سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار سوپرجام حاضر شد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالیم که در شهر سیرجان هستیم. از همه هواداران تشکر می‌کنیم که ما را مورد لطف خود قرار دادند. سوپرجام در ظاهر یک بازی است اما این چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. یعنی حاصل زحمات یک سال تیم قهرمان لیگ و جام حذفی است.

وی گفت: زحمات یک سال تیم‌های قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در این بازی ثمر می‌دهد. هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به این بازی کرده‌اند. تلاش و خون دل‌های زیادی هر کدام خورده‌ایم که به این بازی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امیدوارم بتوانیم مقابل فولاد که تیمی قابل احترام است بازی خوبی انجام دهیم. وضعیت این تیم با آمدن جواد نکونام خیلی بهتر شده است. خودم شخصا علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم. مطمئن هستم که در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. فولاد سیستم و سازماندهی خوبی دارد. آنها پنج بازیکن خیلی خوب در زمستان گرفته‌اند که نشان می‌دهد خیلی خوب تقویت شده‌اند.

گل‌محمدی درباره وضعیت پرسپولیس برای دیدار با فولاد تاکید کرد: با وجود کاستی‌ها کار خود را شروع کردیم. بازی تدارکاتی هم مقابل پیکان انجام دادیم اما مصدومانی هم داریم. با این حال بازیکنان تیم انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند تا فردا سوپرجام را ببرند و قهرمان شوند. امیدوارم فردا به این نتیجه برسیم.

یحیی ادامه داد: از هواداران که من را مورد لطف خود قرار دادند تشکر می‌کنم. حمایت آنها مسئولیت من را سنگین‌تر کرده است و من قطعا همین کار را برای آنها انجام می‌دهم تا از شرمندگی آنها خارج شوم.

او درباره زمان برگزاری دیدار سوپر جام بیان کرد: چند نفر از ملی‌پوشان تیم در اردوی تیم ملی بودند اما بازی نکردند. میلاد سرلک هم مصدوم برگشت. وحید امیری را نیز ریکاوری کردیم تا آماده شود. فرشاد فرجی و مهدی ترابی در بازی دوستانه با پیکان حضور داشتند تا آماده سوپرجام شوند. به هر حال هر رفت و آمد بی‌نظمی‌هایی را به همراه دارد اما به هر حال کاملا آماده هستیم. البته متاسفانه میلا سرلک را مصدوم از تیم ملی گرفتیم. با این حال بازیکنانی داریم که ذهنیت خوب و حرفه‌ای دارند و تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را هم داشته باشند.

یحیی درباره میزبانی سیرجان از سوپرجام فوتبال کشور گفت: بهترین شهری که می‌شد انتخاب کرد همین شهر بود. اتمسفر و آرامش خوبی که این شهر دارد بهترین انتخاب است. جا دارد از تیم داوری که قرار است آخرین قضاوت خود را داشته باشند تشکر کنم و بهترین آرزوها را برایشان داشته باشم. آنها زحمات زیادی در فوتبال کشیده‌اند و امیدوارم همیشه سلامت باشند.

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت درباره استعفای خود از سرمربیگری پرسپولیس و بازگشت دوباره‌اش تصریح کرد: از شرایطی که من اعلام کردم فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که هنوز آن را تحویل هم نگرفتیم اما بقیه مشکلات مخصوصا عدم خرید بازیکن در زمستان سر جای خودش هست.

گل‌محمدی  درباره اینکه کدام یک از شرایطی که برای بازگشت به پرسپولیس عنوان کرده بود تاکنون محقق شده است، گفت: از شرایطی که من اعلام کردم تقریبا فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفتیم. خیلی از مشکلاتی که داشتیم  به ویژه در زمینه جذب بازیکن هنوز حل نشده است. لیست ۱۳-۱۲ نفره‌ای را به باشگاه دادم. اگر دو بازیکن را هم می‌گرفتند راضی بودم اما حتی درباره یک بازیکن هم مذاکرات ۱۰ درصد پیشروی نداشته است. با توجه به شرایط موجود خیلی بعید است بتوانیم یک نفر از این لیست را هم بگیریم.

وی اضافه کرد: شرایط مالی باشگاه پرسپولیس خیلی خراب است. برای جذب هر بازیکن باید پول داشته باشیم اما متاسفانه پولی در باشگاه نیست. با این شرایط نمی توانیم بازیکن مدنظرمان را بگیریم و مجبوریم از روی فیلم و بازیکنانی که فیلم‌شان فرستاده می‌شود، انتخاب کنیم. این کار واقعا خیلی سخت است و تضمینی وجود ندارد این بازیکنان خوب از آب دربیایند.

یحیی درباره آخرین وضعیت عیسی آل کثیر یادآور شد: اجازه دهید راجع به این مساله بعدا بیشتر صحبت می‌کنیم. با خود او باید بیشتر صحبت کنم و از وضعیت او اطلاعات بیشتری کسب کنم.

او درباره اینکه آیا با این شرایط برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است گفت: فارغ از اینکه چه مشکلاتی وجود دارد ما برای قهرمانی می‌جنگیم. باید دید تقدیر چه خواهد بود ولی برای بهتر شدن و قهرمانی با تمام وجودمان می‌جنگیم.

کد خبر 655348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha