همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برای آشنایی نسل جدید با افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) و همچنین شکرانه پیروزی این قیام مردمی، موزه حیات وحش هفت چنار با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پذیرای شهروندان است.

بهاره خسروی / محله

همشهری آنلاین- بهاره خسروی : مدیر موزه هفت چنار با اعلام این خبر افزود: «یکی مهم ترین وظایف مدیران و برنامه ریزان امور فرهنگی ،حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و اشاعه آن به نسلی است که انقلاب را ندید اما مسئولیت خطیر حفظ آن را عهده دار است . به همین بهانه و همزمان با ایام سالگرد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه متنوع فرهنگی و هنری و تفریحی از سوی موزه حیات وحش هفت چنار برای شهروندان تدارک دیده شده است.»

به گفته امیر قاسمی این برنامه ها شامل تماشای رایگان از بخش های موزه در روزهای ۲۰،۲۱ و ۲۲ بهمن ماه، نمایش روزنامه های سال ۱۳۵۷، نمایش و پخش سرودهای انقلابی، حرکت کاروان دوچرخه سواری از پارک ترافیک به سمت موزه، برگزاری مسابقات مجازی، تورهای گردشگری از محله به سمت موزه و آزاد سازی ۴۳ پرنده با محوریت کودکان و نوجوانان است.

مدیر موزه حیات وحش هفت چنار از شهروندان دعوت کرد تا برای بازدید از موزه به نشانی میدان بریانک،خیابان شهید دعوتی، موزه حیات وحش هفت چنار مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برنامه ها با شماره  ۵۵۷۳۸۷۴۵ تماس بگیرند.

کد خبر 655889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha