص
  • زهرا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    78 36
    قانون ودادگاه در همچین مواردی بسیار ضعیف است چون زن را ملک شوهر وپدر می دانند اگر پدر می کشت چی ؟؟ دادگاه قتلهای خرمدین را چکار کرد ؟ مادر خرمدین که شریک جرم بود چکار کرد ؟ یا پدر اون دختره شمالی چی شد ؟? قانون وجود ندارد در شهری که کلانتر نباشه قورباقه هفت تیر مکشه قانون قانون قانون نیست باید اصلاح شود # اعدام در برابر اعدام
  • آراز شیرزاد FR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    53 91
    پسره سجاد کاری بسیار خوبی کرده و این عبرتی میشه برای زنان خیانتکار تا پایبند عهد پیمانشان باشند!!! این رژیم ایران هم اگر سجادو اعدام کند کاری بسیار بد و نا عادلانه و غیر قانونی انجام داده .. ۱۰ سال زندان بخاطر جمع جور کردن شیر مردی چون سجاد کافیه
    • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      یعنی ۱۶۶میلیون خرج کردی تا دختر رو بیاری ایران تا سرشو بدی برادر زادت ببره.لعنت بهت سجاد .یعنی سر بریدن اینقد راحت شده.لعنتی اگه برا ابرو ناراحت بودی خودتو میکشتی.شاید اون موقع عزیز میشدی
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    43 57
    بیچاره چه کشید برایش تخفیف مجازات باید قائل بشن ای که قصاوت میکنی خودت را جای سجاد بزار مگه میشد فوری طلاق داد که سجاد راحت بشه جایی نیست سجاد آه دارد گناه است
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    78 33
    سجاد توی مرغ فروشی کار میکرد. پس استاد سر بریدن بود. قصاب ها راحت سر می برند. زن قصاب نشید خخخخخخ
  • ارشیا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    75 25
    به نظر من، کسانیکه از فضای مجازی استفاده میکنند فقط کسایی باشند که یا کسب درامد میکنند یا دانشجو هستند، همش مقصر فضای مجازی هست، چند نفر من میشناسم که بخاطر همین طلاق گرفتن و رفتن با یکی دیگه، این قضیه باید درست بشه، خودتون بهتر میدونید این فضا خیلارو به راهای نادرست کشونده باور کنید ما جنبه اشو نداریم
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    62 11
    به به نظرمن باید تمام کسانی که باعث بانی این کثیف کاری شدن باید مجازات شن ازاون قاچاق انسان تا اون مرد کثیف سوری و شوهراین زن قانون باید این زن رو مجازات میکرد
  • هانا کرانی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    46 7
    این فاجعه ریشه ی عمیقی داره و نمیشه فقط یک نفر رو مقصر دانست ،پس هیچوقت قضاوت نکنیم
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    51 18
    دختره را دست قانون می سپردند. چرا خودشان قانون را اجرا کردند.... خاک توی سرشان. آبروی دو خانواده رفته. خانواده قاتل ها خخخخخخخخخ
  • .... IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اگه مردا بخاطر خیانت مجازات میشدن الان نسلشون منقرض شده بود :/
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      25 9
      ما نمی توانیم قضاوت کنیم به هر حال تو این این دوره و زمونه که موبایل هست خیلی خیانت انجام شده از طرفی این فیلم های ترکیه ای هم مزید بر علت شده دقیقا راه خیانت به مردم نشون می ده بهرحال را بهتری هم وجود. داشت طلاق می داد خیلی بهتر بود
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      69 58
      من حق را میدهم ب شوهرش جون زنه خیانت کرده ب شوهرش خیلی مرد باغیرت بود این یک درس بزرکی شد برای همجین ادمهای که ابروی خانواده میبرند احسن به این ب این مرد حقش اعدام نیست
  • حسن IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    57 66
    سجاد خوب کاری کرده چون باعث میشه دخترای دیگه درس عبرت بگیرن و حقوق شوهر و فرزند خودشونو زیر پا نذارن.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    61 69
    سجاد دمت گرم
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    39 41
    باید مرجعی باشه زن فرار میکنه شوهر بتواند یکساعته طلاقش دهد دیگه دغدغه نداشته باشه وفکر فجیع سرش نیاد بهترین راه ای برادران عزیز دل قضایی شما چند صباحی دراین کسوت مقدس مشغول میباشد یک طرحی به مجلس بدهید که بمحض فرار زن طلاق فوری انجام گردد
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      47 54
      دمت سجاد گرن
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    54 93
    ب نظر من هیچ زنی حق نداره ب شوهرش خیانت کنه من خودم یه زنم اگه منم ی زن خیانت کار باشم ب شوهرم حق میدم سرمو ببره آخه یعنی چی شوهرت بچتو ول کنی بری بایکی دیگه مگه همچین چیزی داریم واقعا واسه همچین آدمایی متاسفم که ارزش زن بودن و مادر بودنو میارن پایین
    • تهمینه US ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      واقعا خاک توسرت.امل عقب افتاده بدبخت. امیدوارم شوهرت بهت خیانت کنه ببینم بازم همچین حرفی میزنی.تومگه جای اون بودی تادرکش کنی.شایدشوهرت تواذیت نمیکنه.شایدشرایط زندگیش سخت بوده.امیدوارم تو شرایطش قرار بگیری ببینم بازم این حرفارو میزنی
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    95 31
    اگه این اتفاق عکس می افتاد آیا حق داشتن سر سجاد را ببرند!!! باید به بدترین شرایط قاتل قصاص بشه تا دیگران از این غلطا نکنن
    • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      32 15
      آره هرکی تو زندگیش مشکلاتی داره پس حق اون زنی که داره با سختی هایه زندگی میسوزه و میسازه چی همینجوری آدمای خیانت کار زیادن مگه اینکه بخوایم ولشون کنیم ب حال خودشونه که هر کاری میخوان بکنن پس اگه اینجوریه هر زنی میتونه راحت خیانت کنه هیشکی کاری باهاش نداشته باشه
  • رسول IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    46 40
    روشنفکران بیغیرت باهمین تفکراتتون باعث شدین دادگاه پرازپرونده های خیانت بشه ازطرفی لعنت خدابرمردی که به زنش که جوانیشومیزاره به پای شوهرش میره به زنش خیانت میکنه.اونم کثافته وحقش مردن باسم موشه.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    83 10
    این حرفها مثل یک سناریو ازپیش طراحی شده برای قتل هست چطور پدر سجاد دقیقا بعد رفتن پدر دختر اومده اون رو ازخانه خارج کرده و دقیقا سجاد و برادرش سرراه اونها بودن من که میگم پدر سجاد و پدر دختر و سجاد و برادرش هر چهار نفر باهم این نقشه رو کشیدن و مطمعنم درآخر پدر دختر رضایت میده و سجاد اعدام نمیشه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    55 21
    پس فردا اون بچه بزرگ بشه. داستان مادرش را یکی براش تعریف میکنه. اونوقت از پدرش متنفر میشه. آخ جون. این خیلی خوبه. از پدر و فامیل پدر متنفر میشه.
    • فراز IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      63 7
      لعنت به اون نفر سومی که با وجود اینکه میدونسته طرف متاهله اومده زیر پاش نشسته و اینکار رو باهاش کرده، غزل و سجاد هردو قربانی اون مرد خارجی بی وجدان شدم
    • مریم IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      33 4
      دقیقا
  • محمد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    53 11
    به نظر من سجاد برای اینکه دست به همچنین جنایتی بزند برای به دام انداختن مرد سوری نقشه ای می ریخت و تو ترکیه با چاقو میکشت اون حروم زاده سوری رو.عین فیلم لاتاری
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      14 21
      عزیزم ب علت این ک بچه داره فعلا اعدامش نکن حتا اگه خانواده غزل بخوان بخاطر این ک بچه داره ودولت ان را حبس میکند تا بچه ب سن قانونی خودش برسد و تصمیم نهایی را ان بچه بگیرد
  • ن IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    31 13
    اونی غزال دنبالش بود عشق واقعی نبود یه چیز دیگه بود چرت نگو
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    29 14
    هیچ سندی نیست فقط داستان سازی الکی
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    48 39
    متاسفانه غزل دچار گناه کبیره زنای محصنه شده و در دین اسلام هم جرم این افراد سنگ سار هست در کشور ما ، کم هم نیست متاسفانه زیاد هم شده اگر چه بعضی از قوانین اسلام بنظر خشن می آیند ولی باعث ایجاد ترس و عاقبت اندیشی در افراد شده و آنها را از گناه باز می دارد من و دیگران نمی توانیم هیچ کس را قضاوت کنیم مگر اینکه خود در جایگاه او قرار بگیرم به نظر من باید برای جلو گیری از چنین مشکلاتی تربیت کودکان ، از مدارس صورت بگیرد و قوانین اسلام بطور مستمر اجرا شوند یعنی دست دوزد در ملا عام قطع شود ، و زنا کاران ، طبق ایین اسلام و قرآن مجازات شوند
  • سیاه منصور PL ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    48 10
    این پدیده های ناخوشایند را هیچ آدم آبرومندی نمی‌پذیرد. از رخ دادن این پدیده شوم بسیار بسیار نگران هستم، چون که این رخداد پیامد گروه‌های تبهکار و بدسرشت است. امیدوارم که هرکسی به کیفر کارهای خویش برسد. ناگفته نماند که پلیس ایران توانایی دستگیری و انجام سزای این گروه‌ها را دارد. خدایا پاداش کارهای خوب و بد را به نیکوکاران و گناه‌کاران نشان بدهید.! با سپاس فراوان: #سیاه_منصور.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    38 15
    با تمام اشتباهاتی که غزل مرتکب شده قاتل حق محاکمه وی را نداشته نتیجه دور زدن قانون نتیجش می‌شود قتل فجیع نا گفته نماند قانون مملکت ما آبدیت نشده هست چ
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    62 20
    شماها از وضع زندگی اون خدابیامرزچیزی نمی‌دونین قضاوت نکنید قیافه پدرش باعموش واقعاً نشون میده خلافکاروقاتل باشن، اصلاکدوم پدروعموی عصبانی توترکیه بادختری که ربوده شده یافرارکرده عکس یادگاری میندازن،خدابه مادرش صبروارامش بده
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    41 11
    خوب داعش میخابوند وسرشونا میبرید مردهای سوریه را
    • عسل IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      20 8
      چون میدونستن ک میخان بکشنش واسه همین عکس یادگاری گرفتن بی اورزه ها
  • ☺☺ IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    69 22
    واقعا نمیفهمم چرا باید سر این دخترو ببره بخاطر غیرت مثلا که نداره این اگه غیرت داشت نمیذاشت برادرش بشینه رو همسرش تا تکون نخوره بعد این نجس سرشو ببره از کدوم غیرت میگید اتفاقا اینها انسان های بی غیرتی هستن که فقط ادای غیرت رو در میارن غیرت یعنی نزاری کسی به ضعیف تر از خودت زور بگه نه بیاری به اسم غیرت سرشو ببری
  • بتول IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    75 36
    تف به این برادر بیرحم مگه خدا بود خداسزاش بده که مادروپدری راداغدارکردامان از مردم ناآگاه اهواز که باعث این قتل فجیح شدندشریک جرم هستند
  • ت IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    35 10
    آخ. واقعا متاثر شدم.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    52 10
    حیوانم آرزوست اندازه ی حیوان هم نیستید
  • خدا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    58 11
    تا حالا چند داستان متفاوت شنیدیم که هر کدام با هم فرق داشتند پس نتیجه میگیریم نظر هر دو خانواده برای کشتن غزل بوده.
  • S IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    86 15
    خدایش اگه سرغیرت سربریدن الان این مردهای ایرانی هیچ سری نداشتن
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      70 9
      والا من کاری ندارم قضاوتم نمیکنم ولی مردا خیانت میکنند راحتم میگن هوس بود .ی عذر خواهی ساده برمی‌گردن راحت به زندگی از فیلم پرو تر کسیم نمیتونه ی سیلیم بهشون بزنه کاش قانون خیانت برا همه یکسان بود همین
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    78 9
    میگم چرا اون مردایی ک دخترا رو عقد میکنندو میزارن از کشور میرن رو سر نمیبرن چرا اون مردایی ک ب زناشون خیانت میکنن و زن بیچاره ب خاطر بچه هاش چشم رو همه چی میبنده ب زندگیش ادامه میده رو سر نمیبرن
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      35 12
      غزل میتونست طلاق بگیره بعد میرفت ترکیه ،زن کسی دیگه باشی بعد فرا کنی خیلی سخته ،برای همه شما خیلی راحته
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    56 17
    باز دوباره یه جریانی پیش اومد یه مشت ادم الاف و بیکار شروع کردن به قضاوت و حکم دادن. تمام مشکلات از روزی شروع شد که ماهواره و فضای مجازی بی در و پیکر و بی حساب اومد تو خونه ها همه هم به اسم ازادی استقبال کردن، الان هم بخورید چوبش رو نوش جونتون
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      27 8
      درود به شرفت حرف دل خودمو زدی
  • عیسی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    37 7
    سلام ،شبهه اینجاست که بین راه که داشتند میرفتند کلانتری،پدربه راحتی دختر تحویل دامادمیده که سرشوببرند،شک برانگیزه
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    58 7
    سجاد اگه عاقلانه فکر میکرد وخیلی ادعای مردانگی و غیرت داشت و جای اون نامرد و پیدا کرده بود و اول میرفت ترکیه عبد ومیکشت و خدمتی به جانبه و دختران گول خورده میکرد و قهرمان میشد نه قاتل
  • مهران IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    38 10
    بعد انجام کارهاشون تو ترکیه می کشتنش
  • خ IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    44 9
    من خودم اهوازی هستم و عرب هستم و میدونم این کاری رو که غزل کرده جرمش خیلی سنگینه ولی بنظرم راهش این نبود بخاطر اینکه تجربه دختر خیلی کم بوده بالاخره ۱۷ سال داشته وگرنخ با سوری عقد نمیکرد چون خودش هنوز شوهر داشته مشخصه خیلی ساده بوده بله بچه و شوهر رو ول کرده چهار ماه خیلئ سخته ولی میتونستن طلاق بگیرن
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    44 8
    خدا به پدر و مادرش صبر بده🙏🥀🥀🥀😭😭
  • رسول ولی زاده IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    21 5
    پس بنابراین واسلام علیکم و رحمه الله برکاته
  • جبار IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    44 62
    دمت گرم آقا سجاد مرد باید غیرت داشته باشه زن که تا ترکیه بردنش دیگه بدرد بخور نبود من هم جای سجاد بودم همین کار میکردم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    32 36
    این دختر حتما مشگل داشت که به آغوشش یکی دیگه پناه آورد روی بچگی وسادگی شه بود نمی دونست گول خورد نباید اینطور باهش میکرد سجاد سرشو می‌برید چون بچه بوود فریب خورد چکارش کردن که پا به فرار گذاشت اونم ترکیه
  • Tanha IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    45 9
    سلام .میشه بگین که یه زن شوهردارچطور سر از ترکیه در اورده بی اینکه از کسی اجازه گرفته باشه ادم تو خیابون شهره خودش امنیت نداره چه برسه به کشوره خارجی اونم تنها خدا رحمتش کنه نمیخوام قضاوتش کنم ما درحد قضاوت کسی نیستیم ولی قبله رفتنش بهتر نبود طلاق بگیره🤔
  • US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    18 4
    تاسف
  • سید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    45 3
    فرد سوری هم باید دنبال مجازاتش باشن یکی دیگرو بدبخت میکنه خدا لعنتش کنه
  • رضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    42 47
    آفرین بر غیرت سجاد
  • مریم IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    42 17
    واقن چرا انقد دخترا ساده آن آخه زندگی ک پدر و مادرت نتونستن برات بسازن یه مرد غریبه ک معلوم نیس از زیر چه بته آیی عمل اومده میسازه خاهشا یکم عقل و فهم ب دختراتون یاد بدید با یه اشتباه یه مملکتیو ب هم ریختن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    41 42
    خوب کاری کرد سجاد این زن هوس باز بوده اگر مشگل داشت مس ادم طلاق میگرفت ابرو یارورو برده زنا کرده میفهمین همچون سیر شده برگشته میخاستین جازه هم بهش بدن
