سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه این کمیسیون وام ازدواج برای هریک از زوجین در سال آینده ۱۲۰ میلیون تومان تعیین شد.

صحن مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق وام ازدواج برای هریک از زوجین برای سال آینده ۱۲۰ میلیون تومان تعیین شد.

وی افزود: براساس این مصوبه وام ازدواج برای کسانی که زیر ۲۳ سال سن داشته باشند ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

زارع گفت: وام ازدواج ۱۲۰ میلیونی برای کسانی است که از اول فروردین ۹۷ تا سال ۱۴۰۱ ازدواج  می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: همچنین براساس مصوبه این کمیسیون هدیه برای فرزند اول ۱۵ میلیون تومان برای فرزند دوم ۲۵ میلیون تومان و برای فرزند سوم ۳۵ میلیون تومان و فرای فرزند چهار ۴۵ میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیش از آن ۵۰ میلیون تومان درنظر گرفته شد. 

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر این براساس مصوبه کمیسیون تلفیق برای سال آینده ۲۰ هزار میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد و ۷ میلیارد هزار تومان دراختیار سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت تا در حوزه اشتغالزایی هزینه کنند.

کد خبر 655565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ebi IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 3
    برو بابا دلت خوشه، ازدواجم نمیکنم، ۱۲۰تومنتم نمیخوام، نیروی انسانیتون کم شده!؟،😠😠😆😆😆😆😆،محتاج شدین!؟😏😏،به هیچ عنوان با طناب شما وارد چاه نمیشیم،🤣🤣🤣
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 2
    با این مصوبه احتمالا قبل از ازدواج دوتا بچه بیارن!!
  • سعیده IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    دروغی بیش نیست وام ازدواج .وسرگردانی وبی احترامی که کارمندان بانک در طی وام اونم مبلغ ۱۰۰ میلیونی به جوانان میکنند ..وامها برای خودتون درست میکنید مسئولین بی خیر
  • DK ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 3
    چند بار میشه ازدواج‌کرد؟ 🤩