پرسپولیس در روزی که غایبان زیادی در ترکیب تیمش داشت سوپرجام را از دست داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام در نیمه اول همراه بود.

بازی دوتیم در نیمه اول موقعیت چندانی نداشت اما این فولاد بود که روی یک ضربه کرنر به گل رسید. در دقیقه ۱۸ برخورد توپ ارسالی از روی نقطه کرنر به سر موسی کولیبالی، به طور اتفاقی در مسیر دروازه قرار گرفت و با غافلگیری حامد لک، فولاد خوزستان به گل اول خود دست یافت.

در دقایق پایانی نیمه اول کمال کامیابی نیا با ضربه سرموفق شد تا دروازه فولاد را باز کند اما اینگل از سوی کمک داور بازی  آفساید اعلام شد تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم بهترین موقعیت سرخ ها روی ارسال عالی سیدجلال حسینی توسط مهدی عبدی از دست رفت. در این صحنه ضربه مهاجم سرخ ها به صورت خطرناکی از کنار تیرک عبور کرد.

اما در ادامه محمدرضا اکبریان داور این بازی که سوپرجام دیدار خداحافظی اش هم محسوب می شد کارت های زیادی را از جیب خود بیرون آورد که موجب اخراج شیری و بوحمدان از دوتیم شد. هر چند مدافع راست پرسپولیس که عملکرد ضعیفی در این بازی داشت در اواسظ نیمه دوم اخراج شد و بازیکن فولاد در اواخر این دیدار. اکبریان در این دیدار نیمکت دو تیم و بازیکنان داخل میدان را هم از کارت زرد بی نصیب نگذاشت.

بعد از اخراج شیری یحیی گل محمدی دست به 4 تعویض همزمان زد تا نتیجه بازی را برگرداند اما روز روز سرخ ها نبود و مهدی عبدی با از دست دادن تک به تک در دقایق پایانی آخرین امید پرسپولیس را هم ناامید کرد.

در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی اولین جام این فصل را از دست دادند. پرسپولیس در سال های گذشته سوپرجام ر ا از آن خود کرده بود.

کد خبر 655669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    همیشه بدون مسابقه جام را دریافت میکرد
  • حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    واقعا درک می‌کنم دارید از کجا میسوزید جام تکراری عزیزم نه با با مسعودتون رفت حالا برگشتید سر جاتون بازنده همیشگی به قول عادل واسه نیوفتادن بجنگید بدون باباتون
  • بابا مسعود IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    تازه اول راهه !!!
  • اسنپ کاپ IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    تنظیمات کارخانه را جدی بگیرید !!!!