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    42 8
    درود به گمانم گناه پدر و برادرشوهر غزل از جانی(شوهر) بیشتر است
  • محسن IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    31 48
    هرکسی که غیرت و آبرو و شرافت حالیش باشه همین کارو میکنه که آقای سجاد کرده. انشالا که پدر زن سجاد بهش رضایت میده و فقط حبس جنبه غمومیشو میکشه اونم در حد چند ماه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    66 38
    حتما بدبخت تحت فشار بوده ازسمت شوهر احمقش که فرار کرده چقد ساده بوده که اعتماد کرده به همه متاسفم واسه شوهرش که از حیوون هم حیوون تره نباید اعدام بشه باید مثل همون دختر سرش رو یزنن خدا لعنتش کنه آشغالو
  • محمد کریمی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    50 18
    هرکاری کرده این دختر تاوان بد خانواده هردو طرفه که دختر طفل را وادار به ازدواج کردند وباز هر کاری کرده مملکت قانون داشت نه اینکه این جلاد احمق اینطور بااین دختر میکرد باید این مرد زره زره کشته بشه لعنت خدا برتو باد
  • امید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    41 11
    چند تا نظر بدرد بخور تو این نظرات ندیدم شرایطش بود احتمالا همین جا چاقوکشی هم میشد اون بيچاره زندگیش تموم شد اینم زندیگش دست قانون هست
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    63 19
    سلام دوستان عزیزی که پشت صندلی قضاوت نشستین ودارین ناعادلانه قضاوت میکنین. واین وسط هم گاها بهم توهین میکنین .واقعاچرا؟؟؟ مافقط یه متنی رو خوندیم که نمیدونم واقعا چقد صحت داره واینکه ما حق نداریم درمورد زندگی دیگران قضاوت کنیم. کسی چه میدونه واقعا این دختر چی به سرش اومده که با داشتن یه فرزند حاضر شده به عشق مادری خودش نسبت به اون بچه پشت کنه؟؟واینکه شوهر این خانم چی رو براش کم گذاشته که این خانم عشق یه مرد غریبه رو میپزیره. و هزاران چراهای دیگه......؟؟؟
  • کوروش IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    67 10
    به نظر من اول قاضی دادگاهی که اجازه ازدواج را داده ،بعد پدرش، بعد عموش، بعد شوهر و برادر شوهرش ، باید دادگاهی شوند و تقاص پس دهند. جریحه دار کردن وجدان عمومی جامعه کم تقاص ندارد.
  • ایرانی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    88 24
    زن ها در کشور ما خیلی مظلوم واقع شدن هشتاد در صد از زنای کشورم در حالی روزگار رو میگذرانن که واقعا هم از طرف همسر هم از طرف فرهنگی که علیه زنان در کشورم حاکمه در رنجن همه عاملین و مسولین این وضعیت رو به خدا وا گذار میکنم
  • . IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    28 36
    حق با سجاد است باید طلاق میگرفت
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    68 21
    من که اصلا باورم نشد بی چاره غزل به زور شوهر دادن الان هم کشتنش حالا باباش هم می یاد میگه دخترم زندگی خوبی داشته هیچ زنی خوشبختی را ول نمی کنه مخصوصا بچه هاشو ول نمی کنه حتما غزل با سجاد خوشبخت نبوده واسه همین فرار کرده و همه فامیلا هم تو قتلش دست داشتن
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    33 39
    حق با سجاده اما اون هم گناه داشا
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      37 65
      دمش سجادگرم
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    40 14
    حقش نبود نامرد و بی رحم روانی. خدا به خانوادش صبر بده. هر روز مردم یه سازی میزنند
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    28 43
    من به هیچ چیزش کارندارم درسته یا نادرست ولی این موناخانم تعهدم نداشت نسبت به زندگیش طلاق نگرفته زن کس دیگه شده...یک طرفه قضاوت کردن پدر مردم رو درآورده
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    72 10
    خیلی سخته بتونی از فرزند سه ساله بگذری اونم مادر باشی من که نمیتونم هضم کنم شوهرش بد بود یاخوب بود به کنار ولی یه مادر چطور میتونه تو سن هفده سالگی از بچه اش بگذره فقط وفقط اینه که غزل هنوز به رشد عقلی نرسیده ودر اون سن دختر شوهر دادن یعنی خیانت ،یعنی تن فروشی .اینجا پدر ومادر غزل مقصر هستن که دخترشونو تو سن کم شوهر دادن
  • فقط خدا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    71 6
    هیچ کس خبر نداره که مشکل اصلی این دختر چی بوده که فرار کرده ترکیه ،و شوهرش چرا این کار رو کرده تورو خدا تا به جای کسی زندگی نکردید و تو شرایط کسی قرار نگرفتید قضاوت نکنید قاضی فقط خداست
  • منصور IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    48 47
    سجاد پنجاه درصد مقصر استوری غزل صددرصد مقصر است.
  • محسن IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    45 74
    خدا رو شکر قاضی نشدم ! تا الآن داشتم به سجاد فحش میدادم اما اگه این روایت درست باشه درود میفرستم به شرف و غیرت این مرد
  • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    49 13
    هیچ وقت در هیچ صورتی جای دیگران قضاوت نکنید
  • محمد IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    66 9
    دوستان عزیز لطفا قضاوت نکنین انسان جایز خطاست فقط از خدا بخواهین که خداوند در شرایط سخت زندگی محافظ مان باشد وبه خودش پناه ببریم ،واز خداوند بخواهیم که اخر وعاقبت همگیمان ختم به خیر شود »(انشاالله)
  • مرجان IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    78 41
    بنظر من این جور دخترها و زنهای شوهر دار هستند که اعتبار و وجه زنهای ایرانی رو‌زیر سوال میبرند،آخر زنی که بقول پدر خودش همسر صالح و زندگی و فرزند خوب داشته،چرا باید خیانت کند و دوست پسر بگیرد،که باعث رسوایی اش شود...
  • حسین IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    47 32
    سلام هم وطن های عزیز تقصیر این موبایل های بی وجدان و اینترنت بی پدره که هرکسی را میبینی داره راه میره ولی سرش توی گوشی بی صاحبه موبایل و اینترنت چیز خوبیه ولی باید سن قانونی برای استفاده کردن معلوم بشه درست استفاده بشه برای نسل جوان تفریح جای گزین دردسرس باشه همه تفریح ها رو ازجوان ها گرفتیم آن وقت شدیم قاضی‌ ونظر دهنده خدا عاقبت جوان های ایران و ایرانی رابخیر کنه وفکری به حال جوان های عزیز بشه
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    61 69
    کثافت آشغال حقش مردن بوده خونه و زندگی و بچه شو ول کرده رفته دنبال هوسبازی ترکیه
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      معلوم میشه توی ایران هنوز کلی داعشی داریم .
  • حیدر کرار IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    43 61
    بعضی ها نظر روشنفکری میدن خواهر خوتون بود چکار میکردین تعصب وغیرت رو هرکسی نداره اگه داشتن سجادرو درک میکردن چه مرد چه زن فرقی نمیکنه اگه هرزگی کنن باید محوشون کرد
  • ججج IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    52 35
    چرا در مورد آن بچه سقط شده. کسی حرف نمی زنم آن دو تا هم قاتلن غزل هم یک بچه بی گناه کشته
  • تنهای شب IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    51 12
    سلام باتوجه به اظهاراتی که پدر دختره کرده ، مهدورالدم شناخته میشه که ریختن خونش از نظر قانون مباح و طبق ماده 303 قانون مجازات اسلامی شوهرش ازاد میشه ولی اگه استناد کنن به ایجاد رب و وحشت در جامعه مسلمین میشه اون رو حبس یا بعضا اعدام کرد بستگی به وکیل دختره داره اگه پدرش می گفت دخترم رو به زور بردن شرایط خیلی تغییر می کرد
  • Ad IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    59 15
    روی حیوانات رو سفید کردی
  • هم وطن IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    سلام من اکثر نظرات رو خوندم، هر کسی از دیدگاه و منطق خودش داره مسئله رو بیان میکنه، هرجور هم بخواهیم حساب کنیم کار سجاد نمیتونه درست باشه، دوستان یادمون نره که جان یه انسان به بدترین شکل ممکن توسط شوهرش گرفته شده، اولا اگر سجاد واقعا غیرت داشت کادر به اینجا نمی‌رسید و باید قبل این کار می‌رفت سراغ کسایی که این کار رو با زنش کردن و اول از همون مرد سوری شروع میکرد، هرچند همین الان هم خانواده مقتول میتونن از مرد سوری از طریق پلیس بین الملل شکایت کنن، دوستان جوری از خیانت دارن حرف میزنن که انگاری این خیانت از جانب خانم یا آقا یکطرفه شکل میگیره، دوستان هر شخصی که به همسرش خیانت می‌کنه یه همدست از جنس مخالف داره، مثلا اگر هیچ خانمی حاضر نشه با یه مرد رابطه داشته باشه مطمئنن خیانتی از جانب هیچ مردی شکل نمیگیره و همینطور بعلکس، پس وقتی تو یک جامعه خیانتی هست یعنی همه در اون نقش دارن چه مرد چه زن، اینهم بر میگرده به فرهنگ غالب جامعه، وقتی گفته میشه باید قبل استفاده از یک فناوری مثل اینترنت باید فرهنگ سازی بشه یعنی همین، نمیشه به این آسانی مقتول یا قاتل رو قضاوت کرد. انسانم ارزوست
  • ارژنگ IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    باید یک کوره آدم سوزی درست کنند و تمام کسانی که کوچکترین نقشی در ازدواج این دختر در سن ۱۲ سالگی نقش داشتند را بسوزانند، حتی عواملی قانونی که اجازه انجام این کار را دادند. شوهر و خانواده شوهر و خانواده دختر همه مقصرند و نمی شود اسم آنها را انسان گذاشت و باید قبل از مجازات از آدم ها دورشان کرد !
    • بی نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      33 39
      سلام دختر شوهر دادن در سن کم خوب نیست اماوقتی دختر دراین سن شوهر بخواد چه کارش میکنی من خودم دیدم بهش بگی الان شوهر نکن فایده نداره ای خدا شوهرش ندی کارای فسادی انجام میده سجادخوب کاری کرد بچه شوهرش بدی میره توفساد چرازن که شوهر وبچه داره میره دنبال اینکاراشوهرشو نمیخواد طلاق بگیره چرافرار با نامرد نامحرم بعدنگاش میکنه توی توی این سه ماه رابطه ندارن به همه میگم حق هر زن خیانتکار همینه
  • ریحانه IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    84 19
    اخه چرا......طلاقش چرا نداد سرشو برید😓
  • حمید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    47 93
    باباشماها هم دیگرشورش راد آوردید یک زنی خطایی کرده ومجازات شده تمام.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    79 97
    زنی که این همه راه بره ترکیه حقش بوده دوست نداشته طلاق میگرفت چرا ابروی چندین خانواده را برده
  • ایمان IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    92 41
    لطفا قضاوت نکنید چرا مردم ایران این همه.بدبخت هستن..ول کنن به دری وری گفتن....🤮🤮🤮
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چجوری قضاوت میکنید وقتی هیچی از واقعیت ماجرا خبر ندارید فقط چیزی که من میدونم اینکه اون دختر هر کاری کرده حقش این نبود و اون پسر هم حق نداشت اینکارو بکنه باقی قضاوت دست ما نیست خدا خودش جای حقه
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    یه لحظه خودتونا بزارید جاسجاد ببینید چه حالی داشته زنش خیانت بهش کرد
  • Ali IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    75 43
    دختره اگه سجاد رو دوست نداشته بایدتقاضای طلاق میداداین که به ترکیه فرارکرده فقط به فکرخودش بوده وهوس خودش! اونطورکه فهمیدم دختره یه بچه سه ساله هم داشته که بعدازرفتن مادرش بیتابی میکرده ودیدن بی مادری وبیتابی بچه دل هرپدری رو بدردمیاره، اینجامعلوم میشه دختره سنگدل بوده وفقط به فکرخودش، واینهم قبول دارم که سجادحق نداشته اینکارو بکنه