سینا مهراد می گوید در بدو ورود به دنیای تصویر به واسطه این که گمان می‌کردند با رانت پدرش، سعید سهیلی، وارد این حوزه شده، زخم زبان بسیار خورده است.

سینا مهراد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سینا مهراد، بازیگر تلویزیون و سینما و فرزند سعید سهیلی، کارگردان سینما در گفت‌وگویی ویدئویی علت تغییر فامیلی‌اش را زخم زبان‌هایی که خورده است، عنوان کرد. 

او در این مورد چنین گفت: «عوض کردن فامیلی من به ۵ یا ۶ سال پیش برمی‌گردد. آن زمان، کمی غرور جوانی هم درش بود و شاید اگر الان این تصمیم را می‌گرفتم، اجرایش نمی‌کردم و چون پخته‌تر شده‌ام با خودم می‌گفتم ریسک است.»

او ادامه داد: «آن زمان به غرورم ضربه وارد می‌شد، مخصوصا اوایل کار زخم زبان بسیاری خوردم. نمی‌گویم به من ظلم شد، آن‌ها هم حق دارند ولی سوال من از آن‌ها که زخم زبان می‌زدند این است که آیا من در انتخاب پدرم نقشی داشتم؟! پدر من، وقتی نوجوان بودیم، اصلا دوست نداشت وارد سینما شویم و عشقی که درون ما بود ما را به این سمت آورد. من چشم‌هایم را که باز کردم، اولین چیزی که از کودکی‌ام در خاطر دارم فیلم «مردی شبیه باران» است، چهار سالم بود که یک پلان در آن فیلم بازی کردم. کودکی من سر صحنه‌های فیلمبرداری گذشته است و من در سینما بزرگ شده‌ام. بعد دیگر نمی‌توانستم از آن خارج شوم و اگر از آن خارج می‌شدم شاید در هیچ جای دیگر موفق نمی‌شدم. هیچ جای دیگری، دنیای من نبود. سعی کردم، آرام آرام با توجه به عوض کردن فامیلی نقش‌هایی تک‌سکانسی در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کنم و کم‌کم به نقش‌های چندسکانسی و بعد مکمل و الان به جایی رسیده‌ام که به من نقش یک می‌سپارند.» 

امسال در جشنواره فجر و در فیلم شادروان چهره‌هایی همچون سینا مهراد و گلاره عباسی حضور دارند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی دومین اثر او در مقام کارگردان است. نمازی که تا کنون «آپاندیس» و سریال تلویزیونی  «حوالی پاییز» را در کارنامه خود دارد در شادروان روایتی شیرین از یک ملودرام اجتماعی را به تصویر کشیده است که در بستر خانواده‌ای حاشیه‌نشین اتفاق می‌افتد.

کد خبر 655596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    22 5
    جناب آقای سهیلی زخم زبون نیست واقعیته اگه پدرتون نبودن مطوئن باش به این راحتی نمیتونستی وارد عرصه سینما شی
    • رعنا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      10 7
      ایفای نقشش رو ببین .چقد خوب اجرا می کنه مگه باباش حس هنرپیشگی رو تو آمپول میکنه می زنه بهش .خودش جَنَم داره .الان به تو نقش [...] رو هم بدن .نمیتونی خوب ایفا کنی .حسود .
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      5 1
      مطمئن
  • آرش IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 7
    نام خانوادگی یعنی ریشه و اصالت،،تغییر نام و نام خانوادگی به شخصیت اعتبار نمی دهد عزیزجان!!!!!!
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 4
    جناب اقای سهیلی محترم .شما بسیار هنرپیشه ی توانمند و خوش تیپی هستید که فقط من شمارو با وجود خودتون نه شخص دیگری همچون پدربزرگوارتون میشناسم.شما خودتون و وجودتون برای سینما و ایران عزیزه مخصوصا در فیلمهایی همچون 100 کیلو آلبالو ,گشت ارشاد و نقش حامد که بازی کردیدتو فیلم مانلی .واقعا حرف ندارید .موفق و موید باشید😘😘😘
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 0
    دروغه مگه
  • اکبراسکندری IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 6
    اینکه شما هنرپیشه خوبی هستید شکی نیست اما خیلی بهترازشما نتوانستند به حقشان برسند چون مثل تو پارتی نداشتند
  • منصوردمعصومی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 1
    کی تورو میشناخت که بگه باباش کیه، فقط چون نقش بابات تو فیلمایی که بازی میکرد طنز بوده به غرورت برخورده فامیلشو برداشتی، پدرت تور اورد تو گود سینما ولی چه نمک نشناسانه فامیلش رو از رو خودت نسلت برداشتی متاسف باش
  • پریا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    خوبه
  • پریا علا فزاده IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    عالی
  • پریا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    دوست دارم خلیی زیاد