خداحافظی زودهنگام محمدرضا اکبریان پس از قضاوت شب گذشته در دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد، شاید مفیدترین حرکت او در دوران قضاوتش بود.

محمدرضا اکبریان

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدرضا اکبریان شب گذشته با قضاوت بازی سوپرجام ایران از داوری خداحافظی کرد و قضاوت او در روز خداحافظی‌اش نقطه تاریک و سیاه این مسابقه بزرگ بین پرسپولیس و فولاد بود.

او اشتباهی که روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و تیم برنده را تغییر دهد انجام نداد اما تمام تلاش خودش را کرد تا چهره زشتی از این بازی به جا بگذارد و زیبایی بازی دو تیم بزرگ ایران را فدای کارت‌های پرتعداد و اغلب غیرضروری خودش کند.

اکبریان دیروز بیشتر از حد لزوم سوت زد و بارها مسابقه را از جریان انداخت تا بازی دو تیم شکل نگیرد. ضمن اینکه او دست‌به‌جیب‌ترین داور تاریخ ایران بود و هر بار دوربین‌های تلویزیون تصویرش را نشان دادند در حال بیرون کشیدن کارت‌های زرد و قرمز از جیبش بود.

ظاهرا او خیلی دوست داشت در روز خداحافظی‌اش به هر طریق ممکن نقش‌اول میدان باشد! کارت دادن معمولا حربه داوران برای کنترل بازی است اما اکبریان اتفاقا مسابقه‌ای را که کاملا بدون حاشیه و تحت کنترلش بود با این کارت‌ها خراب کرد و اجازه لذت بردن از بازی را به هیچ یک از دو تیم نداد. این گزارش را با یک تشکر ویژه از محمدرضا اکبریان به پایان می‌بریم؛ تشکر بابت خداحافظی زودهنگامش که مفیدترین حرکت او در دوران قضاوتش بوده است.

کد خبر 655727
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hb IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 1
    من یک پرسپولیسی هستم اما چقدر زشته این حرکت شما که باید در روز خداحافظی یک شخص که باچشمان اشک بار داره از داوری خداحافظی میکنه هرچنددست به جیب وبداینطور در موردش قضاوت میکنیدوتیتر میزنید
  • سردار IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 1
    داور و اینهمه خصومت وعقده