لنوو در حال آماده شدن برای عرضه تبلت بازی لیجن وای700 (Legion Y700) به همراه تلفن هوشمند گیمینگ آینده خود با نام لیجن وای۹۰ (Legion Y90) است.

لنوو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، مدیران این شرکت تبلت را به طور گسترده در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کرده بودند و اکنون شاهد انتشار نخستین تیزر رسمی آن هستیم که نشان‌دهنده راه‌اندازی قریب‌الوقوع‌اش است.

تیزر جدید، ظرفیت باتری تبلت بازی اندروید Legion Y700 را ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نشان می‌دهد که با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌شود. باتری بزرگ گیمرها را قادر می‌سازد تا بازی‌های اصلی را تا ۶ ساعت به طور مداوم اجرا کنند.

این تیزر همچنین اشاره می‌کند که این تبلت با صفحه نمایش ۸.۸ اینچی عرضه خواهد شد. این صفحه نمایشی دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و ۱۰۰٪ طیف رنگی DCI-P3 است. این تبلت دارای تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰ است و دو بلندگوی استریو و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

بیشتر بخوانید:

این تبلت همچنین یک «حالت مشاهده فوق عریض» ویژه برای گیمرهایی دارد که در حین انجام بازی‌های MOBA (میدان جنگ آنلاین چندنفره) می‌خواهند محتوای بیشتری روی صفحه نمایش خود داشته باشند.

لنوو هنوز تاریخ عرضه تبلت Legion Y700 را اعلام نکرده است، با این حال، تیزر رسمی نشان می‌دهد که به زودی اطلاعات بیشتری از این شرکت در مورد عرضه خواهیم شنید.

کد خبر 655912

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha