عرضه جهانی سری هوآوی P50 در اواخر ژانویه آغاز شده و این شرکت چینی پیش‌فروش دستگاه‌های Huawei P50 Pro و Huawei P50 Pocket را در سراسر آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی آغاز کرده است.

هوآوی p50

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، دو هفته پس از اعلام این خبر، بالاخره دستگاه‌ها به فروشگاه‌ها رسیده‌اند.

P50 Pocket اولین گوشی تاشوی این شرکت است که هنگام بسته شدن شکاف قابل مشاهده‌ای ندارد. یک صفحه‌نمایش دایره‌ای خارجی با قطر یک اینچ برای پیش‌نمایش اعلان‌ها وجود دارد و همچنین به عنوان یک صفحه پیش‌نمایش برای سلفی‌ها با دوربین اصلی عمل می‌کند.

نبرد با تحریم‌ها | سری P50 هوآوی وارد بازارهای جهانی شد

P50 Pro پرچمدار گوشی هوشمند این شرکت است. در حالی که هوآوی جایگاه خود را در بازار جهانی از دست داده است (به‌دلیل تحریم‌های آمریکا)، اما هنوز دستگاه‌های قابل‌توجهی تولید می‌کند. سری P عکاسی محور هستند (به همین دلیل حرف P دارند) و این تلفن یک بار دیگر سطح تصویربرداری را افزایش داده است. در حالی که دوربین‌ها جزو بهترین‌ها هستند، P50 Pro همچنین دارای صفحه نمایش دوست داشتنی، عملکرد باتری و ظاهر کلی فوق‌العاده است.

P50 Pocket در دو نوع عرضه می‌شود؛ یکی رم ۱۲ و ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت دارد و طراحی طلایی که قیمت آن ۱۵۹۹ یورو است. در کنارش، یک گزینه سفید نیز وجود دارد که هنوز در نوع خود خوب به‌نظر می‌رسد و ۱۲۹۹ یورو قیمت دارد، اما دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

نبرد با تحریم‌ها | سری P50 هوآوی وارد بازارهای جهانی شد

 P50 Proبا ۸/۲۵۶ گیگابایت در رنگ‌های طلایی یا مشکی عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۱۹۹ یورو است. این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و هواوی شارژر پایه مناسب را به جای قیمت ۱۳۰ یورویی، تنها با قیمت ۵۰ یورو به فروش می‌رساند.

کد خبر 655860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha